Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Skifte nye øreringe? Hvornår ok?
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:09
Hello.
Som nogen af jeg sikkert ved fik jeg lavet huller i ørerne i torsdags da jeg var hjemme i dk på visit. Det er blomdahl ørestikker i titan der er skudt i. Søde nok men meget almindelige og måske lidt kedelige.

Nu kommer det store dilemma. Fik at vide at man måtte skifte dem efter 4-6 uger.

Her i det norske fejrer man jo 17 maj, som er den norske national dag. Her er der stor fest og man klæder sig pænt.

Har gang i produktionen af den skønneste 50er stils kjole i rødt stof med hvide prikker. Og jeg har bare lige øreringene der passer dertil!

Tror i at det gør noget at prøve at skifte dem efter 23 dage eller der omkring? Jeg heler normalt ekstremt hurtigt når det kommer til sår.

Tusind tak for hjælpen herfra det evige mode og matche dyr!

Dansker bosat i Norge, som savner lakrids, labre larver og danske motorveje!

0
0
Svar på denne tråd

Jeg klarede...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:11

-heller ikke at vente 6 uger! Jeg skiftede mine ud efter 2½ uge, og det gik fint! Man skal være lidt forsigtig når man sætter de nye i så man ikke kommer til at "lave hul inde i hullet"... -og man skal ikke gå uden, heller ikke bare nogle timer.

Jeg rensede bare de nye i det vædske jeg fik med og satte dem i. Jeg har ingen problemer haft.

Tine

Så er det snart sidste chance..: Casillas kan købes... 7 års vallak, startet i op til 125 cm.

http://www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:22
Okay. Jeg er jo ved at gå helt til her for at få lov at skifte dem!

Men noget jeg undrer mig lidt over. Jeg skal ifølge anvisningen kun vaske ørerne i varmt vand?? Ingen desinficerende vaske som klorhexidin eller lignende- det synes jeg jo er lidt underligt.

Men det er nok fornuftigt at købe noget til at rense de nye øreringe i, så de er ordentlig rene når de skal i!

0
0
Svar på denne tråd

øreringe
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:25

Jeg tabte min den ene efter 3 uger, og satte en anden i, indtil jeg kunne få købt en ny baglås - ingen problemer.

Som Tine skriver skal du bare være meget forsigtig når du propper de nye i - og sørge for at rense dem godt.

Personligt ville jeg nok bagefter sætte dem i titan i igen - bare for at sikre øret bedst muligt - men jeg er også en bekymret kylling

0
0
Svar på denne tråd

Pas på...
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:30

Du kan sagtens skifte dem ud med et par små fikse stikker en enkelt aften - men jeg ville være meget forsigtig med at hænge tungere ting i før efter et godt stykke tid.

Mit ene hul i øret er en smule aflangt, og det er måske kommet fordi jeg hængte noget tungt i for hurtigt :-(

Jeg vaskede mine ører i lunkent saltvand :-)

Hilsen fra Lise

www.kongelunden.com
Klar-parat-start kursus! Kongelunden 15/5 www.heste-nettet.dk/forum/9/206973/ 206973/

C-stævne i dressur i Kongelunden 7-8/6 for D1-6 INFOSPORT

0
0
Svar på denne tråd

Ja men kan man det
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:32
Kan man godt sætte dem i der er skudt i igen?

Jeg troede faktisk lidt at det var sådan nogle "engangs" øreringe som bare skulle sidde i mens hullet vokser til? Et stk forvirret katrine, som ikke ved noget om nytilførte huller på kroppen :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:37

Jeg tror du har fået de samme i, som jeg fik (fra blomdahl) og dem kan man sagtens sætte i igen.

Jeg bruger dem faktisk til hverdag og skifter så til nogle andre når jeg har lyst - synes mine øre virker "roligere" med dem i - bla. fordi de er så lette

0
0
Svar på denne tråd

Heej..
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:45

I sin tid måtte jeg skifte mine efter 3-4 uger..

0
0
Svar på denne tråd

Når du siger roligere
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:48
Lukiluke. Du skriver at dine ører er mere rolige? Hvad mener du. Bliver de irriteret af de andre øreringe eller bliver de bare trætte, ligesom hvis man har haft clipsøreringe i?

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-04-2008 11:51

Begge dele faktisk

Jeg har nogle tungere, hvor de bliver trætte, mens de både med disse og med andre efter længere tid (en hel dag) bliver en smule røde, ømme og irreteret.

Det bliver mindre og mindre, men synes det er rart at skifte tilbage så de kan "slappe af"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider