Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hmm nu er det jo koldt
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 09:53

Arghhhh , igår smed jeg hestene på sommerfold og nu er det bare hundekoldt :-( lægger i dækner på jeres????

Handicap hjælper søges til Bogense området: Morgen hjælp , samt aftenhjælp. Tlf.nr 51941524

0
0
Svar på denne tråd

vores har gået
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 09:56

ude siden sidst i april og har fået regndækken på hver nat. De sidste 2 dage også på folden om dagen.

Medlem af klubben for manipulerende, hjernevaskende, talentløse ponymødre og
Jeg er SUPER stolt over mine 2 piger.

0
0
Svar på denne tråd

Nej....
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 09:56

Det bliver mellem 10-15 grader i dag.

Venligst Jen9

Lykken er en varm hestemule :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nej, det gør
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 09:57

Jeg ikke. Det kom af i starten af april, og det kommer først på igen, efter klipning i november.

Ellers skal det være fordi, at dyrlægen ligefrem beordrer det pga sydom..

Det, som er smukt, truer dig ikke.

Bring skønhed ind i dit liv, så vil du finde mere plads til, at være dig selv

Medlem af DÅHM syd

Undervis. tilbydes, se præs.

www.hammelev.com

0
0
Svar på denne tråd

Hi Hi...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 10:20

Ha ha ja jeg var selv hennne og finde støvlerne frem :-)

Handicap hjælper søges til Bogense området: Morgen hjælp , samt aftenhjælp. Tlf.nr 51941524

0
0
Svar på denne tråd

nej ingen dækken
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 10:23

men mine kommer også ind for natten.

3-4 dage i træk, har den smukke stået med velour pels hen over ryg og bagpart, altså fryser han, så jeg er kun glad for at de kommer ind for natten.

Karoline

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 10:42

Min hest går også ude hele døgnet. Jeg giver hende regndækken på om natten, og så piller jeg det af igen om morgenen

Sascha & Sani Cheval

Medlem af: Discount Heste og Pony Vanrøgternes klub: DHPV

0
0
Svar på denne tråd

3 uger
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 10:48

Mine har gået ude i døgn i tre uger og de får ikke dækken på. Det er jo en hest og ikke en kattekilling

Jack Russelterrier til avlstjeneste

Stambogsført i DJRTK.

0
0
Svar på denne tråd

Sommergræs
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 11:14

Quena er lige blevet sat på sommergræs i lørdags.

Havde godt nok ondt af hende her i morges da regnen væltede ned, men hun har da heldigvis et varmt og tørt læskur.

Hun har ikke dækken på.

♥ Olle - Trut - Champs ♥

0
0
Svar på denne tråd

Ikke dækken........
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 11:23

De røg på døgnfold 1 maj, og selvom det er koldt om natten, så har det hverken blæst eller regnet her hos os.

Får vi kulde, regn OG blæst ja så kan det godt være de får lov til at være inde om natten igen.

Men ellers må de nøjes med læ fra træerne og gå ind i deres løsdrift hvis de vil.

Jeg har dem gående hjemme, så jeg kigger jo til dem om aftenen/ved midnatstid, og der hygger de sig ude.

Havde jeg dem stående væk fra mig selv, så kunne jeg godt finde på at give dækken på for en sikkerheds skyld.

MVH Charlotte

Der var en, der var to, der var tre - Medoc, Nimmer og Piv.

0
0
Svar på denne tråd

Niksen
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 12:17

Bassen havde dækken på de første to dage hun var på sommerfold (1 og 2 Maj), så svedte hun under det - og siden har hun ikke fået det på.

Der er så meget græs på folden, og grovfoder i maven varmer lige så godt som et dækken så længe det ikke blæser eller regner.

Skulle det begynde at regne samtidigt med at det er koldt er det dog en anden sag. Det skal ikke gå hen og blive ubehageligt for dem, der er grænser.

/Lene

Gamle heste behøver ikke at være tynde: Se her.

Masser af grovfoder + tandraspning gør de allerfleste heste runde & sunde igen.

0
0
Svar på denne tråd

nixen...
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 13:11

og dog....

Fighter har været fuldklippet bortset fra sadelleje, han har ikke haft dækken på siden midt i april... Dog var jeg lidt pylret igår aftes, da det dryppede og han fik til herrens store forargelse regndækken på. Men jeg regner nu med at pakke dækkenerne væk for denne gang.

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider