|
|
| Når smeden svigter igen igen igen... |
|
|
NØJ jeg er sååå tosset så det halve kunne være nok det er lige så der står røg ud af øerne på mig  Jeg fik smed på egbert for godt 3 uger siden få dage efter taber han begge forsko. Jeg ringer vi aftaler tid. men han dukker aldrig op. Jeg ringer igen vi aftaler ny tid og igen dukker han ikke op. Så kan jeg ikke få fat på ham i 2 dage + weekenden. Endelig får jeg fat i ham og en masse dårlige undskyldninger. Vi aftaler ny tid meeeeennnn kommer han....NEJ. Så jeg rimelig pist og ser nok sådan ud  Vi aftaler ny tid IGEN denne gang i morges står op kl 7 får egbert ind og venter og venter og venter. Men ingen smed. Jeg ringer og lægger bedsked. Så ringer jeg igen og igen og igen. Så lægger jeg endnu en besked som er noget sur! Så ringer jeg igen og vupti så fik jeg fat på ham. Yes jeg er der om en halv time.....åhhh okay ned og hente egbert som ikke ville med ind da han jo lige var kommet ud på græsset igen. Op med ham i boks og mig afsted på arbejde og lettet over smeden endelig kommer så jeg kan begynde min ridning. Kæresten kommer hjem ved 6 tiden. MEN HAR SMEDEN VÆRET DER......NEJ NEJ NEJ. Jeg er så tosset så det halve kunne være nok nu det godt 3 uger siden han smed skoene og der er ikke kommet nye på og er blevet brændt af 4 gange og fået et hav af dårlige undskyldninger. Så nu skal jeg på jagt efter en ny smed hvilket jo er et mindre helvede  Århh hvor jeg dog hader det!
Ditte En af tosserne Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside. www.klikhesten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
| Forfatter:  |
Nanna ♥Chopin♥ |
| Dato:  |
29-04-2008 21:48 |
|
få dig en ny, ham der er da totalt upålidelig 
Nanna happy ending's just a story who isn't finished Frygtløse Frk. Fedefugl  &&' DV'en Chopin 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er godt |
|
|
nok dårlig service.... Og han forventer selvfølgelig stadig at du betaler fuld pris, på trods af, at du reelt set kan have taget fri flere gange fra jobbet, for at han skulle komme.... Havde han da så bare sagt, at han ikke kunne/ville komme, så havde du jo muligvis sluppet for, at skulle vente i tre uger.... Held og lykke med at finde en anden....
Zamangah Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er lige netop det jeg har bedt ham om han ikke bare kan ringe og give besked og være ærlig hvis han ikke kunne. Men det her det pisser mig sku af! Jeg var virkelig glad for ham da han er god til drengene og har ellers været god. Jeg havede jo hørt han netop var kendt som at være sådan her men har først oplevet det nu og har brugt ham i 1,5 år. ØV
Ditte En af tosserne Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside. www.klikhesten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja ditte.. |
inger christensen |
29-04-2008 22:02 |
|
jeg har jo på fornemmelsen hvem det er. ring til bakken beslagsmedie. Han bor tæt på, passer sine tider, er uddannet og super dygtig. skriver en besked via telefonen, når det er tid for et nyt besøg. Han har kunderne stående i sin kalender og sørger selv for at holde styr på hvornår han skal komme næste gang. Blev forsinket i går, men mødte op selv om klokken blev over 21 for han havde jo sagt han kom. kan varmt anbefale ham.
MOBBEN IMC. Hvor købes billigst på sjælland træpillesmuld/træpiller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg havde nok set ud præcis ligesom dig , og hvis jeg nogensinde fik fat på smeden, havde jeg gjort følgende ved ham:  Skynd dig at finde en mere pålidelig smed. God jagt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En sådan |
|
|
smed har jeg også haft. Sjovt nok boede han også på midtsjælland.... Livet er simpelthen for kort til upålidelige smede. Ud med ham!!! 
/Lisbeth Silkeborg - Hvalsø tur/retur Jeg efterlyser en plads til 1 hest, som skal til Silkeborg (BlueBerry Hill) lørdag d. 5. juli eller søndag d. 6. juli.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjælland? |
|
|
Er det ikke Sjælland du bor på, ring til Sydkystens Beslagsmedie, det er nogen dygtige smede, de har selv heste privat og kommer altid!! Vi er ihvertfald glade for dem. Ja de er registrede smede og hele pivtøjet ;o)
De bedste hilsener Tina Slave af: Radissen, HN og alle vores dyr se os på www.kloevested.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| For fanden da osse... |
|
|
det var sku da trist osv osv...sagt på en pæn måde 
Freedom rides....on a Quarterhorse En af tosserne
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det er et helvede med de smede |
|
|
Jeg prøvede det samme i vinters. Stod med en hoppe med hovbyld, dyrlægen havde været der og skære ud. Og så skulle smeden komme 4 dage senere og lægge såler på. Han ville først komme 1 uge senere, hvor han valgte ikke at dukke op. Så ringede jeg til ham og lavede en ny aftale. Der dukkede han heller ikke op.. Det hele resulterede i en kæmpe regning, for hesten måtte til sidst indlægges på kvl pga hovbylden var blevet værre da den ikke havde fået såler på. Og ingen smede kunne hjælp.. Ringede til mange... Det kostede på kvl 17000 kr Ekstra smed 4500 kr Ekstra opstaldning i 6 uger 2400 kr Så dyr smed.. Sådan en na..... Har nu skiftet til landets sødeste mest rare, og ENORMT udholdende smed. Hvad skulle jeg gøre uden ham.. Og han er fair. Trods jeg har en mega dum hest efter det med hovbylden. Den skal bedøves så den er ved at vælte for at sko den.. Håber du finder en god smed til din...
Mvh La Bianca. Skimmeldyret som selv valgte sin ejer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv og øv! |
|
|
Ej,det er simpelthen også for dårligt! Dét er altså ikke i orden! Man kan for H...... da ringe hvis der kommer noget i vejen! Havde jeg boet tættere på dig var jeg li´listet forbi og lusket et par sko på  Skynd dig at finde en anden én hvis det er muligt for det er dårlig service at man er så hensynsløs over for sine kunder! Hilsen JP (der er glad for selv at kunne sætte sætte sko på når det dumme frieserdyr,Jeanine vralter ud af dem )
Hilsen JP -der er i lære som beslagsmed!  Hø købes på Lolland/Falster! Ambolt købes(ca 24 kg)! Sjælland/Lolland/Falster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv.... |
|
|
hvor belastende.. Ikke mindst for dig, men også for egbergt.. Hvis det er kender jeg også en dygtig uddannet smed, som bor ved ugerløse? Skriv hvis du vil have et nummer..
- Ingen er perfekte, men alle gør deres bedste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ihh hvor er i sø'de alle sammen. Ja det sku egbert jeg har ondt af vi var lige startet ridningen og vi skulle det ene og det andet og bum så går det bare i stå. Jeg er også sur over at egbert har stået inde i en kedelig boks i 4 dage hele dagen uden grund. (han går på løsdrift). Det gør mig bare så arrig for han kunne sku da ha ringet den kømpe N..... Nå men jeg ringer til nogen som ligger her tæt på mig de skulle være gode og pålidelige, så jeg håber. JP: hvor sødt af dig! Tanke om selv at uddanne mig har sku luret det ville være noget nemmer!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
ej hvor er det træls... man skal da overholde sine aftaler... det har jeg også prøvet engang med en smed, han brændte af, kom meget sent, man kunne aldrig få fat i ham og tabte en hest en sko så kom han ikke og satte ny på... nu har jeg fået en super sød og god smed, han kommer med det samme hvis der er problemer med skoene, han har en kæmpe tålmodighed med hestene, kunne aldrig forestille sig at slå som nogle smede gør, plus at han meget samvittighedsfuldt ringer hvis han bliver en kvarter forsinket...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ditte... |
|
|
øv stakkels Egbert sådan noget kan også få mig helt op i det røde felt...  jeg tror også godt jeg ved hvem du mener og har brugt ham en gang.. eller dvs det har jeg jo faktisk ikke engang for han kom ikke som aftalt 2 gange og jeg blev så eddikesur at jeg bad ham blive helt væk!! nu har jeg en skøn (dog lidt halvpebret) smed men de kommer HVER GANG, og leverer et super stykke arbejde og skulle dyret smide en sko er sætter de meget i bevægelse for at komme hurtigt og sætte den på igen...  håber du finder en god smed så din skønne mule kan få sine nye "tæer" på i en fart... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er bestemt |
Midnight-s |
01-05-2008 08:35 |
|
Karoline Som hverken er hellig eller frelst, men bare en god rytter. (som kan se sig selv i øjne hver dag, uden at få en grim smag i munden) Potestér imod ukorrekt ridning!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Så skulle jeg gerne have fundet en ny smed og for søren da en service de lige fyrrede af det må jeg nok sige! Så godt indtryk! Fakur har smidt en sko så han står først i køen og får ny på imorgen fordi de er så søde at smide mig ind selvom jeg er ny og de ikke har tid nu. Idag var der dyrelæge på og det viser sig så også at ari min lille trold på knap 2 år er blevet beskåret forkert. Så jeg blev lige noget så gal igen på den møg smed jeg havede før. Nu skal den nye så prøve at rette det op!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smeden |
|
|
Har du betalt den klaphat til smed? Har han "garanti" på en skoning, altså hvis de smider en sko inden for x-tid, kommer han så og lægger en på kvit og frit? Hvis jeg var dig og smeden havde denne garanti, ville jeg kun betale for en beskæring og to sko. Du har jo ikke fået, hvad du bestilte....
Venligst Jen9 Lykken er en varm hestemule 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ja jeg betalte den inden det var lidt noget møg. Jeg gider ikke slås med ham jeg får en ny og prof smed og jeg glæder mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|