Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tid i met B12
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 21:21

Jeg sidder og er ved at lave en tidsplan til vores efterhånden megastævne - men mangler lige en "livline" for at tidsplanen ikke skal gå helt skævt.

Hvordan er det, jo flere starter der er i klassen, jo hurtigere går det? (Altså når man ser på tid pr. rytter)

Men hvor meget sætter man af til en holdklasse i met B12 hvor der er alle 3 katergorier ponyer - Kan de nå 2 omgange på 3½ minut, når de også skal ind og ud 2 gange?

Det er vigtigt at få tidsplanen til at passe allerede nu, da det vil være voldsomt, hvis den skrider. Pt. har vi ridning fra 7-21 lørdag og 7.30-18 søndag! Og så synes jeg endda jeg har strammet tidsplanen rimeligt meget...

Håber der lige er nogle kloge hoveder Eller måske én der kender én, som jeg kan kontakte

Hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

hej...
Forfatter: 
Dato:  14-05-2008 21:48

man sætter 2 1/2 3 min pr rytter. udendørs og indendørs 3 1/2

knus lene

Skovkatte-killinger med med stamtavle sælges

www.123hjemmeside.dk/hogerstedets- skovkatte

http://www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

ikke i B12
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 08:03

ja 2,5 min i alm metoder men mere i met B12 for er man uheldig skal alle hold ind x2 + evt omspringing.

jeg ville afsætte 4 min pr rytter for der skal også lige være en pause på 10 min mellem 1+2 hovedrunde.

Karina

0
0
Svar på denne tråd

Uheldig...
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 10:17

Og her er det så vidt jeg ved, ALLE ryttere, der skal igennem banen 2 gange!

Jeg regnede vidst 3½ minut + 5 min imellem hver kategori i begge runder (25 minutter) - Så nærmer vi os vidst også de 4 minutter Så det lyder jo meget passende.

Hilsen
Tina

0
0
Svar på denne tråd

næ.....
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 11:36

for hvis der ikke er 3 ryttere på holdet der gennemfører 1.runde så er hele holdet ude af 2.runde.

men en ekvipage der er diskval i 1. runde må gerne ride 2. runde hvis de har lyst/mindst 3 andre fra holdet har gennemført.

Og husk der skal være omspring til både 1+2+3 pladsen, så hvis 2 hold sammenlagt slutter med 0 fejl skald e ride om 1+2 pladsen ..... og er man uhelsig er der så 4 hold der sammenlagt har 4 fejl der alle skal ride om 3.pladsen = 6 hold i omspring= GAB!

(men det har dommeren til stævnet tjek på, blot for at præcisere hvad tiden bruges til)

Karina

0
0
Svar på denne tråd

tider....
Forfatter: 
Dato:  15-05-2008 14:30

tiderne jeg har, har jeg fået af dommer Jørn Jørgensen som har printet dem ud til mig.. Mener ellers han har styr på den slags

knus lene

Skovkatte-killinger med med stamtavle sælges

www.123hjemmeside.dk/hogerstedets- skovkatte

http://www.lenes3d.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider