Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

40 års fø'sdag - sang/tale/underholdning
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 22:44

Hej

Jeg står i den situation at min bror fylder 40 år. Han har altid holdt taler for mig til mine store dage (konfirmation, 18-års fødselsdag, studenterfest), men nu er turen kommet til at han holder stor fest. Nærmest alt hvad der kan kravle og gå er inviteret og jeg er sikker på det bliver en stor dag!

MEN...Mine 2 søstre (på 36, 32 og mig på 20) og jeg har en eller anden idé om at han forventer lidt af os. Vi har overvejet at holde en tale (har også hentet en god generel en fra nettet som omhandler "tid"), men er det nok? Vi gider ikke lave en sang, og har ingen ideer til underholdning til en mand der fylder 40. Hvade det været en kvinde kunne man sagtens have fundet noget vita vrap, gaffatape, klæd ud tøj osv. frem til noget sjov underholdning, men nu er det altså en mand.

Kender I til nogle sjove indlæg til en 40 års fødselsdag?? Hjælp søges hurtigst muligt da han rent faktisk holder festen på lørdag d. 17. maj Ups...kan godt se vi er ret sent ude...

K.H. Katrine Hansen

0
0
Svar på denne tråd

Lidt sjovt personligt
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 00:39

Jamen - hvad med en tale omkring helt almindelige ting fra hans liv og jeres oplevelser sammen?

Nogle sjove, kærlige, uforglemmelige og helt almindelige ting - sat sammen til 3-5-7 minutters ordstrøm?

Det plejer da at være meget sjovt, det behøver jo ikke være så epokegørende, det personlige med et lille glimt i øjet, plejer at vække glæde :-)

Nu I er tre, kunne I fx. dele talen op i små afsnit, og skiftes til at være "på" :-)

0
0
Svar på denne tråd

En sang?
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 01:46

Til min yngste stoesøsters 40 års dag,, fik hun en sang (på melodien til "Per Syvspring") og fyrre små glas med alt fra olie, mælk til stærkere ting. Det var ret sjovt.

Der gik hvert vers på noget, "Har I aldrig set, hvor X kan fnise... Osv Glasset skulle tømmes efter hvert vers.

Mvh

xtiny

"There is, incidently, no way of talking about cats
that enables one to come off as a sane person.
"

Dan Greenberg

Nu gudmor til Samuel i Kenya. Strikker til "Mother Theresa" ...
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 10:49

Hippo: Jo, vi kunne prøve at lave en tale, men mine søstre har været bokket ret hårdt med arbejde mm. her op til festen så det skulle have været mig alene der lavede talen og det kunne jeg ikke lige overskue. Jeg er ikke den bedste taleskriver

Xtiny: Det var da en god idé. Den arbejder jeg lige videre på. Lyder ret sjovt

Tak for svarene begge to

K.H. Katrine Hansen

0
0
Svar på denne tråd

40 års....
Forfatter: 
Dato:  16-05-2008 12:43

Hej

Da min mand fyldte 40, havde hans søster og hans ældste ven lavet et lille slideshow med "her er dit liv"

De havde fundet en masse gamle billeder og kom med nogen gamle anekdoter og historier fra hans barndom, ungdom og voksenliv.

Det kræver så at I har adgang til en bærbar og en projektor.

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider