|
|
| teenage-drenge.. ingen respekt for os?! |
| Forfatter:  |
Signe ☻Zairo☻ |
| Dato:  |
13-05-2008 13:36 |
|
jaa, altså. Jeg går i syvende klasse. Drenge på min alder respekterer bare ikke os piger. De tror de kan tillade sig at gå og rage på os hvor de har lyst, og behandle os som ludere, ved at bestille tid, selvom de for fanden godt ved at vi ikke sælger vores egne kroppe! -Det synes de åbenbart er meget sjovt:S Når de så ikke gør det, kalder de bare pigerne for kælling, luder, @!#$, sæk osv. Desuden synes jeg slet ikke at man kan finde sig en kæreste mere, uden at man i halvdelen af tilfældene må kassere ham, pga. at man finder ud af at han endten kun er ude efter @!#$, eller at han har været utro! -Teenange-drenge har fanden skabt! Selvfølgelig findes der da teenage-drenge der ikke er sådan, men jeg har godtnok ikke mødt særlig mange af dem, her de sidste par år... Der er nok ikke rigtig noget at gøre ved det, men alligevel.. Nogen der kender det med de skide teenage-fyre??
sund fornuft, er hestens duft Zairo min bebz:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det lyder... |
|
|
... som om de kære drenges forældre har forfejlet opdragelsen af deres sønnner. Måske du og de andre piger i klassen skulle tage de oplevelser op med en elelr flere kvindelige lærere, der måske kan se en ide i at bruge noget af klassens tid på at snakke om det med respekt for andre mennesker. At de rager på jer eller tiltaler jer som ludere er IKKE acceptabelt. Hvis man bare fniser eller bliver pigefornærmet synes de sikkert bare at det er sjovere - hvis de får en klage med hjem via skolens ledelse, vil man tvinge deres forældre til at opdage at de "kære små drenge" måske bør have besked på hvordan man omgås andre mennesker.
£isbeth & Baloo Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvad med |
|
|
et solidt tag i bollerne på den næste knægt der rager på en af jer...tro mig, han vil blive flov...og tryk gerne lidt ekstra hårdt...han vil tabe ansigt overfor de andre gutter... Ellers smil....og sig tak for sidst, men kors hvor er du kedelig i sengen... Mange gange er ironi og "given igen" det bedste middel... Og det værste er...de er SÅ vilde med jer...hormonerne pisker rundt i kroppen på dem... Dem man tugter elsker man... Kan godt forstå det er irriterende, men smil og gå videre... Sådan var drengene også dengang jeg var teenager for mange, mange år siden. Ellers et godt forslag det med at inddrage nogle lærere, bare det ikke gør det mere spændende at drille de "sarte" piger!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Signe..... |
|
|
Generelt vil jeg sige at jeg er meget enig med Lisbeth (Baloo). Tag en snak om det i klassen og få lavet om på den tone! Det er ikke acceptabelt. Men derudover så skal man altså også se lidt på sig selv og sine omgivelser. Alt for mange teenagepiger spiller op til drengene og tillader selv den slags adfærd. Ligeledes ser man også tit teenagepiger der godt kan lide den slags underdanighed - altså forventer at mændene er store og stærke, fører an og beskytter de små søde piger. Desværre er langt de færreste drenge store nok til det ansvar i den alder og derved bliver det misbrugt. Måske det ville vende bøtten for mange hvis alle piger kom i skole i en stor burka. Når de så spurgte ind til hvorfor kunne man jo så fortælle at man var træt af kommentarer osv, så derfor måtte man jo skjule alt hvad der hed seksualitet, for de var åbenbart ikke store nok til at håndtere piger i almindeligt tøj.
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aldrig pigernes skyld |
|
|
Efter min mening er det ALDRIG pigernes skyld at drenge/mænd behandler dem nedladende/seksuelt grænseoverskridende. Noget kunne tyde på at disse drenge har lært et sted fra at piger er noget man kan behandle som l'rt, og jeg giver ikke medierne skylden, men deres forældre! Disse drenge vokser potentielt op til voldelige ægtemænd eller psykiske tyranner overfor deres kærester - og det er på høje tid at få det standset. Lidt teenage-spil drenge og piger imellem vil der altid være, men det her er for groft. De skal ikke bruge den slags udtryk, og jeg mener også at det ville hjælpe at tage det op på klassen, så de pågældende - forhåbentligt! - kan få et brev med hjem! Om så piger er nøgne eller om de tér sig nok så piget og krukket, så er det IKKE okay at komme med diverse nedladende udtryk, som de dårligt nok selv ved hvad betyder - de har en lektie at lære - omkring almindelige medmenneskelig respekt og social omgang i det hele taget! Jeg håber virkelig det får konsekvenser der ændrer problemet. Det kan ikke være rigtigt at unge piger skal gå pakket ind i lagner for at være i fred - det er drengene der har fået en HELT forkert opfattelse af deres jævnaldrende! Bart skind eller ej, drengene går også rundt med underbukserne ud over jeans-kanten, men det har sjovt nok ikke samme effekt på pigerne ...
Flotte marsvineunger(langhår) sælges: 2 hvid/gylden han og 2 hvid/sort/gylden hun Søde kaninunger sælges(løvehoved), hvide med lidt sort, 8 stk Opdræt af sort, hvid og blå løvehoved samt marsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalala. |
|
|
Arg , ikke dem allesammen xD
LAURA , JORDENS HELDIGSTE PIGEBARN (: Strauss - jeg elsker dig. Ofelia - jeg elskede dig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Ja undskyld jeg griner. Den situation var jeg i sidste år. De minder  Drengene gør det kun fordi at de vil se seje ud. Og hvis du giver dem igen så står de der og ser dumme ud. De skal tabe ansigt ikke du. Et par eks. vil du have flere eller hjælp sender du mig blot en PB.  - En dreng tager dig på r*øven. Hvad gør du? Jo nu skal du se: "Nå har du fået nok af at vrage dig i sk***dtet.?"
- En spørger om han kan bestille tid: Du giver ham et elevator blik, kigger lidt ekstra på det private sted og siger: "Med den lille der? Det må sg* være en fejl!"
Jaja.. De sjove tider Bare rolig. Det går over i 8'ende.
Hannah R. Nu med pletten Lejsa! Bukkespring på den aller første ridetur. Im in love! Oo' Noget der klapper - Rid en knabber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tina Spirits... |
|
|
Du skrev: "Efter min mening er det ALDRIG pigernes skyld at drenge/mænd behandler dem nedladende/seksuelt grænseoverskridende. Noget kunne tyde på at disse drenge har lært et sted fra at piger er noget man kan behandle som l'rt, og jeg giver ikke medierne skylden, men deres forældre!" og "Om så piger er nøgne eller om de tér sig nok så piget og krukket, så er det IKKE okay at komme med diverse nedladende udtryk" Jeg er som udgangspunkt enig med dig i at uanset hvad en pige gør, så giver det ikke en mand/dreng lov til at forgribe sig på hende, hverken verbalt eller fysisk, men man skal ikke fratage pigerne ethvert ansvar. Man har et fælles ansvar for at få tingene til at fungere! Man skal jo også vide at uanset hvad man gør, som pige, så har samfundet (og dermed også de mennesker man omgiver sig med) en mening om en og en mening om det man gør. Det kan ikke nytte noget at man som pige tror man kan gøre hvad man vil uden konsekvenser overhovedet.
Venlig hilsen -miki- www.prettyfancy.ridesiden.dk -om krybbebidning og vævning De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Medmindre |
|
|
Medmindre disse (meget) unge piger decideret blotter sig (og nu taler jeg ikke om en stribe mave eller lægge eller sådan, den skal folk længere ud på landet med) og siger "Give it to me baby", hvad jeg ikke tror de gør - ja så er der ikke givet adgang til fri bar med hensyn til grams og diverse. Og jeg tvivler også kraftigt på at de har gjort sig fortjent til at blive kaldt ludere, kællinger, sæk og så videre, det kalder man da bare ikke folk? Og slet ikke når man er en flabet hvalp på 13 der ikke ved en bjælde om hvad det dækker over. Hvor er forældrene, siger jeg bare - suk...
Flotte marsvineunger(langhår) sælges: 2 hvid/gylden han og 2 hvid/sort/gylden hun Søde kaninunger sælges(løvehoved), hvide med lidt sort, 8 stk Opdræt af sort, hvid og blå løvehoved samt marsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som jeg oplever unge |
Illum |
13-05-2008 17:10 |
|
pige i 2008, så har de INGEN respekt for dem SELV. Og hvordan kan man få respekt fra andre, hvis man ikke respektere sig selv 
Illum Forårs tilbud  Vel skriver jeg ej i en "grim" tone, det er dig der bruger en negativ en når du læser !!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Den lykkelige ejer af Oliver Sille født d. 18-06-07. 48 cm og 2820 gram  medlem af HN's NCIS fanklub ... TO HUNKATTE BORTGIVES! SKRIV FOR MERE INFO. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I dette hellige |
JLH ♥Wannamus♥ |
13-05-2008 18:30 |
|
land som vi bor i vil jeg aligevel vove at foreslå den gode gamle sætning " vil de ikke høre så må de føle ". Går absolut ikke ind for vold, men har selv i mine teenage år uddelt et par lussinger med stor succes, men det var ikke noget jeg planlagde - kom prompte. Blev ikke populær, men de kendte mine grænser... Fan.. om jeg vil finde mig i sådan en opførsel.... Janni
Den heldige ejer af en meget økonomisk hest hvad angår foder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvornår klæder man... |
|
|
Må jeg spørge hvornår man klæder sig "give it to me baby" agtigt som du Tina beskriver? For er det hotpants og en lille top? eller er det en smart nederdel, eller de sorte gamacher der er in som bestemt ikke skjuler former og kurver? Jeg ved godt nogle piger i den alder klæder sig som om de vil have 100 % opmærksomhed, men som sommeren går jeg da i mine 25 år også i små shorts og en top, eller en smart lille nederdel, men fordi jeg er det ældre ser det ikke så slemt ud. Hvis en ung teenage pige klæder sig sådan tænker folk tit at de burde dække sig til, men helt ærligt, de går da bare i sommertøj? Jeg færdes ikke så meget på skoler, så jeg ved ikke hvad de går i når det ikke er sommer, men uanset hvad, så er påklædning ikke en undskyldning for at blive behandlet sådan medmindre man ligefrem beder om det, og de teenage piger syntes jeg tilgengæld jeg ofte møder. Min erfaring er faktisk at det er tøserne der er snot ubehøvlet og sige grimme ting og udfordre drengene, og drenge popper rundt med hormoner og leger med, men er ofte nogle venlige gutter alligevel Tænk lidt over om i selv ligger op til det, og hvis ikke, så få snakket med en lære - og imens du venter på det, så kan du jo passende stikke ham i forlegenhed overfor hans gutter, så har han lidt at tygge på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til Signe ☻Zairo☻... |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
13-05-2008 19:56 |
|
Du lyder som en "voksen" og det er med et glimt i øjet jeg siger det... Jeg går i 9. nu og tro mig det var fuldstændigt det samme hos os i 7. klasse. Jeg kalder det blærerøvsåret når man går i 7. da det altid er de hvor drengene er værst. Men tro mig de bliver skam ikke ved med at være så barnlige. I hvert fald vokser de fleste op Du skal bare give dem lidt tid. Man kan sagtens finde nogle søde modne "unge" teenager fyre uden problemmer... De hænger bare ikke på træerne ... Uheldig hvis 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg er meget uenig med dig Illum! Nogle kan altså godt respektere dem selv.  ( Dette er blot ironi fordi jeg selv er teenager ) Men Illum. De fleste kan ikke respektere sig selv nej. Det er jeg ret enig med dig i.
Hannah R. Nu med pletten Lejsa! Bukkespring på den aller første ridetur. Im in love! Oo' Noget der klapper - Rid en knabber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Give it to me |
|
|
Med "Give it to me baby"-agtigt mente jeg ikke tøjstil, men opførsel. Dvs. helt klart lægger op til @!#$. Iagttag evt. Kelis - Milkshake musikvideoen, så ved du hvad jeg mener 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kære søn |
|
|
er godt og grundig træt af piger der gå i småt tøj og udstiller alt....han syntes det er ulækkert at skulle se ned i cykelstativet når de samler noget op fra gulvet eller direkte ned i kavalergangen når de bøjer sig frem.... Han vil gerne have at noget skal være privat og går langt uden om rundtetrunter- som de piger bliver kaldt der flinter fra den ene til den anden.... Og jo han går meget op i piger som alle andre- er nok bare lidt træt af at få det hele på et fad... MVH Dorthe
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år, ikke at have mange heste på få år. Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| begge køn |
|
|
er lige dumme og naive i den alder. De er lige meget ude om det. Det er her de voksne må træde til og vise de kan leve op til forælderrollen.
~ G & L ~
Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.
Der er så meget kvinder ikke forstår.......om mænd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Grænsen for hvad de unge mener, er i orden, er rykket foruroligende meget indenfor de sidste par år! Her tænker jeg på teenagedrengenes respektløse opførsel, men også unge pigers påklædnings og opførsel. Det er pludselig ikke et særsyn, at helt unge piger udstiller sig selv på f.eks. arto, samtidig med at sprogbruget blandt unge i højere grad er præget af "grimme udtalelser", end det var da jeg var teenager, for ikke så mange år siden. Jeg undrer mig over hvor respekten og selvrespekten pludselig er blevet af? Hvor er forældrene og opdragelsen henne? Jeg sidder som 22-årig og føler mig som en gammel nisse, det er lidt skræmmende 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rose - så kan |
JLH ♥Wannamus♥ |
13-05-2008 22:35 |
|
du vente til du bliver 37 - så bliver det sgu helt galt... Nisse - jeps mig.....  janni
Den heldige ejer af en meget økonomisk hest hvad angår foder !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grev Axell (Luke) |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
14-05-2008 13:20 |
|
Grev Axell (Luke): Du siger at alle teenagere er dumme og naive... Så må jeg ivel kke være en teenager (er 16) da jeg har fået af vide mindst 1000 gange at jeg snakker og opfører mig som en på 20. Og nej det er ikke tøjstil osv. Det er ud fra mine meninger og de diskutioner og debatter jeg laver med piger i 20'erne på rideskolen... De siger jeg ikke lige minder om en på 16. Så jeg kan ikke give dig helt ret i det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu går min bror i 7 klasse |
|
|
og gud hvor jeg korser mig, når han kommer hjem med en af de her tøser, de render jo rundt i underbukser og og en lille top. Man kan da se det hele... Det undre mig som forældre at man ikke beder ens teenage pige om at gå i noget rimeligt tøj, ikke at de ikke må vise lidt, men der er altså grænser. det selvføgelig ikke okay at drengene snakker grimt om pigerne, og syntes at sådan noget skal tages op i klassen, men det er altså først i 7 klasse at drenegne, får øjnene op for pigerne (de er lidt langsommere i deres udvikling), og tror at det er deres homoner som køre derud af, og så gejler de hinanden op. Jeg har flere gange hørt min bror og hans venner omtale piger som kællinger osv, og griber fat i dem hver gang, og fortæller at det hedder piger/damer/tøser, de plejer at sige vi ved det godt, det heller ikke ment på den måde. Så det simpelthen deres slang for en lækkkkker sild Men stadig ikke i orden at omtale os vidundre på den måde. Men mht de reger på jer, der ville jeg personligt ha taget et godt greb om deres boller og drejet dem en smule, så gør de kun det 1 gang. Og fortæl dem samtidig at det bliver mere smertefuldt næste gang de gør det.
Heldig ejer af stjarni. Nu kommer min lille pige snart til verden termin 22 maj 08
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| naturligvis er |
|
|
der undtagelser. Enkelte er mere voksne af deres alder.
~ G & L ~
Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.
Der er så meget kvinder ikke forstår.......om mænd!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tag et kig i spejlet. |
|
|
Det kræver selvrespekt, for at få respekt. Så tag et kig i spejlet og se hvad du selv kan gøre om. Det samme gælder for selvtilliden. Generelt vælger man selv hvem man vil være, og hvordan man vil behandles, og der er kun en som kan lave om på dette.
Passier sadler sælges. Kombineret mod spring sorte. Smal til medium bom 17". Kontakt mig via pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvrespekt! |
|
|
For en sjælden gangs skyld er jeg faktisk temmelig meget enig med Illum  Heidi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad vi plejer at gøre ved det: |
Signe ☻Zairo☻ |
14-05-2008 17:23 |
|
jeg selv plejer at stikke dem en lussing, eller kalde dem et eller andet.. -Og hvis jeg er rigtig fornærmet, sparker jeg dem i bollerne hehe.. men alligevel bliver de ved.. F.eks. idag blev den daglige 'tagen på røven' udført på mig, og jeg skældte ud af h.til... Men svaret var: "Men jeg kan ikke lade være. Jeg kan så godt lide din røv." -Som om det er en undskyldning! Det fik han skam også at vide!
sund fornuft, er hestens duft Zairo min bebz:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gramsen og snakken |
Kiki |
15-05-2008 01:12 |
|
Puh ja folkeskole drenge. Den er slem. Drengene i min tidligere klasse de lå konsekvent i en stor bunke ovre i hjørnet og lavede gud ved hvad hele 7. klasse. Mener det forsatte i 8. Men mens de lå der generede de da ikke andre. Men ja de er nogle syge hormonbonmber. De har ikke styr på noget og skal for alt i verden spille topsmarte over for hinanden. Så det bedste du kan gøre er nok at gøre dem piv flove. Sådan virkelig med røde øre og langsom tilbagetrækken til nærmeste hjørne. Ved gramsning på røv, kan du fx sige "jeg ved godt du synes jeg er virkelig lækker, men jeg har sagt det ikke er gengældt og NEJ jeg vil ikke være sammen med dig# Eller du kan "komme til" at træde meget hårdt tilbage med en høj hæl ned i hans fod, dreje rundt og sige gud det er jeg virkelig ked af og derefter løfte hælen fra hans fod. Så plejer de ligesom at afholde sig fra at rave mere på en. Jeg bruger den ofte når jeg er i byen. Men prøv at komme med nogle rappe bemærkninger, der får dem til at blive super flove. Så går det sjove af. De prøver jo bare at være smarte over gutterne. Men jo tak der er en grund til at pige altid dater fyre, som er lidt ældre. I hvert fald i den alder.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dem man elsker tugter man |
Kiki |
15-05-2008 01:17 |
|
Forresten så synes jeg ikke det er så slemt med pigernes påklædning. Det har det i hvert fald ikke været på de skoler jeg har arbejdet på. Der er altid enkelte piger i mellem som lever for den dårlige opmærksomhed og vil gøre alt for den. Men det er måske en ud af 10-20 stykker. Da jeg var lærervikar sidst havde jeg skolen mest urolige bølle klasse (af de små klasser) mener det var 2. klasse og ungerne var bare altid super tarvelige overfor hianden. Så i starten af den time jeg skulle have dem sagde jeg i ved godt at dem man elsker tugter man? Forklarede at det betød at man var forelsket i dem man var ond ved. I skulle da nok lige have set de flok lopper sidde og være super eksemplariske over for hinanden. De skulle ikke beskyldes af de andre unger om at være vild emed nogen;) Ikke helt en 7. klasse, men samme koncept med den opførsel de drenge ligger for dagen.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Påklædning. |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
15-05-2008 13:08 |
|
På min skole er næsten alle pigerne fra syvende årgang total udfordrende. Nedringede trøjer, meget korte nederdele og udsyn til g-strengen hver gang de bukker sig ned. Der er selvfølgelig også nogle som slet ikke går med sådan noget og nogle som bare klæder sig voksent. Drengene er så bare ikke meget bedre. De udfordre pigerne og prøver at flytte grænser.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|