Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Berta døde i nat
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 13:38

min dejlige lille løvehovedkanin, døde i nat.

Dyrlægen sagde ellers at der ikke var noget i vejen med hende, udover hendes tænder var for lange, men de blev klippet af ham for 11 dage siden. Det er det 8 dyr, som dør hos os iår, og kun 1 af gangene var det et rask dyr (hun var for aggasiv) som blev aflivet. Snøft, det er ikke sjovt, selvom jeg nu har 12 kaniner tilbage

Vi har det jo godt!

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke rart
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 19:33

Det er jeg da rigtig ked af at høre! Det er altid hårdt at miste et dyr. Jeg har selv lige mistet min kat som har været hos mig i 13 år.

Men hvordan kan det være at de dør? Misforstå mig ikke, men der må næsten være noget galt siden at de dør i så stort tal.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

(Tidligere Kanoagaard)

0
0
Svar på denne tråd

Den ene
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 19:46

brækkede ryggen, da den hoppede fra mit kærestes skød. 1 af en leversygdom,4 døde, da moderen ikke fik fjernet fosterhinden (opdagede først hun havde født om morgenen), 1 anden unge døde af ukendt årsag, 1 marsvin blev aflivet da han havde HD,1 fugl døde af chok, da der var nogen som futtede et batteri af foran vores vindue,1 blev aflivet da hun bed alt og alle, og så Berta som dyrlægen havde set på..

Begge dyrlæger synes vores dyr er rigtig velplejet, for det rigtige foder, er kælne, så de forstår heller ikke vi er ramt af uheld. Vi går ellers til dyrlægen HVER gang vi kan se de ændre adfærd, og hver gang har det vist sig de ikke levede 14 dage efter..

Vi har det jo godt!

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2008 23:54

Sikke noget øv. Håber i har bedre held med dem fremover.

Hilsen Christina

med

Madelaine af Nord-Als (Shet.)

& Kanoa. (FRB)

(Tidligere Kanoagaard)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider