Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så kom dommen:'(
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:13

Jeeg skrev herinde lidt tidligere om min dejlige dreng der havde fået diarré og jeg gik og ventede svar fra tarmbiopsien..

I mellemtiden fik jeg ham hjem i mandags, og onsdag stod han med akut traumatisk forfasngenhed, hvilken var en følgevirkning af binyrebakhormonen som det viser sig han er allergisk overfor.

Biopsien viste at han har en tarmlidelse (det fine lange ord er forlængst gledet i baggrunden allerede) og den eneste behandlingsform er netop binyrebakhormon som han så er allergisk overfor.

Tårerne vil ingen ende tage da der kun er én vej nu- over broen. @!#$ hvor gør det helvedes ondt, 5 år er ingen alder!!! Men jeg stopper på hans vegne nu, han skal ikke lide mere, ikke trækkes gennem flere smerter. Nu er det så op til forsikringen- enten bliver det nu eller også vil de vente til han ikke er forfangen mere og får diarré igen så de er helt sikre- de må sgu gerne være lidt humane og lette hans smerter nu..

Puha, det er hårdere end noget andet jeg har oplevet...

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

Hvor tragisk
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:15

og sørgeligt..

Hvor jeg dog føler med dig..

Mette & Miss I´Will

Tjek min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/Mettes-hunde

0
0
Svar på denne tråd

hvor trist
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:20

men dejligt at du trods alt vil din hest det bedste..

jeg sender dig mange tanker... har selv sendt to heste over regnbuen, og det bliver aldrig nemt at sige farvel til ens bedste ven...

www.indigo.org/ rainbowbridge_ver2.html

Hilsen Nanna

som glæder sig til sol og sommer :-D

www.123hjemmeside.dk/Familien-Caroc

Mine Dejlige Drenge:

Sejr 04/01 - 07

Brian 19/10 - 07

0
0
Svar på denne tråd

det gør
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 08:28

bare afsindigt ubeskriveligt ondt. Kan knap se ud af øjnene.

Men i det mindste vil jeg fremover kunne se mig i spejlet og vide, at jeg gjorde alt, forsøgte alt. Dyrlæge gennem 1/2 år, indlæggelse, ja alt.. Der er ikke sparet på noget pga. penge, trods det jeg ikke har råd til det lange forløb. Men penge er bare et materielt problem som jeg nok skal få løst.

Jeg vil bare have min basse

Nord, syd, øst, vest- heste godt, men pinto bedst.

0
0
Svar på denne tråd

det gør mig
Forfatter: 
Dato:  09-05-2008 09:08

virkelig ondt på dine vegne stakkels lille hest... det er altid en sk... svær beslutning men du har gjort alt og nogle gange er det bare ikke nok :-(

Knus

Venlige hilsener

fra

Maria C

&

Charmeur & Vixen & L`umin

Nu mor til tre Prinser og en lille Prinsesse

Samt Pony mor in spe...

~*~ Nu snart ikke Frk. men Fru :-) skal giftes den 30 August ~*~

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider