|
|
| Dirty Dancing på TV2 kl. 20:55. |
| Forfatter:  |
Camilla (Felur) |
| Dato:  |
17-05-2008 20:14 |
|
Jeg bliver nok nødt til at se den igen... for 327. gang, hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Også mig 
MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES...... Belgisk varmblod- En hest med personlighed. ( Psst, det har den danske udgave, sgu også!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt!!! |
|
|
Jeg sad netop og kiggede for at finde ud af hvad jeg skulle se, mens drengene ser Rambo i stuen!!! Der bliver Dirty Dancing i soveværelset!!! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Så det på tekst-tv for en 20 min siden - og ja, jeg skal også se Baby og Johnny danse for 117. gang 
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning
BM herre volley elite - Pokal og DM-mestre 2007/2008!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nostalgisk |
|
|
SUK ja den er da dejlig...altid 
Privat undervisning op til LA3 tilbydes af kvalificeret tidl. stævnerytter syd/vest sjælland kontakt for uforpligtende samtale.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dirty Dancing |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
17-05-2008 20:44 |
|
Hmm sidder ellers og ser en anden god film nu på kanal 4 der hedder Fighting for my daughter, men det ender nok med Johnny og Baby alligevel 
En rigtig ven er en, der accepterer din fortid, tror på din fremtid, og kan lide dig, som den du er nu. Heidi Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Yay!... |
|
|
Jeg så det forleden dag, og jeg sidder allerede klar! God fornøjelse allesammen!
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det nu! |
Camilla (Felur) |
17-05-2008 20:57 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Top Gear |
|
|
Jeg ser Top Gear i stedet - væsenlig sjovere..
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dirty Dancing. |
|
|
Jeg vil også prøve at hænge på - har aldrig set den før, så det må være på tide. Dog er jeg samtidig i gang med en opgave om "Perspektiver for Bornholms udvikling", og de to ting er måske ikke den bedste blanding. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Holder mig også til TopGear - Selvom det desværre lige er slut. Dirty Dancing er blevet set en masse gange, men af en eller anden grund, kan jeg bare ikke klare hende. Det er egentlig irriterende, for selve filmen er jo sød nok.. Men arghh 
Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ren nostalgi |
|
|
Jep den sidder stadigvæk lige i skabet påtrods af dens alder.. Dejligt med et gensyn....
MOD DUMHED KÆMPER SELV GUDERNE FORGÆVES...... Belgisk varmblod- En hest med personlighed. ( Psst, det har den danske udgave, sgu også!!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøøj, det var godt! |
Camilla (Felur) |
17-05-2008 22:39 |
|
Lige bortset fra, at en veninde insisterede på at sms'e midt gennem filmen, men da jeg høftligt gjorde opmærksom på, at Hr. Swayze var 1. prioritet, så forstod hun en hentydning - tak Louise, hehe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dirty dancing |
|
|
Ååååh... har også lige set den. Og nu sidder jeg og tuder  Nå ja, jeg er gravid. Det er min undskyldning  Hormoner hormoner hormoner, suk!!! Godt kæresten ikke er hjemme lige nu  Det var vist 2. gang jeg så filmen, men den var sgu bedre end jeg huskede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg så lidt |
|
|
Jeg så lidt, så zappede jeg væk. Den film holder ikke. Den har altid haft en skod-dialog. Da den kom frem var det nok at Patrick Swayze var lækker. Det var ikke tilstrækkelig nu - for mit vedkommende.
Mvh Tina, desværre uden Turpin (Her skulle der have stået en signatur, som skulle vise hvor belæst og dybsindig jeg er....) Til Dick Turpin: "When a loved one becomes a memory, memory becomes a treasure."
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha.... |
|
|
GOSH! Noget pladder...  Men ok, de danser godt 
Malle - med Honeyburst/Raja 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Super film |
|
|
Det er en super film, som jeg også kan se igen og igen. Meeen eftersom jeg også elsker krimier, ja så blev det altså det nye afsnit af Barnaby på DR som vandt 1. pladsen, som aftenens underholdning nr. 1  Godt man har filmen på video 
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Wraphø i småballer sælges på Djursland Kontakt mig via beskedcenteret eller mail Nærmere info på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
|
|
Jeg så den også igår. For 120. gang, hehe... Eeelskeer bare den film! Så sød en kærlighed imellem Johnny og Baby.  Og wauww hvor kan de danse! Har selv filmen på DVD og SKAL bare se den engang i mellem. At Patrick Swayze er vildt lækker i filmen, gør den bare endnu bedre!!! 
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Aftægtshus eller lejlighed på landet i Haderslev-området ønskes til leje. Gerne et sted med opstaldningsmuligheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej;p |
|
|
Det er yndlingsfilmen her og selvfølgelig skulle den ses, selvom det var op kl. 3 i nat og på arbejde. 
07/05-1992 - 05/01-2005 F L A S H D A N C E 10/05-1999-29/08-2007 G O V A -nu med Zsa Zsa
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tra-la-la |
|
|
Jeg elsker også den film  Andre end mig der har temmeligt svært ved at ligge stille i sofaen? 
Emilie Watson ♥ Egocentreret blondiebabe -Og stolt af det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fik... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
19-05-2008 07:55 |
|
da lige set slutnummeret med dansen til sidst - æææælsker bare den film  og Baby:"I carried a watermelon" - need I say more  og Swayze ER altså ret lækker i den film lige meget hvor gammel man blir 
Xoco82 & Davina Stud.theol Velholdt Kieffer Anastasia trense sælges! skriv for info -Med superparten Louise og stjernehesten Davina! Deres første stævne: DSM 17-18.maj.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu igen |
|
|
Nu igen...ej denne gang springer jeg over, så en anden film. Prøv lige at nævne de film i kan se igen og igen... Grease Dirty Dancing Mit Afrika Footloose Pretty Woman Har du flere der kan tilføjes listen ?
KH. Anja Dyrskov - Rider du i Ravnholt skov(Allerød) ? Så skriv en besked til mig - Jeg søger en at ride med i denne skov
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flere film.. |
|
|
RINGENES HERRE (wauww jeg elsker det eventyr. Og der er meget at lære af karakterne. Ex. hobbitternes udholdenhed. Gandalfs visdom osv.) Hestehviskeren (hestehviskerens kærlighed til heste) Braveheart (åh den kærlighed ) Oh Happy Day (Hannas udvikling fra flinkeskole til stærk kvinde... det er bare så sejt)
Vrinsk fra Esma Kun den der bestiger bjerget får udsigt over dalen.. Aftægtshus eller lejlighed på landet i Haderslev-området ønskes til leje. Gerne et sted med opstaldningsmuligheder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4 brylluper |
|
|
så ikke dirty i weekenden men har også set den mange gange for, og ser den gerne igen hvis jeg alligevel er foran skærmen når den sendes . Ligeså kan jeg sige med 4 brylluper + 1 begravelse.... også en klassiker der kan tilføjes listen Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Klassikere: |
|
|
Dirty Dancing! Forrest Gump! Grease! Pretty Woman! Er klassikere i mine øjne. Der findes nok endnu flere, men de 4 film er jeg meget glad for!
Vickie The line between wrong and right is the length of a thread from a spider's web The piano keys are black and white but they sound like a million colours in your mind
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| strygefilm |
|
|
Jeg æææælsker også Dirty Dancing....faktisk har jeg et koncept der hedder en strygefilm ...det er dem der kan ses min. engang om ugen når der skal stryges(hader at stryge tøj) og der er Dirty Dancing altså topscorer. Jeg bliver bare ikke ældre hvad den film og Patrick Swayze angår.. Ellers har jeg Top Gun, Cocktail, Point Break (Keanu og Swayze), Road House, Pearl Harbour som strygefilm.... Annika
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| klassikere |
Dollas ♥Dollas♥ |
19-05-2008 19:19 |
|
Hi hi.... jeg så den også... den SKAL man da bare se hver gang den bliver vist i tv.. SELVOM man har set den snart 573 gange. Det er en af de store klassikere samt GREASE PRETTY WOMAN GHOEST OG COCTAIL Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt Stop op - Lev livet Du ved ikke hvor længe du har det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|