Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad dyrker i af motion?
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 23:54

- Jeg har netop bestemt at fra i morgen af skal der strammes op her. Min nabo, som også er min rigtig gode ven, vil ligesom mig gerne søge ind til politiet, men inden da ligger der virkelig noget konditionstræning forude. Så nu har jeg sagt ikke mere piveri, vi begynder i morgen - og han er ved at dø ;-D

Vi kommer nok aldrig i god form, for vi går ca. 90% mere i byen end vi løber, hvis det skal lykkes lidt skal han i hvert fald til at skabe sig ligeså tosset på dansegulvet, som mig ;-D

Hvad dyrker I af motion? Hvot tit?

Malle

- med Honeyburst/Raja :D

0
0
Svar på denne tråd

Jeg løber...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 00:12

Jeg løber hver anden dag - ikke så langt/hårdt som tidligere, da jeg er ved at komme i form efter graviditet med bækkenløsning.

på iform.dk er der forskellige løbeprogrammer man kan følge, hvis man har brug for noget til at holde fokus.

TinaR

***Nu FRU Rasmussen***

Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205

og Bertram 250108

0
0
Svar på denne tråd

I form
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 03:31

Ud over den daglige ridning, så tager jeg en tur i motionscenter en time til halvanden hver morgen mandag til fredag.

Det kan ske, at jeg springer en enkelt dag over ind i mellem, men ellers er det dagligt - også når jeg kommer fra nattevagt.

Mvh

Gitte og Den Lille Grå

Championatsvinder Dressur 2007

Vestegnens Rideklub

Amerigo Vega Dressursadel 17" sælges

0
0
Svar på denne tråd

Suk suk
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 05:59

Jeg prøver konstant at komme i form, men pga sygdom og medicin har jeg taget en del på, og må i perioder undlade motionen desværre.. Jeg vil så gerne gå lange ture, løbe, træne i motionscenter og ride - men det er kun ganske lidt det bliver til..

I gode perioder går jeg ca 1 time 2 x dagligt med mine hunde og så rider jeg - men i de dårlige kommer jeg kun ud og gå ca 1/2 time med hundene og må undvære ridningen - så i form kommer jeg sgu nok aldrig mere..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

motion og træning
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 08:10

Jeg løber 50-60 km om ugen, styrketræner ca, 8 timer om ugen. Nogle dage løber jeg 10 km om morgenen og træner 1 time styrketræning på arbejdet om aftenen. Af og til dyrker jeg duatlon og ellers er jeg på adventure ture 4-5 gange om året. Jeg er i god form og jeg nyder det. Jeg hader når jeg i en periode har været doven og så skal starte op igen, for det er hårdt.... puha da.

Hvis du mangler løbeprogrammer til at komme igang med, så kan du finde det på forum www.dourun.dk og har du brug for motionsskema så er www.motionsdagbog.dk nemt tilgængeligt og fint at bruge.

God søndag

/Betina

Stengårdens DSP'er - søde, vedredne ponyer til glade børn.

www.stald-stengaarden.dk

www.123hjemmeside.dk/friluftsliv

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 10:02

Jeg vedliger holder mit vægttab med en tur på motionscyklen 3 gange om ugen (motionscykel er det eneste min skulder kan klare), og så de gåture min skulder tillader mig sammen med hesten, og med kæresten.

** Trine **

Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

Milan søger rytter fra 2009.
Se her:
www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/

Søger du hingstebilleder? Kig på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Motion
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 10:15

Ja, jeg er jo en af de tøser der også gerne vil søge ind til politiet, er dog så heldig at jeg i forvejen arbejder inde hos Midt - og Vestsjællands Politi som kontorelev. Så via Rigspolitiets wellness konsulenter, har jeg fået udarbejdet et træningsprogram, som jeg træner 2 gange om ugen i fitnesslokalet på politistationen, og derudover så løber jeg 2 gange om ugen. Plus det, så svømmer jeg hver mandag sammen med en veninde. Og så er der jo rideturerne og gåturerne med hunden og kæresten.. ;o) - Men det kræver SATME meget for at kunne bestå de fysiske krav til politiskolen, for det hele bliver udført på samme dag! PUHA...

En rigtig rytter, rider Welsh-Cob...

0
0
Svar på denne tråd

dagligt..
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 10:46

dyrker motion dagligt, (undtagen om søndagen! :D)

Tilbringer ca 5 timer i sadlen hver dag. Derudover løber jeg 2-3 runder på banen (1950 m/3) og laver styrketræning ca en time før jeg går i seng..

Prøvede for et par uger siden at træne efter et løbe program, hvor man startede langsomt op med 1-2 km. til sidst løb jeg uden prob. 10.. det var vildt godt, har detsværre ikke tid til den slags længere...

Med Venlig hilsen Liv Nielsen.

Fuldblods heste sälges! Se Profil!!!

0
0
Svar på denne tråd

Flere timer om dagen
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 12:10

Pilates 5 gange om ugen

Tae-bo 2 gange om ugen

Spinning 4 gange om ugen

Aerobic/MBL osv. 3 gange om ugen

Derudover rider jeg min hest, dog ikke lige nu hvor hun er halt :-(

Jeg ville godt have tid til at cykle løb med min mand, men jeg kan desværre ikke følge med ham når jeg har haft en hel uge med hård træning, men nu hvor hyppen er halt så kan det være jeg får kørt et par løb ;-D

Venlig hilsen Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 12:33

Alt for lidt - desværre :(

Men nu har jeg fået læseferie, og nu skal der gøres noget ved det, især hvis jeg skal til at ride igen i løbet af sommeren.

Jeg er så småt begyndt med gåture på ca. ½ times varighed med lidt løb indlagt, og for mig er det klart en begyndelse :)

- Uden Lakaj... Sov godt du smukke - jeg savner dig!

0
0
Svar på denne tråd

løber eller går
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 13:11

10 km om dagen.

Og så iøvrigt pasning af hele menageriet her på gården :)

KH:)

Annette

rigtige piger rider hver dag

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 14:17

Jeg har 1times gymnastik om dagen, + jeg har håndbold og fodbold ved siden af en time om ugen + diverse andre ting, men hver torsdag er skal der løbes 5km på en tid under 35min, ellers vanker der ekstra tur. Heldigt at jeg holder mig til tiderne

<3Kaaberbøl And Skjødt<3

Casnewydd Telynor

Mr. Scott

Karina

Søger arbejde i sommerferien, se info på præs, kontakt på martins_kathrine@hotmail.com el. via PB!

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 14:25

Jeg cykler en del. Jeg cykler normalt, når jeg ikke lige skal have noget der er utransporterbart på en cykel med mindst 14 kilometer om dagen - til og fra hesten.

Desuden cykler jeg også - når jeg ikke har læseferie, til og fra skole. På en almindelig dag som i går cykler jeg snildt 25 kilometer. Det er hårdt men det virker.

Derudover går jeg en del med hunden. Vi går cirka en time hver dag i bakketteræn (godt for både mig og hund).

Så rider jeg lidt - dog ikke lige pt. da hesten hoster, så jeg passer lidt på ham. Men ellers så står den på gåture med ham i skoven en halv times tid hver dag, når han ikke lige er inde i en af sine tusinder stresperoder, hvor det er totalt umuligt at komme i kontakt med ham sådan rimelig hurtigt.

Men jeg stiler efter at dyrke motion mindst 1½ time hver dag og det lykkes mig som regel også.

Og den dag om ugen hvor jeg går med reklamer, bliver det til lidt mere.. det er faktisk rigtig god styrketræning at træde en reklame vogn. Prøv det. Selvom jobbet ikke er det med variede i hele verden giver det faktisk en okay løn - i forhold til at det kun er 1 gang om ugen i hvert fald.

0
0
Svar på denne tråd

Motion
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:12

Jeg løber, går lange turer i et frisk tempo og styrketræner i motionscenter.

Det svinger lidt, hvor ofte jeg får motion. Fra 3-6 dage om ugen. Der skal jo også være tid til andet.

Snepony

m/Mulle

*

0
0
Svar på denne tråd

Motion.
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:14

Jeg løber 3 gange i ugen og cykler 8-15km på motionscykel hver dag. Så laver jeg også forskellige styrkende øvelser for ryg og mave hver aften og hver anden dag kommer det lidt øvelser til lår og arme på.

Derudover cykler jeg til og fra skole, arbejde og stalden (3, 5 og 15km). Så det er på cyklen jeg får størstedelen af min motion.

Så rider jeg også 3 gange i ugen, men det giver ikke særlig meget, da det foregår i skridt.

Passer af den dejlige Dakota

0
0
Svar på denne tråd

Motion..
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:18

Dyrker motion cirka 7 gange om ugen.. løber 3-4 gange, blandet med korte hurtige og lange langsomme turer. Så styrker træner jeg 2-3 gange om ugen, hvor jeg også tager til kredsløbstræning, samlet varighed af 1-2 timer. Der ud over spiller jeg lidt squash når det passer ind.

Lars
Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2008 18:32

Jeg cykler til og fra arbejde 2-3 gange i ugen, sjipper interval 3-4 gange i ugen og rider mellem 4 og 6 gange i ugen..men lever frygteligt usundt..

Connie vs Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider