Så er det tid til alle finder deres indre romantikker frem!! 
Om kort tid (18 dage for at være mere præcis! hihi
)kommer min dejlige kæreste hjem fra Kosovo på ferie. Han har været afsted siden 6. februar!
Ååh gud hvor jeg dog glæder mig!! Kan slet ikke koncentrere mig om at få lavet det sidste af bachelor-projektet færdigt!! hehe
d. 22. juni tager vi så flyet mod Malaga hvor vi skal være en uges tid og nyde hinanden. Denne dag er samtidig også årsdagen for hvornår vi var sammen første gang!! 
Jeg vil virkelig gerne give ham en gave denne dag! En gave der viser hvor meget jeg elsker ham! Men hvad?? 
I Kosovo koster alt jo det halve, så det er jo næsten dumt at bruge mange penge på noget han selv ville kunne købe for ingen penge - og som han uden tvivl allerede har gjort!
Han er typen der bare køber det han vil have! Til jul ønskede han sig både et ur og en ny telefon og selvfølgelig går han ud og køber det selv nogle dage før jul!! 
Han er også rigtig romantisk og har sendt mange ting - små som store - til mig - fx. blomster, vin og chokolade da jeg havde været til eksamen...
Jeg vil virkelig gerne kunne gengælde det, men det er svært hele tiden at købe gaver på en SU 
Derfor vil jeg gerne ofre lidt mere på denne dag!! Give ham noget han vil huske mig for...
Som de fleste andre fyre elsker han fart og biler - Jeg har derfor tænkt på at give ham et gavekort til "rallykører for en dag" fra gavekort.dk - nogen der har erfaringer med dette??
En oplevelse er noget man husker og det kan ikke gå i stykker eller blive væk....
Nogen med andre gode idéer ??
Jeg vil virkelig gerne høre fra jer hvis I evt. har nogen erfaringer med "oplevelses-gaver", men kom I må også meget gerne komme med andre idéer - hvad har I givet jeres mænd som de blev særligt glade for??
Mange forelskede knus