Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Blev Jakob skubbet i vandet
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 08:48

Ja hvad tror i..

Jeg syntes der er mange mærkelige ting.

Hvor er hans tøj ?

Hans pung og ur ?

Ingen af tingene er fundet.

Hvorfor blev de skraldeposer tømt Lørdag når de altid først blir tømt om Mandagen?

Var Jakobs ting i de skraldeposer?

Mange mennesker mener også politiet skal genoptage sagen.

Hvad mener i andre..

www.bt.dk/article/20080426/krimi/ 80426031/

Hilsen Karina..

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 08:54

Jeg synes også sagen er ret lunken... Kan slet ikke forstå at politiet vil lukke sagen. Jeg tvivler meget på der er tale om selvmord.

Led mig ikke ind i fristelse -

(Jeg kan sagtens selv finde vej)

Dansk Varmblod - det eneste der dur ;-)

Ja okay, så Svensk også da *Gg*

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 08:55

Ja der er et par brikker der heller ikke helt giver mening.

Mener det er langt fra normalt at man ligefrem smider ALT for at tage sig en lille dukkert..

Det lyder også mærkeligt at intet er fundet, end ikke tøjet som jo kan være af begrænset værdi..

Føler i hvert fald med familien.

Mvh Janne

Den største gave er glæden ved livet :)

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 09:01

har ladet mig fortælle at folk der ligger flere uger i vandet som regel er nøgne. Tøjet det mørner vist.

Pungen har jo nok været i tøjet, uret ja hvis det har været læder bliver det vel også skørt ret hurtigtaf at ligge i vand.

Det med skraleposerne lyder også underligt.

Læste artiklen det da forhåbentligt ikke "ny mode" at slå folk ihjel på den måde ved at lade dem hoppe i vandet. sygt

Men de har vel tjekket tlf lister og set om der er noget usædvanligt der.

Mvh Mona

Stald Dyrhøj

Ny Rapid hestetrailer udlejes efter aftale.Post nr 8410

Kontakt profil eller på 29899156.

0
0
Svar på denne tråd

Jeg synes
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 09:49

Jeg synes, at man af respekt for Jakob og hans efterladte skal holde sine spekulationer for sig selv i stedet for at diskutere sagen på et debatforum.

Lad nu knægten hvile i fred i stedet for at lege Sherlock Holmes.

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Tullermus
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 14:19

familien er selv i BT da de mener der er sket en forbrydelse.. så er det vel ok at det diskuteres i et debatforum.

0
0
Svar på denne tråd

hjijoijiojio
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 14:26

det er meget normalt når du drikker at du når du bliver nedkølet begynder og svede og smider tøjet. desuden gør fulde folk dumme ting måske ville han svømme i sin brandert.

men han er død og syntes ikke det skal debateres herinde lad ham hvile i fred jeg tror politiet har styr på hvad de laver

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 14:51

Efter hvad jeg har hørt var Jakob ik fuld..

Skovsgaard.. Tror da ik tøjet mørner kun efter et par uger mon ik der skal gå længere tid..

Og hvad var det der med et inbrud lige i nærheden?

Har Jakob måske overrasket nogen der var igang med noget som han ik måtte se..

Og ja forældrene vil meget gerne at politiet tager sagen op igen, de tror ik på selvmord.

Karina..

0
0
Svar på denne tråd

hvornår er han
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 15:01

blevet fundeT? Det har jeg slet ikke hørt

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 15:02

Jeg er helt enig med Anna - også selv om familien selv er ude med disse tanker.

Han er død, og det står ikke til at ændre - det eneste der nu kan gøres er at tænke på hvordan familien kommer videre i deres liv - og denne kamp kan i mine øjne ikke være vejen frem

0
0
Svar på denne tråd

Jeg må indrømme
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 15:03

at jeg godt forstår at politiet har sat sagen på standby. Der er ingen grund til at undersøge sagen, når der pt. ikke er noget undersøge. Slet ikke når man tænker på at politiet i forvejen er presset og der også er andre sager der kræver deres opmærksomhed.

Det betyder ikke at jeg mener at man helt skal droppe jakob-sagen, men at der ikke kan gøres noget før der er noget at undersøge.

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Lukas, jeg savner dig

Camilse.dk ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 15:37

Belboy: Han blev fundet i torsdags mener jeg det var!

Nu med en baby i maven (termin 19/8 2008)

Border Collier er dog nogle skønne hunde

0
0
Svar på denne tråd

1234567879
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:04

Jeg ville aldrig få ro, før jeg viste hvad der var sket.

0
0
Svar på denne tråd

Tøjet mørner
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:10

Efter 4 uget ville tøjetvog læderet for den sags skyld, ikke være mørnet væk! Det ville heller ikke være mørnet væk efter 6 mdr. Der skal meget lang tid til før tøjet er mørnet væk.

Men jeg synes politiet skal genoptage sagen da der er alt for meget der ikke helt hænger sammen, og tror ikke på selvmord, for hvofor skulle han tage tøjet og uret af for at begå selvmord.? Men det med hvor tingene er, det kan en hjemløs jo sagtens have taget!

Kærlig hilsen Maria

To ponyer efterlyses, Pinto, 9 år, Kazan ca. 142 stang

New Forest, Heart Queen, ca. 13 år, ca. 144 i stang

(Der er billeder af dem begge på min præs.)

0
0
Svar på denne tråd

snøf snøf
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:34

det er så sørgeligt

Det kunne være at han havde opdaget røveri, og tyvene havde så slået ham ned, også har en hjemløs tage tøjet og smidt det nøgne lig i vandet? Det med affaldsækkene er også mærkeligt...

For firmaet der tømmer dem siger at de ikke var der lørdag...

Hilsen Tea

Nu med part på

Funi -rød islænder

&

Hansi -Gotlandsruss

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:40

Nu har jeg ikke lige hørt så meget om det. Men der er også de mennesker der beslutter sig for at ta' sit eget liv, hvor de rydder fuldstændig op efter sig selv . Betaler alle deres regninger osv. så familien ikke skal stå med noget som helst efter deres død. Det kunne måske være sådan et tilfælde !! men kan godt se at nogle a de ting som i skriver ikke lige kan hænge helt sammen.

0
0
Svar på denne tråd

1234567879
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 16:41

Ved man at han har drukket?

For da jeg gik på gymnasiet gik jeg i klasse med en del kristne unge- som han også var, og de holdt sig LANGT væk fra spiritus. De var med i byen som alle os andre, men de drak ALDRIG..

Læste en bog forleden skrevet af en mor der mistede sin datter på den samme måde næsten.

Politiet gav også op, og man fandt først ud af at det var en forbrydelse flere år efter.

Hun skrev selv: Først den dag fik jeg fred. Jeg måtte vide grunden til det der var sket. Jeg tror ikke nogen mor kan ligge sit barn til ro før man ved hvad der er sket. Først der får man ro i hjertet. Mine tanker var i flere år forpestede af mørke fantasier om hvad der kunne være sket. Da jeg fik grunden var den desværre hård, men så kunne jeg forholde mig til det, først der holdt mine drømme op.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-04-2008 19:24

Der er meget strøm i kanalerne og derfor han tøjet være "skuret" af. De sagde også at mange er nøgne når de bliver fundet. Det bliver revet af mod sten osv.

Katrine

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider