Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Den kloge narrer den mindre kloge
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 22:32

Desværre var jeg den mindst kloge i dette tilfælde

Vores ellers dejlige hankat har bare været irritterende de sidste par timer, han mængder sig konstant og hele tiden, det er ikke godt nok, han bare ligger ved siden af en eller på skødet, han skal kæles

Til sidst blev jeg så irritteret, at jeg satte ham udenfor huset, så kan han lære det Host kort tid efter, hang han som en burre igen Hvad pokker, hvem har lukket ham ind Ingen det har han selv

Det skarn hopper op på et plankeværk udenfor, videre op til et lavt tag, for så at hoppe videre op på stuehusets tag og ind af et vindue på 1.sal

Så hvad lærte jeg lige af det: Luk vinduerne, hvis katten ikke må komme ind også dem på 1.sal

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening og går ind for kildekritik

0
0
Svar på denne tråd

Få det overstået
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 23:25

Brug 5-10 minutter på kæl. Det er som med børn: Se dem i tide, så kan du altid bruger computeren i fred og ro.

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

Dan Greenberg

Nu gudmor til Samuel i Kenya. Strikker til "Mother Theresa" ...
0
0
Svar på denne tråd

Nej xtiny
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 13:38

Det var ikke nok med 5-10 minutters kæleri Jeg havde købt det forkerte kattefoder og det gør man ikke ustraffet

Han er på vej til de 10 år og han ved godt hvad han vil og ikke vil have Men den med at hoppe ind af vinduet er ikke noget han har gjort før

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening og går ind for kildekritik

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:05

Jeg havde købt det forkerte kattefoder og det gør man ikke ustraffet (smiley der ruller rundt af grin)

det troede jeg kun var min underlige kat der kunne finde på*G* han er totalt belastende hvis jeg ikke køber den whiskas med fyld i, han sidder oven på mig konstant, og det samme hvis madskålen er tom, jeg kan lige så godt overgive mig og gå ud og fylde op, for han stopper bare ikke igen før han får den "rigtige" mad

skøre underlige katte, min er lige blevet 15 år og er også en meget bestemt herre :)

Findes der slet ikke fjordhingste i nordjylland uden papirer??? eller har hn politiet bare skræmt dem væk.

0
0
Svar på denne tråd

nej tije*fylkir* Du er ikke
Forfatter: 
Dato:  23-05-2008 15:57

alene Katte er nogen bestemte dyr, der godt ved hvordan de vil have det.

Og så kan vi mennesker bare lære det

Undvære dem kan man jo ikke, når det kommer til stykket

Mvh

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider