Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

godmorgen i solskinnet
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 07:23

Ja så sidder jeg her på HN med min velfortjente morgen kaffe

Hestene er for længst fodret og lukket på fold

vaskemaskinen er sat i gang, med sønnenes tøj (han går på efterskole, så der er dømt vask når han er hjemme)

Dagen idag skal gå med, at få en af pigerne fra stalden til dressur stævne, Nå ja så skulle jeg også gerne lige få vandskuret den ene facade på stalden, jeg har også fået sat nogle spring frem igår, som gerne skulle males...

Så ja min dag skal nok gå hurtig, hvad med alle i andre HNér? hvad sker der hos jer i dag??

Fortsat godsolskinsdag til alle

Mvh Marianne

Stolt pony mor.

0
0
Svar på denne tråd

jeg nyder
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:01

Jeg har nydt at kunne sove lige så længe jeg kunne (det blev ik så lang tid...) I dag skal jeg råhygge med en veninde og overnatte hos hende, så HN må overleve uden mig en dags tid

Hilsen Tea

Nu med part på

Funi -rød islænder

&

Hansi -Gotlandsruss

0
0
Svar på denne tråd

tja nu skrev du jo kaffe så
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:01

måske man skulle starte med det.

Kæresten er lige taget af sted til halvmarathon i sverige, så jege r helt alene hele dagen -og uden bil.

Aner ikke hvad dagen bringer, men tror jeg tager til spinning her i formiddag, og så skal der laves lidt lektier og slappes af

Hilsen
Sanne
Søger min gamle hest Frk. Liva. Skimmel hoppe på 165 cm. og 8 år. Måske står hun nær Holbæk. Billeder på min præsentation
0
0
Svar på denne tråd

Paint horse
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:16

Her er også fodret og tjekket (ingen føl endnu )

Så sidder også med kaffen og venter på resten af familien skal få øjne.

Jeg skal ud og ride lidt her i formiddag og så er der ellers dømt stævne hele eftermiddagen for Maria og Buster skal starte til udvidet klubstævne for første gang.Og der er jo mange ting som skal ordnes inden de er klar til at ride ind på banen.

Derefter får vi lidt travlt for vi skal alle 4 til koncert i aften med Rugsted og Kreutzfeld og Danser med drenge i Skovdalen i Aalborg.Så mon ikke vi er godt brugte når vi havner under dynerne igen i aften engang.

Paint horses til daglig glæde

Stahr

Børne/pony westernsadel sælges se bill. på præ.

0
0
Svar på denne tråd

Ja god morgen...
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:19

Her regner og blæser det Dagen går med til fejre vores nationaldag, så der skal spises høje smørrebrød sammen med gode venner og kigges på barnetoget der går forbi slottet.

Ha en god dag alle sammen

Lyst at arbejde med Islandshest i Norge fra sept.2008-mai 2009?

Erfaring med unghest en fordel.

Send mig en PB. hvis du vil vide mere. Se evt. hjemmeside:

www.123hjemmeside.no/nyberggaard

0
0
Svar på denne tråd

Godmorgen alle sammen..
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:22

ja jeg slapper af lige nu. Stalden er fodret med vitaminkiks og lukket på fold. den første portion vasketøj er sat over og imens har jeg tilladt mig selv at holde en times pause her ved skærmen.

I denne weekend skal der lige styres en del ting på plads og så skal der slappes af oven på en meget hektisk uge, da knægten jo blev indlagt i mandags og først kom hjem i går.

Herman skal også rides lidt og staldne skal ordnes. huset trænger også til en meget kærlig hånd, når man ikke har været hjemme ret meget i en hel uge.

MOBBEN IMC.
Er du ven eller fjende- du får min ærlige mening alligevel.
Men min dør er altid åben.
0
0
Svar på denne tråd

Jeg skulle
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:27

lige sende billeder til venner og familie af vores lille ny hvalp, og ja så blev jeg jo lige nød til at kigge forbi på HN for at se om der var sket noget nyt ..

Drikker min morgenkaffe imens, og prøver at vågne..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

Inger jeg håber
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 08:34
at han er okay

Jeg har udvidet hullet i Fætterens mundkurv, givet dem nyt vand på folden, bagt en tærte til frokost og morgenkløet heste.

I denne weekend er der for en gangs skyld ikke noget vi SKAL nå, udover det normale der hører med til at bo på landet.

Måske jeg tager til midtsjællands rideklub og ser dressur

Hav en god weekend

Mvh Camilla

0
0
Svar på denne tråd

God herlig morgen
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 09:08

Ja her er vi trætte men rigtig glade.

Vi har fået føl her til morgen.

Min skimlede SF-springhoppe har fået et smukt langbenet brunt hoppeføl med en stjerne .Faderen er Holstenerhingsten "Artani" Hvis vi er heldige så skimler hun nok .

Ja så det skal dagen plus de andre heste nok gå med foruden lidt rengøring osv .

Jeg er jo græsenke da Ole er i Berlin,så her er dejligt stille og fri for traktorkørsel.

Mvh Graven

Fronerthig Prince Teyrnon kåret Welsh cob står til avlsbenyttelse

Sælges :

Smukt Broget hoppeføl sælges. Welshbl.

( Bliver en stor kat II )

0
0
Svar på denne tråd

Sommergræs
Forfatter: 
Dato:  17-05-2008 10:17

Vores muler skal på sommergræs i dag, så første del af dagen kommer til at gå med at tjekke hegn.

Det er årets oplevelse at se dem drøne rundt, når vi begynder hegntjek, de ved hvad der venter.

Det ultimative er, når der bliver lukket op fra vinter- til sommerfold. Det er bare heste der udtrykker livsglæde...

Venligst Jen9

Lykken er en varm hestemule :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider