øv øv jeg skulle have min nye hest hjem idag,en helt specielt sød og dejlig hest som jeg bare faldt pladask for lige på stedet,kender i det når man bare kan mærke at man klinger og bare hved det kun kan gå perfekt med den, ja sådan har jeg det med den smukke.jeg har været hos ham nongle gange for at prøve ham på forskellige måder og for hver gang jeg har siddet på ham er jeg kun blevet mere og mere overbevist om hvor god han er, og den sidste uge her har jeg gået og glædet mig som et lille barn til juleaften, jeg har gået og malet stalden, vaskede ned og ude at handle ind til ham så alt var klar når han kom.men men sådan skulle det bare ikke været, jeg stod op imorges bare så glad for nu hvar dagen enelig kommet til han kom hjem til mig og haffen, jeg tog tidligt op på gården for at være sikker på alt var klar, jeg skulle jo også lige tømme ponyens gammle boks da jeg jo havde sagt den op fra idag af, da han jo skulle flytte ind i naboens stald for at bo med den nye. da jeg har gået og klaret alle de her ting og der kun er en time til han skal komme, ja så kommer den her dumme telefonsamtale, ejer kan ikke sælge ham aligevel hun græder og er virkelig ked af det, men hun er bare ikke sikker på hun gør det rigtig, så hun vil gerne lige have et par dage til at tænke det igennem. hold kæft hvor blev jeg bare mundlam og paf det havde jeg bare slet ikke set komme, men sådan er det vel bare når man forelsker sig i så dejlig en hest, så kan ejer heller ikke slippe den, det skal lige siges at hun jo har haft ham en del år og han først har haft det rigtig godt efter han kom til hende, så det er et rigtigt hjertebarn for hende og hun var virkelig ked af at måtte ringe til mig, det var jo ikke fordi hun bare var en kold kælling, hvis bare hun havde været det så kunne jeg være sur på hende, men jeg kan jo godt forstå det er meget hårdt og at føelserne bare har overrumblet hende kan man jo ikke være herre over, men øv øv jeg sidder her og har det bare mærkeligt kan ikke helt lige forstå hvad der gik galt. nå jeg måtte bare lige ud med det for at få lidt luft.