Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Min hund peb da jeg ville løfte ham ?
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 22:52

nogle der har en ide til om der er noget galt eller noget med min lille puddel dreng,da jeg ville løfte ham op her til aften peb han pludselig han gjorde detsamme forleden da min søster skulle passe ham og hun løftede ham op,han er jo en utrolig frisk lille dreng spiser fint og løber rundt i haven har ikke undt i sine ben osv når jeg kikker dem det undrer mig en del kan han være blevet forskrækket ? mvh Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Hej Katrine.
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 23:01

Hvis han stadig har det sådan i morgen tidlig, vil jeg få ham undersøgt af dyrlægen.

Læg mærke til hvordan hans spiseadfærd, når han kommer af med afføring osv. Han kan godt have ondt i maven, eller sådan.

God bedring til vuffen.

Mvh. Lotte

Dejlig oldenborg hingst sælges, se mere på www.staldmiller.dk Købes:hoppeføl/plag eft. Uffe Korshøjgård. Mail venligst.

0
0
Svar på denne tråd

altså min
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 23:09

hund gider ikke og blive løftet, så nogen gange giver han et piv fra sig, for han ved at når han piver, slipper vi, og det er om vi holder i poten, om ham, eller hans bold.

har han ikke gjort det før, og virker han utilpas ska han måske en tur til dr. dyr

Hilsen Søde Julia,

"Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3

0
0
Svar på denne tråd

Jep Jep
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 23:11

tak for det prøver lige at holde lidt øje med ham om det er hans maved er gør undt. mvh katrine

0
0
Svar på denne tråd

SødeJulia
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 23:16

Han virker ikke utilpas tværtimod han er glad og legesyg så det kan da godt være fordi han ikke lige gider løftes han har nemlig altid gjordt det lige siden jeg fik ham 27 marts 08 og der inden blev han chekket ved dyrlægen og de fandt kun tendenser til tandsten sååh. mvh katrine

0
0
Svar på denne tråd

Min Pudel-dreng
Forfatter: 
Dato:  13-05-2008 06:35

på snart 8 år har altid været ekstrem ømskindet ..

Han piber ofte når man løfter ham, eller hvis man retter på ham når han ligger på skødet, flytter eller rykker ham i sofaen eller sengen.. På et tidspunkt troede jeg faktisk det var hans øre..

Han har også altid lidt af spiseværring lige til jeg gik over til at fodre BARF..

Han blev som hvalp undersøgt på kryds og tværs og der blev taget billeder af ben og ryg - og der blev taget mindst 1 million milliard blodprøver..Han fejlede og fejler ansolut INTET..

Der blev lavet nye undersøgelser for ca 1 1/2 år siden - alt er stadig i den skønneste orden..

Men få den lille fyr undersøgt - bare for en sikkerheds skyld, så du selv kan slappe af..

Håber ikke der er noget galt med ham..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

Halen..
Forfatter: 
Dato:  13-05-2008 06:41

Jeg har haft en cocker, der pludselig peb/knurrede da min mand løftede ham op i sofaen

Han havde slået halen, nemt at se da han kun logrede med halespidsen

0
0
Svar på denne tråd

Ronjaven
Forfatter: 
Dato:  13-05-2008 10:26

jeg ville mærke godt med mine hænder over hele kroppen på ham. måske klemmme lidt. vis han så piver når du rammer et bestmet sted er det nok der han har ondt hvis han har.

min hund har siden første øjeblik han blev løftet (det var det første jeg gjorde da jeg så ham, for han var bare sååå sød), vist i ansigtet at han egentlig ikke ku li det,eller gad.

fremmede må ikke løfte ham(han bliver sur), så her igen har vi tegn på at det er fordi han ikke gider.

i starten da han var lille, lavede han bare et sjovt ansigtsudtryk hver gang vi løftede ham. nu stønner han, og nogen gange piver.

har din hund pevet i andre sammenhænge, fx. når i tørrer poter, klipper negle?

for min lille, har lært at når han piver, slipper vi. (fordi vi blvier altid forskrækket). så nu er vi simpelthen ved at lærer den vane væk.

og til alle hn'er der snart angriber mig:" Nej min hund fejler intet. han er blevet tjekket af dyrlæge, op til flere gange om året"

Hilsen Søde Julia,

"Var Christian Bale 15 år yngre, skulle han giftes med mig" <3<3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider