Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Arb. med hest i udlandet.
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 11:56

Hej :)

Jeg vil rigtig gerne til udlandt og arbejde med hest en dag, men tænkt på om der er nogen af jer, som har prøvet det eller kender til det?

Hvor finder man et sted? -Er der nogle hjemmesider ?

0
0
Svar på denne tråd

ja.....
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 12:37

http://www.Yardandgroom.com

verdens bedste side, hvis du prøver at finde "heste jobs" i udlandet.

Jeg fandt mine to tidligere jobs der, + det jeg har nu (i polen)

det er super nemt, det er bare at oprette en profil (gratis) og vælge hvilke lande du evt kunne tænke dig at komme til+ hvilken form for "heste arbejde" du knne tænke dig.

Der er flere 1000 ledige jobs derinde, og jeg for altid en masse rigtigt gode tilbud derinde.

Hvilken form for arbejde kunne du godt tænke dig? og hvor i verden?

Med Venlig hilsen Liv Nielsen.

Fuldblods heste sälges! Se Profil!!!

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 17:06

Øj, fed side:)

Hm, jeg kunne rigtig godt tænke mig, at komme til England eller Frankrig.Det skulle helst være noget med dressur heste. ;)

Tusind tak for hjælpen.

0
0
Svar på denne tråd

Tyskland
Forfatter: 
Dato:  11-05-2008 20:51

Jeg arbejdede i Tyskland for nogle år siden, og der fandt jeg en annonce i Jyllandsposten og søgte jobbet.

Dressursadel 17½" eller 18" købes

0
0
Svar på denne tråd

Udland
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 09:22

Der er talrige af tråde om emnet herinde med mange gode tips. Prøv at søg efter dem.

*Snepony*

"There is something about the outside of a horse that is good

for the inside of a man."

Winston Churchill

*

0
0
Svar på denne tråd

job i udelandet
Forfatter: 
Dato:  12-05-2008 14:15

Centy field stud...søg på google de har 6 hingste og rigtig mange heste...du får IKKE løn men alt hvad du behøver mad, smøger, slik osv du får undervisning gratis og lov til at starte stævner, men det skal du aftale med dem.

men det er meget hårdt at arbejde med heste, og især hvor der er hingste. Jeg vil anbefale dig at være afsted i 3 månder med mulighed for at forlængelse...og husk at hvis du tager afsted i bedæknings perioden er der dobbelt arbejde, der kommer mange hopper til 6 hingste.

jeg har købt min hoppe af dem, min veninde var der i 6 månder, og det var ikke altid rosen rødt. Det er fysisk hårdt og til tider en hård tone når tingene går stærkt.

Jeg tror det er vigtigt at huske på at det et hårdt arbejde

men held og lykke jeg håber du finder et rigtig godt sted og for en oplevelse for livet, du kan jo tjekke deres hjemme side- min hoppe er efter Hamlet..

Med venlig hilsen Noëlle og Jade

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider