Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

 What to do
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 19:44

Min datter har en lille 3ér på 118 i stg. Hun er imidlertid vokset fra ham, både i interesse og størrelse.

Han har i et års tid gået som selskab til min hoppe og jeg har kørt lidt vogn med ham. Desværre går han og bliver fræk. Vi har også en anden hest på græs, så selskabet fra ham, kan vi strengt taget godt undværre. Jeg havde egentligt tænkt at køre lidt mere med ham, men tiden er knap, så jeg når det ikke så meget som jeg burde.

Vi har haft en lille pige til at komme og ride ham, men han var for fræk til at hun havde modet.


Den periode hvor min datter red, kunne ham godt være strid, men hun fik efterhånden styr på ham og red både dressur og spring på ham.

Vi snakker nogengange om at sælge ham, da jeg synes det er spild af pony at gå til ingen nytte, samt at jeg tror han trænger til lidt udfordringer.


Han er tilkørt og elsker at være på tur og er rimelig trafiksikker. Kan godt blive lidt usikker på store maskiner.


Hvad skal jeg dog gøre.

Sælge ham eller finde en lille rytter der har mod på hans krumspring og beholde ham. Eller måske sætte ham i kommision et eller andet sted inden et evt.salg.






Hilsen Mette
og
Tanni

;-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 du skal
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 20:03

Sælge den...


Ja koldt og kynisk for I har ikke brug for den, du har ikke tid, datteren gider ikke og andre bliver ræd for fordi den efterhånden styrer det hele som den selv vil.


Sorry hårde ord, men hvad skal I med den? Og var det ikke bedre for den at den fik en lille sød prinsesse der ææælsker den og har den tid den fortjener?


Nogle ponyer kan sagtens affinde sig med at blive ponyselskabsfoldbums men jeres lyder ikke som om den har lyst til den tilværelse.


STIT 77

Min mening er min egen


Gesten 4H


Pony købes: Se præsentation. BLIV DIG SELV

0
0
Svar på denne tråd
 
 Strit 77
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 20:22

Hej med dig. Tak for de hårde ord, det er nok det jeg trænger til, for det er jo så sandt som det er sagt.


Men er sådan en fætter overhovedet salgbar?

Jeg ville jo gerne have ham redet lidt op inden, men jeg er rigelig stor til ham, og min datter gider slet ikke i det omfang det er nødvendigt.





Hilsen Mette
og
Tanni

;-)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider