Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan man (bryllup)
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 16:43

holde ceremoni på en græsplæne? jeg har fundet et telt udlejningsfirma, som også leverer stole og lign, men jeg ville så gerne kunne holde det på en stor græs plæne... fx er der et vildt flot område ned til stranden langs med strandvejen... det er en park, men nogen der ved om man kan holde fest sådan et sted? Når det er offentlige steder. Hvem skal man spørge om lov osv... og man vl jo også gerne have at det er lidt privat, så der ikke kommer alle mulige rendende... Nogen som har prøvet at holde det "ude af huset" i et telt??

Jeg er ude i gooood tid, da vi snakker til næste sommer, men kan godt lide at vide hvad mine muligheder er...

Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

tror ikke.
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 17:55

Det tror jeg ikke. Du skal spørge præsten om hun/han vil og om de må for biskoppen. Mine forældre måtte ikke da de skulle giftes sidste sommer. Borgmesteren vil måske.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

jo man kan
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 18:04

sådan skal jeg holde barnedåb til efteråret. jeg har været til sådan et bryllup sidste sommer. de havde valgt borgmesteren til at komme på den måde, men kunne nemt have fået en præst :-)

www.animal-rescue.dk

søger frivillige hjælpere!

alle med hjertet på rette sted!

hjælp os med at hjælpe dyrene

0
0
Svar på denne tråd

Vi var til bryllup i en
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 20:05

Skov engang, og det var en "rigtigt" præst der viede dem og de var i brudekjole og smoking, så jeg tror da godt du kan.

Jannie

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

vi skal vies i kirken
Forfatter: 
Dato:  25-05-2008 23:20

så det er ikke et problem, jeg snakker om festen :) undskyld hvis jeg ikke forklarede mig godt nok..

0
0
Svar på denne tråd

Festen...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 00:29

Hm, hvis det er med telt og det hele i en offentlig park, så ved jeg godt nok ikke, om man kan få lov. Nu gætter jeg bare, men findes der ikke en eller anden skov- og parkstyrelse eller et kontor eller sådan på kommunen? Tænker det er dem, man skulle fedte for, for at få lov :-)

Jeg tror, at jeg ville prøve at kigge lidt på kommunens hjemmeside. Kan du ikke finde de rigtige, kan du så ikke bare prøve at spørge vielseskontoret eller et andet kontor på kommunen om, hvem du skal spørge? Måske ved de det.

Kan godt forstå, at du godt kunne tænke dig at holde det i sådan et område, det lyder rigtig dejligt!

Mvh

Anna

Efter 10 år uden hest kommer... Påske!

0
0
Svar på denne tråd

ja det er
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 19:02

bare total drømme senarie... Viet i en smuk kirke, kørt i karet hen til et kæmpe fest telt, hvor der er danse gulv osv inde i teltet... Dem jeg har fundet har også stole i guld!! hvor liret er det... og sådan nogle gamle lysestager med 5 arme :) Og alt dette i en smuk park ned til stranden... TOTAL drøm for mig...

0
0
Svar på denne tråd

kommunen...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 20:09

Du skal spørge kommunen om lov til at holde arrangementet. Du skal nok snakke med vej og park, eller natur og miljø eller en afdeling med en lignende titel. Det er svært lige at vide hvilken, da der ikke er nogen faste regler for navngivning af kommunes afdelinger.

Det vil være op til din kommune om du får lov, men jeg tvivler på at du kan få lov til at spærre et areal af for andre borgere, når det er i en offentlig park... Det er nok lettere at leje et stykke markareal af en landmand som har den rigtige udsigt...

held og lykke med brylluppet

Mvh Maria

0
0
Svar på denne tråd

Kongens have...
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 20:17

Sidste år i Kongens Have i KBH var der et selskab til bryllup. Om det bare var kort reception eller hele festen det blev holdt derinde ved jeg ikke, men hyggeligt og idyllisk så det ud :-)

Held og lykke med projektet :-)

Tina...En af Tosserne!

----------

RideIn- noget stort er på trapperne!

0
0
Svar på denne tråd

hvis nu
Forfatter: 
Dato:  26-05-2008 20:46

vi for taget os sammen til at blive gift, så er det ca. sådan det skal holdes, vi holder det dog i egen have ( 1 1/2 tdr land) ned til vores egen sø på et par tusind m2. Der skal også være et fast dansegulv i et telt.

Egentlig har vi ret meget til fælles .

tanja

ps. desværre ved jeg ikke så meget om offentlige parker.

DEN ENESTE FORSKEL DER ER, OM DU KØRER 110 ELLER 140 KM I TIMEN ER AT NÅR DU KØRER 140 KOMMER DU HURTIGERE FREM TIL ULYKKESTEDET

0
0
Svar på denne tråd

vi har taget
Forfatter: 
Dato:  08-06-2008 22:12

en beslutning om at vente indtil vi har fået en ejendom. Så kan vi holde det, præcist som Tanja beskriver :) tak for alle jeres svar

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider