Sebassen:
flot 
Men som en anden skriver, er det ikke særlig sundt for kroppen med så store vægttab på kort tid...
Men hvordan var din livsstil før?
Jeg hjælper selv vores medlemmer med vægttab så synes motion og kost er spændende emner 
Det eneste jeg undrer mig over er at din kostplan fra diætisten ikke indeholder mere protein, men det skal jeg jo ikke blande mig i 
Et lille *pip* herfra er blot at soja"kød"erstatning indeholder færre kcal og mere protein end ægte kød, så det kan du jo evt prøve som variation 
Iben: jeg synes din kostplan mangler protein og fibre.
hvis jeg var din kostvejleder havde jeg prompte skiftet din morgenmad ud med grove havregryn/havregrød med lidt hasselnødder&rosiner i hvis du kan lide det (men begræns mængden af dette). dette giver dig både godt med protein og kulhydrater og nogle fibre.
Sørg for at hoveddelen af dine grøntsager er rige på fibre; agurk,tomat og meget salat består mest af vand hvorimod en peberfrugt er fyldt med fibre og C vitamin.
og HUSK at der er meget sukker i det meste youghurt = kcalorier.
Desuden mht pasta så husk at du kan spise ca 3 godt store kartofler for hvad der kaloriemæssigt svarer en lille håndfuld pasta.
Hvis du spiser pasta så kombiner det med grove grøntsager rige på fibre såsom peberfrugt mv.
Og som jeg har skrevet til trådstarter, så er soja"kød" meget mere kcaloriefattigt og proteinholdigt end alm kød - ikke at du behøver undgå det men det er godt supplement.
Skift gerne også noget kød ud med tun, makrel i tomat og torskerogn der er super gode protein kilder.
Katejensen: sikke en udtalelse - hvor har du dine fakta fra?

det der afgør om du taber dig/tager på, er om du samlet set forbrænder mere end du spiser.
og som en anden også skriver så kan dit energi indtag ikke klokken.