|
|
| Status på døgnfold |
|
|
Er jeres hest(e) kommet på døgngræs eller går de forsat inde om natten? Her kom mine på døgnfold fra i lørdags. De går nu på græs om natten og jodfold om dagen, så de ikke bliver for tykke. Jeg kunne tydeligt mærke på dem til sidst, at de ikke gad deres bokse mere om natten og høet var ikke i høj kurs mere. Så da jeg var færdig med at græsse dem ind, benyttede jeg det gode vejr til at få dem ud og de nyder det 
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg Wraphø i småballer sælges på Djursland Kontakt mig via beskedcenteret eller mail Reserveret
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Der ude hvor min part står og min kommende hest kommer til at stå, der kommer de først på døgnfold fra slutningen af juni. Men de går på græs hele dagen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| døgnfold |
| Forfatter:  |
Dollas ♥Dollas♥ |
| Dato:  |
12-05-2008 11:55 |
|
Vores er også røget på døgnfold, det er snart 14 dage siden. Lady kommer stadigvæk ind og får mad, da hun vokser og skal have sine vitaminer og mineraler. De andre derude hvor Lady står bliver nok også nødt til at fodre, da der ikke er græs til at de kan leve af det. til sidst kunne man også godt mærke at når de havde fået deres morgenmad, ville de bare UD... og det er de så kommet. Lady nyder at komme ind i den kolde stald og blive ordnet og få sin daglige ration mad  Maja
Picó 28. Maj 2006 R.I.P Basse 5. Dec. 2007 R.I.P I vil altid være i mine tanker Vejen der ikke starter i hjertet ender blindt Stop op - Lev livet Du ved ikke hvor længe du har det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hun er... |
MaFilaNoir |
12-05-2008 11:58 |
|
fila er kommet på døgn fold for ca 14 dage siden og hun nyder det virkeligt! hun hader at stå inde. Hun gad ikke sin warp tilsidst så det var tegn på hun ville ud samt hun var urolig i boksen 
Elsker Min dejlige drømme hest! Ma Fila Noir.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vores kom på døgn... |
|
|
...for ca. 14 dage siden. Og de nyder det:) De plejer at få hø om aftenen efter aftensmaden, men her til morgen havde de kun spist en smule af det, så det skal de snart heller ikke have mere. Og de er også begyndt at få mindre at spise nu:) Tina
En af tosserne Fotografering tilbydes Med egen hjemmeside: www.tb-foto.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine... |
Tine Lykke |
12-05-2008 12:33 |
|
... de små har gået ude i lidt over 1 uge, de store har været på døgnfold i 3 dage.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Døgnfold |
Heidi *Med 5 dejlige muler* |
12-05-2008 12:49 |
|
Mine er ikke kommet på døgnfold endnu, men det er osse meget mod min vilje... Men Chivas er halt on/off og har tid til røngten på onsdag... De kommer selv og vil ind om aftenen, men det er nok osse så meget pga myg osv... Om dagen kan de selv vælge om de vil stå i stalden eller på folden 
Et smil kræver 13 muskler, et surt ansigt 60 -hvorfor anstrenge sig? Heidi Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja.... |
|
|
De to gamle kom på døgnfold for en månedstid siden, og de to små kom på døgnfold for en uge siden. De får alle stadig foder to gange dagligt, hvilket de nok bliver ved med sommeren over da der ikke er særlig meget græs. Høet er heller ikke i høj kurs her for tiden.
-Jane
Regulator Complete sælges ved Aalborg
www.hms4life.dk trailerlæsning og problemløsning i nordjylland Hvis ikke du rider den dag, du sadler, kan det være, at hesten er sur, når du endelig vil afsted.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| en uges tid |
|
|
Vil tro vores har stået på døgnfold en uges tid - og de ser ud til at nyde det  De får også hø på marken stadig, men det er ikke meget der bliver spist af det længere.
Mvh Trine Super smuk 3 års kat 1 ponyhoppe sælges, tryk HER. Se min HP her: StaldRosenkilde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her kom |
|
|
de på græs i fredags- de er ved at finde sig til rette i flokken. MVH Dorthe Her et stemning billede: 
Dygtig HMS handler om at have den samme hest i mange år, ikke at have mange heste på få år. Vores kat Pjevs er bortløbet under en pasning i Rødby. Se billede på mit HN. Øremærke nr. ZGO383 Dusør gives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilføjelse.... |
Tine Lykke |
12-05-2008 15:15 |
|
.... mine de 2 store (DV, der er svær at holde huld på og diegivende hoppe) får stadig kraftfoder morgen+aften.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jahskjas |
Anna-S |
12-05-2008 15:27 |
|
Min har gået på døgnfold siden fredag d. 9/5 - der er stadig et par af hestene i stalden som står inde - 2 ryger ud i næste weekend (lige kommet til stalden så de skulle lige falde lidt til inden) og 2 bliver inde længe - fordi den ene er løbstraver og ikke kan starte løb på ren græs - den anden som selskab.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine to drenge.... |
|
|
herhjemme går også på døgnfold  Twister står inde om natten, og Perseus står også inde om natten lidt endnu (dog ude fra morgen - aften).
Mvh. Juliette Ophørsudsalg af rideudstyr, masser af kvalitetsvarer. Kig Her Bedækning ved Perseus , Shulay Gold fever , Dalí SS og Shaklan Ibn Saskatoon
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps der |
|
|
hvor min står kom de på døgnfold d 17. april mener jeg ..
Med den dejlige traver, Face The Feat - som bare kaldes Findur 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Vores er også på døgnfold, og de søger slet ikke stalden om aftenen, så mon ikke de hygger 
Hoppe sælges, 4 år, 155 cm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|