Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tilbage som stævnerytter efter 7 år
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 10:45

Her i weekenden var jeg til mit første stævne i 7 år, så jeg var utrolig spændt på, hvordan det gik. Jeg skulle deltage i Special Olympics Festivalen i Vejle, hvor jeg stillede op i ridning. Til disse stævner skal man ride på en hest, man ikke kender i forvejen, og det gør ikke nervøsiteten mindre. Hesten jeg fik tildelt, var (heldigvis) utrolig sød at ride, og den gik fint for hjælperne. Da vi red programmet, gik han virkelig fint, og jeg havde den der tilfredse følelse, da jeg forlod banen igen. Jeg vandt klassen med 118 ud af 160 point, så det er da rimeligt godt. Senere skulle jeg så også ride med i trail klassen. Jeg vidste ikke, at min ridelærer havde tilmeldt mig trail klassen før på selve stævnedagen, så jeg måtte ride i mine hvide ridebukser og sorte stævnejakke og støvler, da jeg jo selvfølgelig ikke havde fået mit westerntøj med mig. Jeg kom så ind på banen, og begyndte at ride trail banen. Det gik godt, bortset fra et par store fejl, ved nogen bomme, jeg skulle ride over. Jeg gik egentlig ikke efter at vinde trail klassen, da jeg havde satset på dressuren, som jeg havde vundet. Nå, men efter den sidste rytter, havde været inde, og dommerne fik talt pointene sammen, endte jeg også med at vinde trail klassen! Det havde jeg bare slet ikke regnet med, da jeg jo havde lavet nogle store fejl på banen. Men det var åbenbart ikke så slemt, da det var nok til en første plads. Så jeg fik høstet et par medaljer og et par rosetter til det stævne. Det var da ikke helt dårligt, når man tænker på, at det var mit første stævne efter 7 år, så jeg har vist fået mit comeback på stævnepladserne

Ville bare dele min glæde med jer :)

- Nu med part på Sheik <3

If we can't make memories,

we can't heal

Sælges: Lammeskindsunderlag str. Full

0
0
Svar på denne tråd

Super flot
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 10:56

Tillykke!

Det må da give blod på tanden til mere?

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 12:11

Sikke da et comeback. Stort tillykke herfra :-))

Tanten her mener også:

'Riding must be pleasing to the eye and to the feelings.'
Egon von Neindorff

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 12:38

Tillykke med det gode resultat..

Kender selv til hvordan man har det efter at starte op som konkurrencerytter igen efter års pause.

Og det er super skønt.

Spec når man som dig får så godt et resultat.

Med Venlig Hilsen

Vickie

Nu ejer af

Toftegaards Creline

Fremtiden kommer af sig selv..

Men det gør fremskridtet ikk!!

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 16:01

Tak :) Ja, det bliver absolut ikke det sidste stævne, jeg deltager i ;)

- Nu med part på Sheik <3

If we can't make memories,

we can't heal

Sælges: Lammeskindsunderlag str. Full

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider