Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Salgsvideo i slowmotion
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 17:31

Er det kun mig der er ved at blive sippet over at folk lægger video ind af deres KANON/SUPER/FANTASTISK gående dressurhest og når man så ser videoen, så er det lagt ind i slowmotion så det ser ud som om den er stort gående og reelt ikke viser hestens gang.

Jeg synes det er dybt useriøst. Er jeg sippet eller skulle jeg bare lade være med at kigge på videoklippene ?

Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd

Du behøver jo heldigvis
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 17:35

ikke købe hesten ;)

Folk vurdere vel at det er den bedste måde at sælge hesten på ;)

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

Camilse
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 17:44

Enig!

men nu var tråden ikke lavet for kun at fortælle hvordan jeg opfatter det,- for det har jeg gjort meget klart, men mere for at høre om der er andre som har samme opfattelse eller synes det er super at se slow motion af en dressurhest :-)

Denne tråd er ikke henvendt til sælgere af heste, men de folk som sidder og overvejer at købe eller bare generelt kan lide at se hvad der sker på markedet.

Citat fra Dostojevskij:

"Hvis vi alle turde være lidt mere latterlige, ville vi holde mere af hinanden".

0
0
Svar på denne tråd

Enig..
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 17:44

Jeg er helt enig. Nogle gør det bevidst, men for andres vedkommende tror jeg, at der går "pral" i den. Altså underforstået, at det er sjovt og fedt at bruge forskellige virkemidler.

Jeg er personligt af den holdning, at det er forstyrrende og meget useriøst. Jeg lukker konsekvent videoen ned og kigger videre.

Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Min teori
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 17:52

Jeg tror simpelthen formatet her på HN for den til at køre for langsomt- i hvert fald hvis filen er stor. Nogen gange er det fint nok at der er et slowmotion moment, men jeg er enig, en hel film er irriterende.

Hvil i fred Steve Irwin
Daisy
04/06-1997-05/01-2005
Held og lykke til din/dine eksamener!
0
0
Svar på denne tråd

udnyt det..........
Forfatter: 
Dato:  21-05-2008 18:05

faktisk er det jo muligt at udnytte en slowmotion film til at se om hesten takter rent m.m. dog vil jeg give medhold i at der også bør være klip af hvordan hesten bevæger sig naturligt.

mvh hilsen NICOLE
¤ DEJLIG 4 ÅRS HOPPE TIL SALG ¤
www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ hoppe/annonce/2599053
ÆLDRE VALLAK UDLÅNES TIL SELSKAB I DET SDR JYSKE
SE MERE PÅ PRÆS.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg bruger selv
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 08:27

slowmotionklip, men kun et kort klip af en travsekvens, der kommer efter en sekvens i normalt tempo.

Synes det giver køberen en reel mulighed for, at se hvordan hesten bevæger sig.

Men en hel video i slow... Nej tak

***DP Horses***

v. Maria Pejtersen og Michael Dahl

www.dp-horses.dk

Mor til Mikkel d. 3-4-07 kl. 11.25

www.dahlpejtersen.dk

0
0
Svar på denne tråd

Det var da rart
Forfatter: 
Dato:  22-05-2008 09:38

at jeg ikke er alene om at synes at en salgsvideo ikke skal laves i slowmotion.

Jeg kan sagtens leve med meget korte klip i slow som Sunflower påpeger at man kan se om den takter rent.

Men en hel video hvor hesten er i slow motion så er jeg den som har lukket ned for videoen igen.

Spændt på at høre om der er flere som har en mening om dette.

Citat fra Dostojevskij:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider