Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Ville ikke med???
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:42

Nej nu må jeg da nok lige...så skuffet tror jeg simpelthen ikke jeg har været usandsynligt længe.

Siden november har Carola været i let træning med henblik på deltagelse i 2 års springning. Alt er gået forrygende, og hun har i alt sprunget ca 10 gange. Hun syntes simpelthen det var skideskægt (det så i hvert fald sådan ud)

Idag skulle den store prøve så stå i Viborg.

Jeg tager op for at få hende ind fra fold. Starter med at vaske hendes hale. Det syntes hun ikke lige var det sjoveste, men hun overlevede. Så skulle hun flettes. Altid har hun stået lige så fint når hun var bundet, men lige idag (eller også ville hun bare ikke flettes), smed hun sig, og ødelagde grimen. Der var ikke noget at se på hende. Hun ødelagde yderligere en grime, og jeg måtte ændre taktik, for flettes skulle hun jo, det stod der jo i papirene. Men nu smed hun sig simpelthen tilbage, lige så snart der var bare det mindste træk i tovet, og vi gik i boksen for at blive flettet. Her var der dukket lidt assistance op, og vi fik hende flettet i boksen, med noget bøvl.

Nu skulle hun jo så læsses. Skal lige siges at hun har været læsset en del gange, og har faktisk været rimelig let at læsse. Men idag, ville hun simpelthen bare ikke. Hun ville stå på rampen, og ville så ikke længere. Vi prøvede med lokkemad, 2 reb, mere lokkemad, flytte traileren, mere lokkemad, bakke og frem osv. kl 13, måtte jeg ringe til Viborg, for at sige at vi ikke kunne læsse hesten. Hun smed sig simpelthen tilbage hver gang nogen tog ved i tovet. På intet tidspunkt har hun været bange under forløbet. Hun så ud til at vide præcis hvad hun lavede. Hun stillede sig på rampen med begge forben, og stod så på jorden med bagbenene, og hvilede på den ene.

Der er intet at se i nakken på hende, og hun mærkes heller ikke som om hun er øm, for der er ingen reaktion, når man trykker med fingrene.

Måtte bare lige ud med min frustration.

Dumme møgæsel...eller noget.

Mette.

Ejer af Colamulen og Skrummeldyret.Sidste nye skud på stammen , er en hoppe, men hun har stadig intet øgenavn.

Nu med baby Michelle. Født d. 25/3-08

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:52

Åhh hvor er det bare P***E irreterende når de er sådan.

Og det er selvf. liige den dag det ikke MÅ ske.

Med Venlig Hilsen

Ina Brøndum

Oliver 16 08 03

Lukas 04 04 06

Silas 21 07 07

Opstaldning af unghest søges Skive/Salling

Til OX hoppe på 1 år

0
0
Svar på denne tråd

det er også på
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 15:55

sådan en dag hesten mærker vi er anderledes end vi plejer, mom ikke hun har kunne mærke din spændthed og reageret på den.

Super ærgeligt er det, uanset hvad.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd

Ja altså
Forfatter: 
Dato:  01-06-2008 17:11

Jeg må nok sige at jeg er skuffet og ked af det. Havde jo virkelig glædet mig til idag.

Jeg er sådan set mere spændt på om jeg nogen sinde får hende i trailer igen. Jeg må se om jeg kan lære hende at lade være med at smide sig tilbage/sætte sig på bagbenene når hun får reb på, og bliver trukket i. Måske hun bare har fundet ud af hvem der er stærkest.

På vej ned til folden igen, var der intet overhovedet, og hun løbe ligesom hun plejer, når hun går ved siden af mig.

Mette.

Ejer af Colamulen og Skrummeldyret.Sidste nye skud på stammen , er en hoppe, men hun har stadig intet øgenavn.

Nu med baby Michelle. Født d. 25/3-08

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider