Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Vi gjorde det! (spring)
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 15:42

Hej ænder

Som nogle måske har set, havde jeg for omkring en måned siden en tråd herinde om angst for springning. Jeg fik en hel masse gode råd, som jeg siden har arbejdet med.

Og i dag red jeg så min første springklasse i 4 år (og hestens allerførste). Jeg fik en pludselig indskydelse i går aftes, og meldte til her til morgen.

Det var "kun" en LX, men for mig er det altså højt, og jeg måtte virkelig tage mig selv i nakken for at komme på banen. Da vi så kom derind, besluttede jeg mig for at tage et spring ad gangen, og på den måde kom vi faktisk over dem alle, selvom det lykkedes os at blive diskvalificerede på sidste spring.

"Heldigvis" skyldes de stop, vi fik (1 stop på 3 forskellige spring) ikke hesten, men mig, fordi jeg blev alt, alt for passiv i min ridning og lod hesten klare sig selv. Det kan han ikke endnu, og når han kan mærke, jeg ikke er med, bliver han i tvivl og tør ikke. Havde jeg redet ordentligt, havde der ikke været et eneste problem.

Og hold op, hvor var det bare fedt. Tror også, tilskuerne fik sig et godt grin. "Ved hun ikke, hun blev diskvalificeret?"... hesten fik ros som en, der lige havde vundet World Cuppen.

Nu håber jeg, den onde cirkel er brudt, og vi kan begynde at arbejde os lige så stille op ad.

WEEEEEEEEEE! :-D

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

lalala (:
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 16:02

Tillykke med "sejren", det er da mega flot!

Astrid & Bakgaardens Frederik
nu også med Nico-Light :)
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 16:07

Tillykke! Hvor er du sej :-)

Part søges til dejlig 7 årig hoppe i Århus. Skriv pb for mere info :-)
0
0
Svar på denne tråd

TILLYKKE
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 16:48

Stort Tillykke med det.. det er også bare vigtigt at man tager tingeen som man selv føler mod til så flot gået

0
0
Svar på denne tråd

Tak...
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 18:36

for jeres opmuntrende kommentarer :-D Det er skønt med lidt støtte, når der ellers ikke er hestemennesker i omgangskredsen.

/Line

Distancenovicerne Askari & Line, og Pompadeur - højtelsket ædemaskine

"Everybody's gotta end up somewhere, I'm just taking my time to get there"
- Tina Dickow

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt!
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 19:02

I den klasse var der kun vinder. Tillykke med sejren. Ligegyldigt om du havde fået en sløjfe eller ej er den sejr du fik nok den bedste nogensinde!

TILLYKKE!

STIT 77

Min mening er min egen

Gesten 4H

Pony købes: Se præsentation. BLIV DIG SELV

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider