Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Snotforkælede mig!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 11:11

Ja, jeg ville jo helt vildt gerne have min DV-hoppe i fol i år, men har droppet tanken, da jeg ikke har rigtig råd til det. Jeg kunne godt finde en hingst, jeg havde råd til, men så ville jeg vælge efter pris og ikke efter, hvad der passer til Dicte, og det syntes jeg, var tåbeligt.

Her til morgen meddelte min far mig så - helt ud af det blå - at han ville sætte hende i fol i år, og jeg skulle bare finde den hingst, jeg helst ville have. Prisen er ligemeget - han gider kun, hvis jeg bruger en ordentlig hingst!!!

Er jeg lige snot-forkælet, eller hvad? Ih, nu skal jeg alligevel finde hingst til Dicte-pigen. Men det skal nok gå lidt hurtigt, da vi jo allerede er godt henne i sæsonen. Men ih altså, er bare så glad lige nu...

Jeg har bare verdens bedste far!

Med venlig hilsen

Anne Sofie Jørgensen

-en rigtig hest har både hovskæg og overskæg!

www.kijofreg.dk

kijofreg.freeforums.org
-nyt, dansk tinker- og Irish cob forum

0
0
Svar på denne tråd

heldige dig
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 11:42

så må huske at give ham en ekstra stor fars dags gave, når det bliver den tid

Hilsen Nanna

At vove, er at miste fodfæstet et øjeblik - ikke at vove er at miste sig selv.

R.I.P

Sejr 040107

Brian 191007

0
0
Svar på denne tråd

hei hei
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 13:41

´Hvor dejligt at din far gider sætte hende i fol.

håber du finder den rette hingst

Heheh ja det kræver vist en ekstra stor fars dag gave

0
0
Svar på denne tråd

Fædre...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 13:45

Ja, fædre er nogen underlige størrelser.

Jeg købte en RDH hoppe for 3 måneder siden, og har bestemt mig for at ride hende et år inden hun skal sættes ifol. Min far tilbød så også at betale, da han troede, at det var fordi jeg ikke havde råd til bedækningen, da jeg lige havde købt hesten.

Tænk at have sådan en far, der tilbyder det til sin 32 årige datter - og som ellers aldrig har tilbudt at hjælpe økonomisk på nogen måde. Jeg havde måske haft mere brug for hjælpen, da jeg var på SU. Men tanken er da meget sød:-)

Dressursadel 17½" eller 18" købes

0
0
Svar på denne tråd

fortjent...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 13:46

Ja jeg syntes næsten at det er fortjent. Du har vist ansvar ved ikke bare at avle for at avle. Det belønner din far dig nu for .

Kilden.

mor til Lea 02.05.06 og med termin 03.12.08

0
0
Svar på denne tråd

heldige dig..
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 14:00

ih din heldige asen.. ;)

Håber du finder en lækker hingst til hende! Skal det være en DV hingst eller noget andet spændende?

- Fie :)

Hesteplakater sælges!

http://minibaah.deviantart.com/
- jeg tegner din hest.

0
0
Svar på denne tråd

saadan en far har jeg ogsaa
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 21:51

foerst tillykke med, at du alligevel faar chancen for at avle et forhaabenligt godt foel i denne omgang.

Glaeder mig til at hoere hvad valget falder paa.

Jeg har en far noget lignende.

Nu hvor jeg besluttede mig for at tage til Canada i 7 mdr for at faa en international vinkel paa landmandsuddannelsen, samt opleve landet (og et muligt trumf kort, hvis jeg bestemmer mig for at soege ind som dyrlaege), saa haenger han jo paa hestene.

Og det lyder virkelig til at de goer deres bedste derhjemme. Line var saa godtnok blevet lidt forfangen, men de havde dyrlaege ude, og hun skulle efter sigende vaere paa toppen igen. og imens at jeg er vaek, betaler han gladeligt alle regninger der skulle komme paa hestene (og de forhaabentligt snart kommende foeller).

Saa det er jo skoent.

Saa selvom man naesten er paa en polak loen herovre, saa ser det ud til, at jeg kan faa raad til at faa Line ifolet med en super laekker hingst naeste saeson igen, hvis damen altsaa gider at vaere en god mor nu her til hendes foerste foel.

Lykke med inepigen og Sille, der begge venter foel efter Dinar Agerbo

0
0
Svar på denne tråd

hehe minibaah
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 22:42

jeg tror hun avler tinker, hvis du læser hendes signatur :) men man kan jo aldrig vide...

hvor er det fedt... vi vil se billeder af hingste bassen du vælger...

Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest...

Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter :)

Tak for en god debat i høflig tone :) :) :)

0
0
Svar på denne tråd

Og hvis
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 23:26

Og hvis DU læser hvad hun har skrevet, Jannej, vil du se det omhandler en DV hoppe....

Tillykke AS - skønt med frit valg.

Ny hest - nye mål

Denne gang uden krone og bølge..

0
0
Svar på denne tråd

tsk tsk
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 08:08

Jo du er meget heldig, savner helt min far - han døde for 5 år siden.

Dejligt med de fædre, der er nu noget over dem.

KH. Anja Dyrskov
  • Rider du i Ravnholt skov(Allerød) ? Så skriv en besked til mig - Jeg søger en at ride med i denne skov
0
0
Svar på denne tråd

sådan en far
Forfatter: 
Dato:  19-05-2008 08:37

Har jeg også haft han er dsv gået bort for ikke så længe siden men dejligt at tænke tilbage på hvor megen hjælp han altid var med hestene.

Tlk med ifolign og valget af hingst :-)

Venlige hilsener

fra

Maria & L`umin

Mor til tre Prinser og en lille Prinsesse

Samt Pony mor in spe...

~*~ Snart ikke Frk. men Fru :-) skal giftes den 30 August ~*~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider