|
|
| Hvad skal I spise til aften.. |
| Forfatter:  |
christina olsen ♥Bønne♥ |
| Dato:  |
04-05-2008 12:01 |
|
skal have bøf (minutsteaks) med bearnaisesovs og båndpasta.. MUMS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
pjemm |
04-05-2008 12:05 |
|
Har glemt at tage ud af fryseren. :Pia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frikadeller |
|
|
Frikadeller med tzatziki, ærter, majs og løse ris. - Salvia
De kloge folk der alt forstår de har en stille færden, mens de der fatter ingenting går højlydt rundt i verden. - Gruk af Inge Jacobsen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Her skal vi have noget kødsovs. Jeg skal have ris til,og knægten vil have pasta.
Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008 Næsten nye læderridestøvler sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror.. |
|
|
Krone og Bølge - En selvfølge R.I.P Luna - Sov godt smukke hest.!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ingenting |
|
|
skal undervise kl 18 og så træne min egen bagefter... så er nok først hjemme kl 21-22... så spiser nok en rugbrød kl 17 inden jeg kører 
Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pulled Pork |
|
|
Vi skal have Pulled Pork i hjemmelavede burgerboller  Serveret med hjemmelavet coleslaw og BBQ sauce. Pulled Pork er en nakkefilet der først har ligget et døgn rullet ind i en tør rub og derefter er grillet ved ca 100 grader i 8 til 10 timer, til kernetemperaturen er 94 grader. Det smager usandsynlig godt.  
mvh PiaR quantum in me fuit
Svar venligst i tråden og ikke via besked
www.piar.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grille |
|
|
Vi skal grille med salat osv. Nu når vejret er kanon. Havde overvejet æggekage. Vil lige prale med, at jeg købte NYE danske kartofler i går  Men prisen taler vi ikke om  Mvh
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Vi skal have kylling i karry, fordi det er godt nok lang tid siden blev vi enige om her i huset.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Noget... |
Mette J |
04-05-2008 14:46 |
|
..med kylling, hvor jeg skal have resterne imorgen. Tænke..
Mvh Mette *** If you do not succeed... Redefine succes!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har lavet |
Fru Hansen |
04-05-2008 15:00 |
|
oksekød i karry med majs-rød peper- løg- backon- æbel- rusiner jeg koger ris til når Harry engang kommer hjem. Det smager godt og er let at lave. hej fra Annette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi skal |
|
|
grille. Gode bøffer til os og grillspyd med kylling og frikadeller til ungerne. Dertil nye kartofler og lidt forskelligt kræs.
Venlig hilsen diplomatiske Louise Ingen er både ærlig og fjendeløs
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
have æggekage. det erbare længsiden så det kunne jeg lige tænke mig idag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal |
|
|
grille, de gode ben fra Jensen, lidl havde dem lige på tilbud, nam nam nam
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vi skal have |
|
|
købe pizza i dag da vi skal hente mine forældres hund i pension kl 18.00 og aflevere den ude ved dem.. de kommer hjem kl. 20 i aften....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| GRILLE !! |
Xenia |
04-05-2008 16:36 |
|
I dette skønne vejr skal vi selvfølgelig tænde op i weberen selvom den bruges uanset årstid  Vi skal grille: Lækre laksebøffer Kyllinge fileter Gode grill pølser Snackpeber Foliebakke med champignon, rødløg og cherrytomater NYE danske kartofler med masser af god smør og salt Flute og god salat. Rabarber kompot blev det også til. Så er der kold "sauce" til alt dette i form af cremefraiche sauce med dild og purløg og en omgang bbq sauce også. MUMS. Desserten står på chokoladetærte Pia, jeg vil bare lige sige at det der ser MØGhamrende lækkert ud. 
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alenehjemme mad |
Annemettems |
04-05-2008 17:34 |
|
Nem mad idag, mine forældre er i byen. Så jeg nupper en købe pizza og en portion god banan is til dessert. Pia: Det ser dælme lækkert ud!
Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!! Tjek min hjemmeside WWW.123hjemmeside.dk/AnneMS Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg skal... |
|
|
... på Jensens Bøfhus Min veninde VILLE ud og spise, og eneste måde hun kunne få fattigrøven her med, var ved at sige, at hun nok skulle gi'. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mumsmums |
Tea ♥chokoladetus♥ |
04-05-2008 17:38 |
|
Den der pulled pork ser BAR' GO' ud! *savler* jeg skal have kyllingesandwich
Hilsen Tea Nu med part på Funi -rød islænder & Hansi -Gotlandsruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pariserbøf |
|
|
Vi skal have hjemmelavede parisertoasts med spejlæg og en god salat - det har jeg drømt om lige siden en gang i sidste uge 
Flotte marsvineunger(langhår) sælges: 2 hvid/gylden han og 2 hvid/sort/gylden hun Søde kaninunger sælges(løvehoved), hvide med lidt sort, 8 stk Opdræt af sort, hvid og blå løvehoved samt marsvin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Her står |
HeidiZ |
05-05-2008 11:22 |
|
den på pasta og nok verdens bedste kødsovs 
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa.. |
christina olsen ♥Bønne♥ |
05-05-2008 12:04 |
|
til froskost mikromad... til aftensmad kl.16 (som vi plejer) står der frisk pasta med sovs på menuen.. eller også bliver det pizza..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nam nam |
|
|
Vi skal da GRILLE manner!!! Ja, vejret er skønt og vi har nu en have - så det benytter vi os af.  Idag skal vi grille koteletter, pølser, kyllingelår og så er der selvfølgelig salat, flüte og div tilbehør til MUMS!
"You´ll never walk alone" youtube.com/watch?v=XsNLk4yVDEM Til Minde om Martin Jensen: Dit lys skinner i mørket, Og mørket forsvinder. 1984-2008 Dont beware off the dog- Beware off the owner...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
Lilar |
05-05-2008 13:06 |
|
I går fik vi kylling med kartoffelsalat og salat. I dag skal vi have røget medister i fad (en røget medister skæres i passende stykker og lægges i et ildfast fad, overhældes med fløde-tomatsovs med løg, peberfrugt og majs, og så i ovnen). Dertil ris, salat og flutes. Linda.
At vide hvad man ikke ved er også en slags klogskab! *** Freja - verdens smukkeste pige *** Mosegaards El Diablo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| T-bone |
Illum |
05-05-2008 14:11 |
|
Med nye kartofler og 18% creme frisk dressing...
Illum Forårs tilbud  Vel skriver jeg ej i en "grim" tone, det er dig der bruger en negativ en når du læser !!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|