Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Piercing vs. skudt hul
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 14:53

Min lillesøster har fået den ide at hun vil have ørering i den øverste del af øret, altså oppe i brusken.

Jeg har selv fået det lavet(skudt i) og det var noget af det mest smertefulde jeg har oplevet, især i årene efter. Jeg havde problemer med det maaange år efter og kunne slet ikke ligge på det øre.

Så var det jeg kom i tanke om, at jeg mente at have hørt at det er meget bedre at få det lavet som en piercing, i stedet for at få øreringen skudt i. Jeg kan desværre ikke huske grunden.

Nogen der kan be/afkræfte dette og evt. give en grund?

Hun vil have den lavet idag.

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.

0
0
Svar på denne tråd

har fået min
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:18

min er skudt i - hos en piercer. Jeg kunne heller ikke ligge på øret - indtil... ta-daa, jeg fik ny ørering, den er allergi-venlig fra Blomdahl, nu gør det hverken ondt eller klør.

Jeg er syg med piercinger. Jeg burde finde en kæreste, der er punker *S*

Lone

Jeg keder mig, derfor er jeg her :)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Piercing
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:19

Hej .

Har hun andre huller? Og hvor gammel er hun?

-Venlig hilsen Christina .

R.I.P Liva

Jeg vil altid huske dine kænguruhop, vi ses tøsen £>

Mr. Crazy Geronimo.

Også kaldt Guffe <3 (:

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:29

Azina : Skudt i hos en piercer, så kan det ikke være helt fy fy Det var bare fordi jeg mente at have hørt at det er bedst/"sundest" at blive piercet frem for at øreringen bliver skudt i...

Christina : Hvorfor?

Moar til den skønneste lille Rumleprinsesse, født 28/8-07. 2990 g. og 50 cm. lang.

R.I.P Amir, du er savnet! Hyg dig på de evigt grønne enge, hvor der ingen smerte er.

0
0
Svar på denne tråd

Piercing
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:43

Det var mere fordi at jeg fik det lavet da jeg var 12, men jeg var for dum til at gide og rense det, så der gik selvfølgelig betændelse i og så tog jeg den ud og hullet groede sammen. Hehe. Men så fik jeg det lavet igen da jeg var 14 og jeg har ikke haft problemer med det .

Og det med om hun har andre huller, det var mere fordi at hvis hun havde det og ingen problemer havde med dem, så tror jeg heller ikke at hun får de store problemer med det hul her. Og hvis hun gør, så kan hun altid pille den ud.

- venlig hilsen Christina .

R.I.P Liva

Jeg vil altid huske dine kænguruhop, vi ses tøsen £>

Mr. Crazy Geronimo.

Også kaldt Guffe <3 (:

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:49

så vidt jeg ved skyder piercerne osse hullerne i når det er i ørene el i næsen. Det gør hende jeg snakkede med i hvert fald da vi var nede fordi en jeg kender skulle ha i næsen. Jeg ved ikke om andre piercer det direkte når det er næsen el ørene, men dem jeg har kendskab til skyder dem i ligesom i smykke forretninger. Jeg hr ikke haft problemer med mine udover det jeg har haft i højre side, men det er fordi jeg af en eller anden grund ikke kan tåle at ha noget i min højre side. Så går der betændelse i og det hæver op og blir til ekstreme store sår der bare blir ved. I venstre side er der ingen problemer helt generalt.

Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes

Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet intet midt imellem

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:50

Jeg rensede mine, men synes alligevel ikke det var en særlig rar oplevelse Hun har "almindelige" huller i ørene og der har ingen problemer været. Men jeg havde også almindelige huller uden problemer.

Men igen : Nogen der ved om det er bedre at få den piercet i end skudt?

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:51

Stute : Ok, ved ikke lige hvor jeg har fået det fra så...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:55

StineP: Altså jeg kan godt se logikken i at du har fået "den ide" når nu det hedder en piercer ikk Men som sagt ved jeg ikke om der er nogen der piercer det i. Jeg vil sige at det i hvert fald i næsen virker noget mere besværligt og smertefuldt at skulle gøre det sådan end bare at skyde i.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 16:03

Jamen selve ideen går jo ud på at jeg mener at der er en der har givet mig en god forklring/grund til t den skal pierces i

Ikke bare en ide fordi det hedder en piercer

0
0
Svar på denne tråd

Bummelu.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 16:11

StineP: jeg går ud fra det var mig du skrev sidstnævnte til og ikke amirglory

Men ok- det kan da være en mulighed, og som sagt ved jeg heller ikke om der er nogen der gør det. Jeg kan bedre forestille mig det i øret end i næsen vil jeg sige. Og muligheden foreligger. Men jeg foretrækker nu at få skudt i da det går hurtigere, og man ikke får pillet nær så meget i det bagefter så chancen for infektion derved er formindsket så meget som muligt, osse en evt irritation af stedet.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 16:37

Stute : Jo jo, den var skam til dig

Jeg ser hvad der sker. Får hun ondt, så har jeg i hvert fald advaret

0
0
Svar på denne tråd

forskellen
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 16:46

Sagen er så vidt jeg har fået forklaret at:

Når man får skudt i så prøver området at vokse sammen rundt om hvorimod ved piercing fjerner man et stykke igennem og dermed er der mere ro omkring smykket...

Så snart der er brusk indblandet skulle det være en fordel med piercing - men hæng mig ikke op på det

Hilsen Trine

Den der spørger er kun dum en gang - den der ikke spørger er dum hele livet

Med part på smukke røde Mulan

www.enghoejs-ponyclub.dk

0
0
Svar på denne tråd

En piercer
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 17:28
Så vidt jeg ved fra den piercer, jeg har brugt, kunne han aldrig finde på at skyde et hul i - simpelthen fordi det er umuligt at rengøre en pistol lige så godt som en steril nål (hos ham tages den direkte fra en varmesteriliserende autoklav - bruges så vidt jeg ved på hospitaler - og knækkes bagefter, imens man ser på).

Det gør selvfølgelig at såret har nemmere ved at hele, at man ikke oplever betændelse etc.

Så - find en dygtig piercer til øret. De, jeg kender, der har fået det lavet et godt sted, har ikke haft problemer.

:-)
0
0
Svar på denne tråd

piercet....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 17:38

jeg fik min lave som en piercing istedet for at fik den skud i, og jeg vil os mene det er noget mere sterilt. Og det går rigtigt hurtigt selvom det er med en nål hullet skal laves ! Altså jeg sys det gjorde ondt at få lavet min navlepiercing, er lidt af en kylling hehe....men sys slet ik det i øret gjorde ondt :-)

- Marieke -

Don't go around saying that the world owes you a living,

the world owes you nothing, it was here first

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 18:51
Jeg ville aldrig få nogle ringe skudt i! De pistoler de bruger er slet ikke til at rengøre optimalt. Når du får en "rigtig" piercing er det 100% sterilt og chancen for infektion er meget mindre.

Sandra&Tímon

Team Korshøje

Lokalkørsel på Sjælland med stor hestetrailer tilbydes. Skriv en PB.
0
0
Svar på denne tråd

marieke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 18:55

marieke dit skarn altså....

jeg går netop og overvejer om jeg skal have en i navlen og så siger du det gør ondt. lidt smerte forventer jeg jo men hvor ondt gør det? og hvordan gør de?

mvh hilsen NICOLE
¤ DEJLIG 4 ÅRS HOPPE TIL SALG ¤
www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2599053
ÆLDRE VALLAK UDLÅNES TIL SELSKAB I DET SDR JYSKE
SE MERE PÅ PRÆS.

0
0
Svar på denne tråd

amirglory
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:23

Sunflower : Jeg synes ikke den i navlen gjorde ondt overhovedet. Det værste var faktisk knaselyden da den gik igennem huden

Tak for svar i øvrigt. Det lyder meget fornuftigt både mht. at det er mere rent og også mht. at der bliver fjernet noget hud.

0
0
Svar på denne tråd

stute....
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 19:27

ikke alle - min næsepiercing blev lavet med nål ganske som den i navlen hos Gorlubb i kbh.

Xoco82 & Davina

Stud.theol

Velholdt Kieffer Anastasia trense sælges!

skriv for info

-Med superparten Louise og stjernehesten Davina!

Deres første stævne: DSM 17-18.maj.

0
0
Svar på denne tråd

piercinger.
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 20:34

De to jeg har dvs en labret i venstre side af læben og en tungepiercing de er selvf begge lavet med kanyler.

Alle dem i øret plejes at skydes i , min søster har også en øverst i øret den blev også skudt i :)

Mathilde og Skovly's Gucci <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider