|
|
| Hvor DUM kan man være |
| Forfatter:  |
Annonym5 |
| Dato:  |
26-04-2008 20:12 |
|
Ja sagen er den at min chef har haft et crush på mig et lille stykke tid (Har haft det på fornemmelsen). Vi har haft sådan et "spil" imellem os hvor vi tilføre hinanden erfaringer igennem firmaet, taler sammen om firma politik. Altså en god connection, godt samarbejde joker meget med hinanden, vi har det mega sjovt sammen.. Men så igår ringer han til mig at de sidder nogle stykker og hygger sig om jeg ville komme forbi da de(hans venner) gerne ville møde mig. Jeg tænker ikke videre over det og siger Ja tak (sad og kedede mig) Min chef er 3 år ældre end jeg selv. Jeg tog afsted. Bliver taget godt imod da jeg kommer, vi hygger os alle sammen. De sagde så han var glad for at have mig ansat da jeg tilførte nogle gode ting til firmaet, hvilket jo er dejligt at hører nu når man kæmper for det sammen med ham. (Firmaet er ikke ret gammelt) Timerne gik og de blev godt beruset , da jeg ikke selv drikker for tiden så var jeg temlig ædru.  Gæsterne går og vi sidder alene tilbage, jeg var også på "vej ud af døren" men ville lige ryge en smøg inden. Pludselig tager han min hånd og siger. Jeg er seriøst MEGET glad for dig.  Så sidder man så der og ved ikke hvad man skal sige til det, jeg kan jo godt "li" ham. Men kan ikke finde ud af om det er som "chef" eller hvad det er. Har det totalt underligt. Ved ikke hvilket ben jeg skal stå eller sidde på. Mit hjerte banker bare løs som en vild hest. Men slipper ham ikke. HVORFOR gør jeg ikke det? Efter et stykke tid så tager jeg hjem, prøver at "udligne" situationen lidt sådan agtigt "det her er bare normalt". GU er det da EJ normalt... og hvad sker der i hjeneren på mig? I dag har jeg haft det sådan lidt underligt i maven. Sådan "hvad skal der så ske nu?" Skal jeg lade om ingenting, skal jeg konfrontere ham eller hva hutten skal jeg gøre?? I dag sender han mig en vitttighed: Kaj, som var fra landet og ikke ret snu, havde ved guds under fået bid ved det lokale høstbal og stod nu hjemme på Karen´s kammer uden en trævl på kroppen. Kaj havde aldrig før været sammen med en pige, så da Karen tog blusen af udbrød han: Hva´ er det for nogle? "Det er mine bryster" Vil du kæle lidt for dem? "A ve´godt li´snus´ te´ dem. Da han havde gjort det, tog Karen nederdelen og trusser af, hvilket fik Kaj til at udbryde. "Hva´er så det hår imelle´ æ´ biern´? " Det er min mis, vil du kæle lidt for den? "A ve´gern´prøw å snus´ te´ den" Kaj snuser og måløs siger han. "Hvor læng´ hår´ den wåt´ dø´? Hvor til jeg tilbage skriver: Godt så er du Kaj? ha ha Sms kommer tilbage med: Det vil jeg gerne være, hvis du er Karen  Hvad skriver man så tilbage? HN hvad fanden har jeg rodet mig ud i og hvad skal jeg dog gøre....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden |
GeLabs2203 |
26-04-2008 20:17 |
|
Sådan går det - og sådanne ting kan man jo ikke selv styre:) Hvad du skal gøre skal jeg ikke kunne sige, jeg har ingen anelse, men kan godt følge dig i, at det er en lidt akavert situation.
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
26-04-2008 20:22 |
|
Jamen jeg har bare lyst til at skrige og knalde hovedet ned i bordet og råbe SKOVL af mig selv men alligevel ikke... Men er det GAS eller er der noget om det! Hvad sker der med min hjerne. Er normalt et meget kontroleret menneske men SLET ikke nu..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kan ikke se problemet |
|
|
Er han sød og er I begge single så hyg lidt med ham. En chef er også et menneske 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Annonym5 |
26-04-2008 20:31 |
|
KAN man bare DET? Det er jo min chef? Hvad så hvis det ikke går? Skal jeg så finde andet arbejde? Hvad hvis det går? skal jeg så søge andet arbejde Der er MANGE der tror vi er kærester og/eller gift.. Det joker vi meget med. Det er fordi vi godt kan "diskutere" lidt på et almen plan. (Lyder måske sådan i folks ører) Vi har det jo godt sammmen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som svar på mailen: |
Tea ♥chokoladetus♥ |
26-04-2008 20:40 |
|
Som svar kan du skrive: Haha, den er god med dig... Hvis du er interreseret så vær med på det og lad være med at tænke at han er chef. Hvis du ikke er interreseret så lad som om du er den søde uskyldige pige der ikke FATTER en hentydning... Hvis det blir ved og han lægger an på dig, så sig at du har fundet en sød kæreste. Snak med ham på ven til ven plan 
Hilsen Tea Nu med part på Funi -rød islænder & Hansi -Gotlandsruss
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spil eller ej |
Annonym5 |
26-04-2008 20:44 |
|
Det er JO det jeg ikke ved.. Vil jeg spille spillet eller skal jeg bakke med 580 kmt.... Jeg sidder som en tøs på 15 år.. Det er da komplet unormalt hvertfald for mig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enten eller.. |
theluny |
26-04-2008 20:56 |
|
Enten eller... Du har opdaget din chef er interesseret i dig, og jeg syntes du bør tage stilling til om det er ´interesse´/følelse du gengælder. Det gøres meget enkelt, ved at lukke alt andet ude og spørge dig selv, tænder du på ham, kan du se Jer sammen og måske også have en fremtid, som par. Hvis du kan det, så skal du da ´spille spillet´ og se, hvor det bære hen - hvis du føler dig parat til det, og der ikke er andre mænd der lurer i baggrunden. Hvis du absolut ikke kan forstille dig Jer være sammen. Så lad vær med at gør noget, hold samtaler på et venskabeligt plan og bliver han for nærgående, må du jo melde ud, hvordan det forholder sig. Alt det med job osv. er på sin vis ligegyldigt. For det er at tage sorgerne på forskud, du kan på ingen måde udregne om du mister eller SKAL søge et nyt job, uanset hvordan jeres forhold udarter sig.
~ hesteløs ~ Men med 2 tykke madorgler: Benzer & Chloe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej nej nej |
Annonym5 |
26-04-2008 21:24 |
|
Nu har han lige spurgt om jeg ikke kommer forbi 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567879 |
|
|
Ih det er da noget af en historie du har viklet dig ind i  Men syntes det lyder til at du er faldet for ham. 1: Du tager hjem til ham på en fridag(om aftenen) 2: I holder i hånden 3: Din største bekymring er efter hvad jeg kan læse at han er din chef - så du er ikke helt sikker på "om man må" Det er den der er gammle regl med ikke at blande arbejde og fritid. For hvis i finder sammen, hvornår er i så på arbejde og hvornår er i "kærester" I fliter jo BEGGE veje. Så hvis du ikke vil ham, tror jeg du skal finde ud af det hurtigt så han ikke tror du bruger ham. Hvis du VIL ham tjaa så go for it Hvad er det værste der kan ske, udover du måske skal finde et andet job 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Annonym5 |
26-04-2008 21:35 |
|
Det er hele tiden det der med at han er min chef, selv om andre siger at det er mig der er chefen  Folk vil jo ikke blive forbavset over hvis vi var for de tror vi er det selv om vi siger vi IKKE er.. Flirte det kan man måske godt kalde det men det er jo et "spil" som altid har været der. UDEN bagtanke fra min side Jeg KAN arbejde proffessionelt. Har arbejdet sammen med en kæreste før. MEN sgu aldrig en chef. Og ja det er titlen som CHEF jeg ikke kan håndtere... Jeg har ikke givet udtryk som sådan at jeg kan li ham. Men igen spillet har taget lidt overhånd den sidste uge... Jeg har fri pga en brækket arm efter styrt med hesten. Skal jeg tage afsted eller blive hjemme?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567879 |
|
|
Bliv hjemme et par og tænkt det igennem  Jeg er sikker på du nok skal finde ud af hvad du gerne vil. Lav en pro/con 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Pro/con = fordele/ulemper |
Camilla (Felur) |
26-04-2008 21:59 |
|
Hmmm, det er altså svært, at sætte et begyndende forhold op i fordele og ulemper. Svar pænt, at du får en veninde over om lidt, så desværre ikke kan komme over. Og sov så på mavefornemmelsen - og LYT til den! Hvad var din første indskydelse? Den er som regel rigtig - det kaldes intuition 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen den sagde |
Annonym5 |
26-04-2008 22:05 |
|
TAG AFSTED NU! Men den proffessionlle side siger: TAG dig sammen kvinde!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen så afsti-afsted med dig! |
Camilla (Felur) |
26-04-2008 22:07 |
|
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uhhhh.... |
|
|
Det er jo lige nu, det her foregår. Er lige kommet hjem, sku lige tjekke hn. Hvis du føler det lidt som en 15-årig indeni, med sommerfugle og det hele, så er der da helt klart noget, du skal prøve af... Held og lykke, eller hvad man nu siger... Venter spændt på opfølgning...
Venligst Jen9 Lykken er en varm hestemule 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sms besked |
Annonym5 |
26-04-2008 22:18 |
|
Har lige sendt en besked at jeg snart er på vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaaaa! |
Camilla (Felur) |
26-04-2008 22:20 |
|
Ja, hvis en HN'er kan score en L'easy-gut, hvorfor fa'en skulle du så ikke kunne snuppe chefen  Vi forventer naturligvis en opfølgning i morgen - bare undlad billederne 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
Annonym5 |
26-04-2008 22:24 |
|
HALLO chefen  Så næsten hellere en l´easy gut det havde været en DEL nemmere!!! Opfølgning kommer når jeg ender hjemme igen... Billederne kan i godt glemme  Skal siges min familie godt kan li min chef 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hehe...Sikke en hyggelig tråd at komme hjem til fra job  Jeg siger også, afsted og så forventer vi en opdatering når du er hjemvendt  Har selv kærestet en min chef engang...Ganske underholdene 
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lykkelig ejet af Tass, LilleMis, Tot og Maxima....  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
Annonym5 |
27-04-2008 09:47 |
|
God morgen alle sammen... Er lige kommet ind af døren  Da jeg ankom sad 1 af mine kollegaer og en af chefens venner som jeg også kender. Vi hygge snakker lidt. Efter ca 15-20 min kører de afsted. Sidder lidt og tænker "hmm hvad mon de tror"  Nå men aftenen og natten går med snak og INTET andet. Temlig hyggeligt og meget morsomt. Men han kigger godt nok meget på mig med et bestemt blik  Det er ligesom "isen" ikke bliver brudt.. Har det behageligt. Kl 8 ringer han min kollega op for at hører om han er vågen (Ham der var der om aftenen).. Han spørger til om jeg stadigvæk er der og ja det var jeg.. De griner lidt og min kollega siger "Jamen er hun ikke også single ik?" .. Hvor til min chef så siger "Jo det er hun og hun skal bare over knæet"... De flækker så af grin... og afslutter opkaldet ... Så ingen hede bemærkninger endnu  MEN så siger han inden jeg går at det har været hyggeligt og der skulle ikke gå for længe inden jeg skulle kigge forbi igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følger spændt med |
|
|
og glæder mig til det videre udvikling i "sagen". 
Mvh. Betina Smuk og dejlig 3 års DV/PINTO hoppe sælges -se præsentation!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Spring ud i det, du lever kun en gang. Det ka kun gå galt en gang...:o) Ej, det lyder som om i begge er ret hug på det!
Trommeslagerfotomodelsexsymbol Du må stå inne for det du får ut av livet, for det er ingen som går ut av livet i live www.jessie-fotos.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor er det hyggeligt det her. Har også prrøvet det med en chef, men vi fortsatte begge på arbejdet og var bare "ikke kærester" på jobbet! Og det kunne sagtens lade sig gøre, her var der en aldres forskel på 5 år, jeg var 17 dengang, men det gik fint, også da det sluttede fortsatte vi som venner! Held og lykke med det hele!
Kærlig hilsen Maria To ponyer efterlyses, Pinto, 9 år, Kazan ca. 142 stang New Forest, Heart Queen, ca. 13 år, ca. 144 i stang (Der er billeder af dem begge på min præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At være chef |
|
|
Jeg synes tiden er kommet til at fremkomme med en anden vinkel på historien. Som chef har han faktisk pligt til at holde igen over for en ansat. Dette er fastlagt både i arbejdsmarkedslovgivningen og igennem overenskomster. Endvidere har der været en stribe af sager ved arbejdsretten hvor chefer / firmaer er blevet dømt til at give en medarbejder erstatning fordi chefen har været for nærgående enden fysisk eller verbalt. Dette er der en meget god grund til. Der er nemlig mange ansatte der i denne situation - fordi de frygter at miste jobbet - går med til noget som de inderst inde ikke ønsker. Din chef kan således reelt set ikke gå længere uden han risikere at komme i en situation hvor han kan blive dømt. Faktisk er han nok allerede gået længere end han rent juridist set må. Hvis du ønsker der skal ske mere mellem jer synes jeg du skylder ham at du tager et initiativ. Ellers får i heller ikke et ligeværdigt forhold. Det lyder lidt som om du ind til nu bare har fulgt med uden selv at vise hvad du selv vil. Er det fair over for ham set i lyset af hvad han kan risikere? Sagt med andre ord: Vil du noget med dette så se efter at melde ud over for ham. Hvis ikke så meld klart fra allerede nu så du ikke bringer jer begge i en værre situation. Helt og lykke med det uanset hvad du vælger  Jeg er nu ikke så meget i tvivl. Du lyder lidt småforelsket 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralala |
|
|
nyd det, som en anden skrev, så lever man kun en gang. Venter spændt på en opfølgning  Rikke
Gillir: min smukke hest R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Vil også følge med i spændingen Siger også GO GO GO GO for it...
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
annonym... hvor er det her en sej tråd. elsker de tråde, det er så spændende og hære opfølgning på hvad der videre sker. jeg synes bare at du skal gøre det du føler aller bedst.  er dr en sommerfugl i maven, tror jeg bestemt at du skal se mere til ham, privat. held og lykke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ta´ ham.... |
|
|
Det er da det du vil, sådan som det ser ud, når jeg læser dine indlæg.... Og så giver jeg Lise ret; Chefer er også mennesker! Går det,så går det.... Går det ikke, så går det ikke.... Det er ikke så meget anderledes end hvis i ikke "leger" i fritiden....
Zamangah Søger: Bright Ruby FOR 94160 DV DK F1
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
27-04-2008 21:59 |
|
Tak hvor er I søde.. Vi sms´er en del frem og tilbage.. Han skal lige sende min kollega afsted her kl 23 så måtte vi se hvad der skete  Han skrev han elskede når jeg lå i hans sofa og snakkede..  Skrev så at vi ikke kunne blive ved med de her små stævne møder  Så vi må se hvad der sker her efter kl 23 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
27-04-2008 22:08 |
|
He he.. Bare du giver os en opdatering 
Whetever you think you can - or think you can't. You're right! (Henry Ford) Og et pinsvin... Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| først efter kl. 23.... |
|
|
først efter kl. 23.... Der er da alt for længe til, er ikke sikker på, jeg kan holde mig vågen... Men absolut spændende!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tiden går... |
|
|
Nu er der kun 22 minutter tilbage... Må desværre gi' op og gå i seng. Go' fornøjelse 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men.... |
Stutteri »RedtZ« |
27-04-2008 22:56 |
|
Jeg følger spændt med på sidelinien Og glæder mig til en opdatering... Hvis du altså ikke bliver der hele natten 
Mvh. Pia Stutteri RedtZ When a loved one becomes a memory Memory becomes a treasure. Lille Putte, du vil aldrig blive glemt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lyder.. |
|
|
det lyder som om du er rigtig forelsket:) glæder mig til at hører hvad der videre sker
***Frk-Maluie*** Gør livet til en fest, rid islandsk hest. I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lille opdate |
Annonym5 |
28-04-2008 01:04 |
|
Kl er nu 1 og jeg er hjemme... Men sms´en står bestemt ikke stille.. og teksten skal ikke vises i billeder lige nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Synes du den vittighed |
xtiny |
28-04-2008 01:17 |
|
Med Kaj og den døde kat var sjov? Har I samme humor? Og hvis det ikke går- så er det DIG, der skal ud og lede efter et nyt job. Pas på dig selv!
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ Dan Greenberg Nu gudmor til Samuel i Kenya. Strikker til "Mother Theresa" ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Xtiny.. |
Annonym5 |
28-04-2008 01:22 |
|
Ja vi har samme humor.. ALT for sort  Jeg ville være træt af at søge nyt job. For jeg skal HELT ud i anden branche for ikke at blive konkurrent.. Om det går eller ikke går? Ja det ved jeg jo ikke og det er jo derfor jeg realatere til at han er MIN chef.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja- ja-" Ild i hjertet |
xtiny |
28-04-2008 01:48 |
|
Giver røg i hovedet." Som ordsproget lyder.  Det må være jydsk humor, for jeg synes ikke den er sjov eller sort. Bare ulækker og nedvurderende. Så din "mis" lugter også af død?
Mvh
xtiny
♣ "There is, incidently, no way of talking about cats that enables one to come off as a sane person."♣ Dan Greenberg Nu gudmor til Samuel i Kenya. Strikker til "Mother Theresa" ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
28-04-2008 01:52 |
|
Dvs jeg skal forstå det sådan du ikke kan se pointen i joken??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja! Jeg |
xtiny |
28-04-2008 02:11 |
|
Forstår ikke, det er sjovt- at dåsen lugter af død kat. Gør du? Min jydemand synes heller ikke den er sjov. Men vi er saå nok mere til sort humor.
Mvh
xtiny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Til lykke! |
xtiny |
28-04-2008 02:15 |
|
I har fortjent hinanden. (Her synes vi stadig ikke den er sjov. Men det må jo være vores problem).
Mvh
xtiny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vittighed?! |
|
|
Seriøst en klam vits at få, fra en der efter sigende skulle være forelsket i én... Det er muligt jeg er sart, eller måske er det bare min humor der er noget anderledes... Men da I jo trods alt kender hinanden, må det formodes at I begge synes den er sjov (altså har samme humor)... Men håber at det er HAM du er forelsket i, og ikke dét at han er chef... For det nævner du godt nok mange gange, og nogen tænder jo på at manden har en højere stilling... Det er ikke for at ville ødelægge din glæde, men vi behøver vel ikke alle have samme mening  Håber da, at det er "det", og at I bliver lykkelige sammen  Cirkeline
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg kan nu godt se det sjove i vittigheden...Men jeg har også en meget!! bred humor... Syntes du skal følge dit hjerte, ikke fornuften, er livet for kort til, og siger hjertet Ja tak...Så er det sq bare at få ham prøvet af  Bon appetit....
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lykkelig ejet af Tass, LilleMis, Tot og Maxima....  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er det |
|
|
jo en ældgammel vittighed.... Fra før sms'er blev moderne, og fra før mobiler var allemands eje. Om den er god eller dårlig er vist ret individuelt. Da jeg hørte den som 15-årig var den da heller ikke sådan "HAHAHAHA"-morsom, men man trækker da på smilebåndet, for om ikke andet, så er den da så plat, at man slår en lille "tø-hø". Det eneste jeg kan komme i tanker om, der er i "vejen" med den vittighed, i jeres situation, er det der sker efterfølgende.... Personligt ville jeg da aldrig spørge nogen om han så er "Kaj", men når man er forelsket, så er det jo sådan noget man gør, så man finder ud af, hvor man har den anden.... Jeg mener da stadig, at du skal gribe chancen, for det virker bestemt til, at du er ret varm på ham.... Og som sagt, så risikerer man jo alligevel at det ikke går, uanset om i leger sammen, eller ikke. Held og lykke med det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kfjhkgjfkgjf |
|
|
Oki - altså jeg har ikke villet kommentere i tråden tidligere, da jeg tænkte at jeg nok er ret sart idet sådanne vittigheder virkelig får mig til, at tage afstand fra en mand. Sådan noget "under bæltestedet noget" føler jeg personligt ikke tyder på noget seriøst - hvis man prøver at indlede et forhold til en... Ydermere undrer det mig, at han har diverse kollegaer siddende om aftenen til kl ret sent i mine øjne.. Medmindre det da er aftenhold - men det lyder som om de sidder og hygger sig om aftenenen hjemme hos ham...og har det lidt sjovt med, at ringe/sms efter dig. Du skriver også at firmaet er nyt - så måske han ikke helt selv endnu formår/forstår, at holde den professionelle afstand til sine ansatte? Jeg ønsker ikke, at ødelægge din glæde - og jeg håber for dig at det i har kørende er "ægte nok" fra begge sider. Men pas nu på dig selv i det...
Vores Charmetrolde Fjordbassen Bastian & Shetlandsponyerne Thilde & Clyed Hestene er vores partner og ledsager gennem livet Slå aldrig - vær en blid, kærlig og retfærdig leder Vær ydmyg Sig tak
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Så er det tid |
Annonym5 |
28-04-2008 16:37 |
|
til en forklaring. Ja (nogle) af mine kollegaer sidder om aftenen inden de skal ud på deres respektive opgaver om natten/morgenen/dagen/aftenen. Nogle af mine kollegaer er privat venner med min chef så derfor besøger de ham også, håber det gav lidt mere logik. Vi har et godt sammen hold i firmaet. Vi er ikke så mange ansatte. Men en del deltids. Vi er 4 faste + chefen og så de "løse". Angående vittigtheden så får det mig ikke til at tage afstand jeg er IKKE sart på nogen måde, men det er der så andre der er. Mine kollegaer gik efter 15-20 min i lørdags.. Derefter blev jeg der til kl 10 om morgenen, så det med at det er sjovt at sms´e/ringe til mig den holder ikke. I fredags sad hans venner som jeg ikke "kender". Efter de gik blev jeg der også alene med ham. I går ville han vente til en af mine kollegaer havde hentet noget ved ham, jeg valgte at blive hjemme. Og jo han er proffesionel nok i sin rolle, men han vil gerne have et godt forhold til sine ansatte. Der er meget grin og grimasser i vores branche. (Her er jeg uden for kategori i øjeblikket) Det med stilligsbetegnelsen er ikke at han er chef i sig selv men at han er MIN chef. Det er det jeg duelere med. Hvis han nu var ansat som chef i bilka så havde jeg ikke problemer med det det er ikke stillingsbetegnelsen jeg har problemer med som sagt. Zamangah: Svaret på sms´en har du helt ret i. Hvor har jeg ham henne i situationen?. Det der med at bryde "isen" om det er ment som en "joke" eller ej.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mænd....... |
|
|
Det er da bare at hoppe på ham og se hvad der sker 
Ridelygter sælges, se præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
28-04-2008 22:13 |
|
Jeg synes altså også at du lyder lidt vild med ham Så you go girl  Apropro L'easy gutten, hvad er der sket der? Er de stadig sammen? Hvem kan fortæller mig det Oplys mig kære venner.
Knus fra Mette *Nu med Travhesten Mao Seat*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst! *R.I.P Min elskede Samson, han var den flyvende Fjordhest!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
Annonym5 |
28-04-2008 22:35 |
|
Til dem der vil have opdatering så har jeg lige fået en sms om jeg ikke kigger forbi, da han gerne vil snakke med mig om noget..  Ved ikke om jeg skal grine eller græde.  Jesus mand jeg har ondt i min mave..  Ønsk mig held og lykke....!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gad VIDE... |
Camilla (Felur) |
28-04-2008 22:43 |
|
... hvad han vil snakke med dig om? Det er nok noget arbejdsrelateret... eller noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuuuuuhh |
|
|
Nu har jeg lige læst tråden - hvor er det spændende... Held og lykke - og opdater os så snart der er nyt
Hilsen Trine nu med hjemmeside - www.trinebach.com Den der spørger er kun dum en gang-den der ikke spørger er dum hele livet Licenskursus i Distrikt 1 - Se Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan godt |
Annonym5 |
28-04-2008 23:26 |
|
fortælle jer hvis det er noget arbejdsrealateret så slår jeg hovedet ned i hans bord og bagefter fortæller jeg ham hvor skabet skal stå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuuuuuuuuhhhhhh.. |
OmanSolo ♥Olfert♥ |
29-04-2008 00:28 |
|
Er også lige hoppet på denne tråd.. Det er så vildt spændende hvad det bliver til. Kan ikke vente!!!  Han lyder som en gut der har lyst til dig og som virkelig ikke kan tage sig sammen til at bare give den gas og nyde dig. Invitere dig på mad eller noget.. I snakker bare i sofaen hele natten....... Han skal mande sig op, den kære chef! Men som andre siger, så skal han jo gerne bevare sin professionalitet og der kan afstedkomme flere problematikker i det, at date sine ansatte. Jeg håber du følger dit hjerte..  Pøj pøj på ham. Lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
Annonym5 |
29-04-2008 04:32 |
|
Ny opdatering.. Er lige kommet hjem.. Og igen snakkede vi bare.. *Knalder hovedet ned i bordet*  Ej det var meget hyggeligt, men i dag var lidt mere anderledes. Han kigger på mig på en meget mærkelig måde altså sådan lidt alla.. TAKE ME BABE  Men på et tidspunkt er han vist ved at "tale over sig" ang potentiel kæreste  Tit lå vi bare i hver vores sofa og kiggede på hinanden.  Jeg tror lidt at det er den der "proffessionelle" side der begge træder i kræft. Den der at "bryde isen" som er SÅ dum.  Men det sidste han siger er: Vi ses i morgen ik? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godmorgen |
|
|
Hvordan kan i holde jer vågne på arb? Puha, jeg stod op kl. 5, fordi jeg skal på kursus 3 timers kørsel herfra, så har sovet to timer mindre end normalt. At i kan holde jer vågne på arb, beviser jo bare... Tjah, et lille fnis herfra.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
apropo at bryde isen Hvad laver I i hver jeres sofa?  Følger med herfra 
Knus Krestine Med Kataniegårds Golden Guy OG Jolly -Nu ER det med Freja, men uden FREJ;(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
29-04-2008 12:56 |
|
Vi arbejder jo begge på nat normalt. Jeg går jo sygmeldt pga styrt med hesten og han har taget fri i 14 dage, derfor er vi vågne om natten  Stiine: Han har 2 sofaer, 1 til hver  SKYD den ene sofa  Der er lige i skrivende stund tikket en sms ind: Tak for en kanon hyggelig nat, vi ses i aften ik? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| se dog for en i hel.... |
|
|
at få det overstået, dyt dog "chefen" det er ski da frækt, nu har jeg lige læst hele tråden igennem, og helt ærligt så synes jeg du skal tage dig sammen, og se og få dyttet bamsen, hvor svært kan det være, du er jo vild med ham og han er vild med dig, der skal vel ikke en lille ting som "chef" stå i vejen, om så det kun er dyt i ...... jamen så er det det, i skal bare være enige om hvad der skal ske. nå så vil jeg gerne bede om en opdatering TAK 
Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
29-04-2008 14:06 |
|
Christina ♥Lady♥ ingen mellemlags papir der 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rene linjer |
linda-hvid |
29-04-2008 15:01 |
|
jeg er helt enig med Christina ,lady, Du må da se at finde ud af hvad det er han vil og tro mig det er ikke særligt svært at spørge, det føles bare sådan. Åben munden og sig: Er det her rent arbejdsmæssig interesse eller skal jeg lægge mere i det? så svarer han nok at der er mere i det for ellers var du vel ikke hos ham hver nat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
29-04-2008 16:56 |
|
Nej det er muligt men det er nogle gange lige momentet man skal tage den i... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uh......... |
|
|
Ja, nu er jeg jo også hoppet på tråden - og får grint højlydt af diverse kommentare  Må holde med Christina, skru bissen på og få gjort noget ved sagen - og husk endelig at holde os herinde opdateret 
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~ Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning
BM herre volley elite - YEAH, så snupper vi guldet på torsdag!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pretty women |
Annonym5 |
29-04-2008 18:32 |
|
Har I ikke set den hvor Kit siger til vivian: Work it baby Work it..  Så rolig piger 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg springer |
Tine (Bimboe) |
29-04-2008 19:10 |
|
os lige med i kampens hede  Kom så igang med det "Work it, du"!!!  Pøj med chefen... Er s*x på chefens skrivebord ikke bare en lille smule frækt, eller hva  Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- -Der hvor volden går ind, går forstanden ud- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på min præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift! |
|
|
Ih aktså hvad skal han dog også med 2 sofaer???  Kan du ikke sige i skjal se en film, så se en uhyggelig en, så er der en undskyldning for at putte, og ikke bruge begge sofaer? 
Kærlig hilsen Maria To ponyer efterlyses, Pinto, 9 år, Kazan ca. 142 stang New Forest, Heart Queen, ca. 13 år, ca. 144 i stang (Der er billeder af dem begge på min præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændende... |
|
|
Nu er jeg også nødtil at tilmelde mig tråden så jeg ikke gå glip af slutningen når den kommer.. Held og lykke, og få så taget det sidste skridt..
Lars Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
29-04-2008 20:48 |
|
Hey girls and boy  Altså I tænker mange grimme ting om mig og chefen  Han skrivebord står i privaten  Den med film ER prøvet hans DVD er i stykker så jeg ved ikke om man kan ringe til TV2 og bede dem sætte en gyser på  Men tak for inspiration har lige sendt en sms hvor der står: Hej kan jeg låne en sofa for min er i stykker  Venter på svar .....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
29-04-2008 20:56 |
|
Om ikke andet kan du jo bare tage en anden sofa i dag, og så ligge rigtig dårligt i den = du er nødt til at lægge dig over til chefen..
Whetever you think you can - or think you can't. You're right! (Henry Ford) Og et pinsvin... Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| annonym |
|
|
kan du så se at komme i omdrejninger??? altså jeg havde set mig lun på en hvis taxagut som kommer meget der hvor jeg arbejder, og altså heh jeg kunne også stå den halve nat udendørs i meget koldt vejr og snakke med taxanatgutterne... så en dag fik jeg hans nummer, så jeg kunne blive hentet i byen... så begyndte vi at skrive lidt sammen på mobilen (han hader normalt sms'er ) så en dag havdej eg købt jordbær, hvilket han blev noget misundelig over - så jeg skrev til ham at han bare kunne kigge forbi -som sagt så gjort - det blev ikke til jordbær men kaffe og snak hele natten. dagen efter kom han da lige forbi igen  trediedagen tog han slet ikke hjem - siden har han kun forladt matriklen for at arbejde  om lidt kommer han så herhjem og skal pleje mig og min mave som skaber sig tosset og gør ondt Han er nu SØJ  så kom du bare ud af skabet og nyyyyyyyyd det - det er forår - det er tiden til det nyd at være 12 år igen  uuuuuuhhhhhhhhhmmmmmmmmmmm det er dæleme rart 
Karina82 STUD BASK
Jeg kan modstå ALT - Bortset fra fristelser Mangler nu alligevel hestelivet....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
29-04-2008 21:01 |
|
Hvor er I søde  Fik svaret : Du er SÅ velkommen... Så nu daffer jeg i bad og så afsted... Så må vi se hvad der sker 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej igen |
|
|
UUUUUUUUUH det er så spændende og høre fra dig igen...god fornøjelse... og fordøjelse alt efter hvor meget du får gang i ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
29-04-2008 22:20 |
|
God fornøjelse. Giv lige en opdate når du engang kommer hjem i morgen(eller måske går der længere tid, hvem ved )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ihh jeg er altså blevet afhæning af denne tråd nu  Ihh god tur og lad os endelig få en opdatering sidder her i spændning 
Ditte En af tosserne Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside. www.klikhesten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hihi du |
|
|
lyder virkelig forelsket håber det bliver til noget og at det holder så du ikke skal spekulere over at skulle skifte job 
Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber Ledig Boks i Slagelse Skriv for mere info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| som de |
|
|
det samme som de andre kom SÅ i omdrejninger og det kan da kun gå for langsomt  og opdatering når du engang kommer hjem:)
***Frk-Maluie*** Gør livet til en fest, rid islandsk hest. I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Nu er du jo sikkert gået over til chefen.. Men ta dog lige noget lækkert tøj på og så spørg om I ikke skal tage ud og spille pool eller lign. Ellers også spørg ham om du ikke må kysse ham.. Bare sådan lige ud af posen.. Så er isen ihvertfald brudt.. .. Livet er for kort til at tænke for meget over alting.. Engang imellem skal man bare springe ud i det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| NY opdatering |
Annonym5 |
30-04-2008 08:03 |
|
Så girls and boy.. Ja korrekt jeg tog afsted.. Og er lige kommet hjem  Da jeg ankom var han ved at lave aftens mad og der var nok til 2 og jeg sagde ja tak til mad, der blev rigtig dækket op med det ene og andet..  Så gik sofa hyggen lige som de andre aftener  Snakken gik lystigt og som sædvanlig grinte vi bare hele natten, eller det meste af natten  Jeg kan nu informere jer om der på mit CV ikke længere står SINGLE  Jeg kan ikke beskrive hvilken følese jeg har i kroppen nu men min mave har det bedre.  Jeg er bare SÅ glad og har haft alletiders aften  Spurgte forsigtigt ind ang job mm... og fik svaret "Er du KOMPLET sindsyg kvinde, du er den bedste medarbejder jeg har, du skal godt nok ingen STEDER" !!!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123546 |
|
|
Weeee sådan. Så er dagen skudt godt i gang! Meeen kan vi lige få lidt flere detaljer på 
Ditte En af tosserne Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside. www.klikhesten.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TILLYKKE!!!! |
|
|
Nej, hvor er det bare skønt for jer! Håber stadig på en forsigtig opdatering... Tænk sig 4 dage efter første indlæg, og så er i kærester! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Den her tråd får mig til at savne min egen kæreste.. Godt jeg skal derover i aften  Men i hvert fald TILYKKE 
Knus Krestine Med Kataniegårds Golden Guy OG Jolly -Nu ER det med Freja, men uden FREJ;(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
Det er vidst på plads med et stort TILLYKKE, efter den hårde kamp.. 
Lars Det eneste du kan være resten af livet er dig selv, så hvorfor ikke være det med det samme.??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
30-04-2008 08:57 |
|
Tak for tillykke, synes også det har været nogle hårde dage  Men "work it baby, work it" hjalp  Jeg vil sige mange 1000 tak for jeres tålmodighed... Har opdateret så meget jeg kunne, men detaljer må I vente lidt med  Jeg har på fornemmelsen at det her nok skal gå, han er jo en fantastisk person som har bragt mig meget godt ind i mit liv de sidste 3 mdr arbejdsmæssigt. Vi har alle dage haft det sjovt og har arbejdet godt sammen så det håber jeg bare bliver bedre og bedre. Det er ikke til at forstå helt endnu. Selv om vi er kærester på hjemmefronten så bliver det ikke det store problem arbejdsmæssigt da vi arbejder hver for sig ude i "marken". Men tror at fremtiden bringer os mange gode udfordringer sammen. Måske jeg en dag skulle vise ham denne tråd så han kan se mit forarbejde i sagen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| U go, girl! |
Camilla (Felur) |
30-04-2008 09:32 |
|
Sådan skal den chef tages! Næh, det lød vist forkert... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu har jeg fulgt |
|
|
med fra sidelinien helt fra starten af.... Godt I endelig fik taget skridtet og kom videre  Det var jo bare det vi alle havde ventet på  Super sejt tøs, du styrer  Selv om du er Annonym kan vi så ikke få et billed af den udkårende chef han er uden tvivl stang lækker 
Endelig til hest igen efter 5 mdr. skadespause Så har jeg også taget de første spring....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
30-04-2008 10:01 |
|
Ha ha, det er ikke godt med alt det forår, hormonerne er jo i alle de kvindfolk (og mandfolk) som er i tråden.  Jeg elsker bare de her tråde, sidder helt og krummer tæer hehe. Til dig annonym : TILLYKKE og VI VIL SE BILLEDER HæHæ
Knus fra Mette *Nu med Travhesten Mao Seat*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst! *R.I.P Min elskede Samson, han var den flyvende Fjordhest!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kæmpe fedt... |
Tine (Bimboe) |
30-04-2008 11:13 |
|
Må vi så høre, hvordan er skrivebordet  Ej... Stort TILLYKKE, hvor er det bare sejt!!!  Og kom så med et billede.. Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- -Der hvor volden går ind, går forstanden ud- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på min præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| weeeeeeee |
|
|
Jubiii endelig... stort tillykke!!! og jeg er enig emd de andre - vi vil se billeder!!!!!!!!
Hilsen Trine nu med hjemmeside - www.trinebach.com Den der spørger er kun dum en gang-den der ikke spørger er dum hele livet Licenskursus i Distrikt 1 - Se Her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mange. |
|
|
mange gange tillykke herfra:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke.... |
Sanne |
30-04-2008 14:50 |
|
og ihhh hvor spændende..... Knæk og bræk og hild chefen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SÅ godt!!!! |
|
|
Fed tråd! Tillykke!!! Det lyder bare rigtig fint med jer to!
Maria ELEVPLADS SØGES (Dyrepasser)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Stort tillykke herfra. Har fulgt spændt med på sidelinien og fået nogle gode grinere over nogle af indlæggene her....  Held og lykke herfra.
Hilsner fra Gliese  Nu med en gubbi i maven... Og termin d. 22/7-08!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
30-04-2008 20:07 |
|
Jeg er da glad for at jeg/vi har underholdt jer lidt  HN når det er bedst..  Ja jeg er annonym i denne sammenhæng men kan være at nogen en dag lurer mig er jo velkendt her inde efter 6 års medlemsskab og en DEL bekendte der kender mig meget privat  Det med skrivebordet må vente *U know girls*  Hvad vil I se billeder af-????  Jeg vil ikke sige han er STANG lækker men det er da klart at jeg føler mig tiltrukket af hans person som han er. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| annonym5 |
|
|
velkommen i klubben for de komplet umulige fnisende idioter  det er skønt ikke??? kan lige informere dig om at man altså kan have noget koncentrationsbesvær i løbet af en skole/arbejdsdag - eller det har jeg i hvert fald - gud hvor har mine lektore kigget underligt på mig et par gange den sidste uges tid når jeg har kigget på mobilen - fnist og så siddet knaldrød i hovedet  men uhA hvor er det bare skønt  *u know girls* - yep jeg er også meget ked af at være kvinde de dage her  nå jeg vil smide mig tilbage i sofaen og glæde mig til at se ham om ca 45 minutter 
Karina82 STUD BASK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er |
|
|
det skønt for jer!!! Stort tillykke herfra ..... Nana-nana-na-na Anonym5 er kæreste med Chefen.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zamangah |
Annonym5 |
30-04-2008 20:24 |
|
Sccccccccccccccccccccccccch DONT tell 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spændende!! |
Anja Hegnsvang |
30-04-2008 20:32 |
|
Ja, har også fulgt lidt med - og som en anden siger, nu kører hormonerne bare!!  Suk, hvem der var så heldig  Men stort tillykke!! Er super glad på dine vegne, det er jo en skøn følelse..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
30-04-2008 20:36 |
|
Skøn følelse´?? DET KRIBLER I MAVEN PÅ MIG KONSTANT....  -har lige været ude og spise med min familie og så kommer det fra min mor... Hvor ser du tilfreds ud min pige, er der sket noget .... Nej nej mor men de sidste 4 dage har bare været hektiske.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arrrggghhhh.... |
|
|
Har lige været ude at spise hos en veninde og glædede mig til lidt svedig læsning, altså ikke fordi jeg vil ha' detaljer, men i ved i så'n lødig karakter. Skriver jeg og fedtsmiler lidt alligevel. Jeg håber det går jer vel!? I to nye kjærestefolk... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anonym5 |
|
|
Anonym5: Sejt! De juicy details behøver du ikke poste herinde, du kan bare nøjes med at maile dem til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hyggelig tråd |
|
|
Jeg tror jeg har luret hvem du er....... men det er bare mine anelser..... Det er altid dejligt når der er forelskelse i luften  Tillykke og held og lykke med det 
Mia Så ankom Andrea Nikoline Petersen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
01-05-2008 15:45 |
|
DAMN I er godt nok sjove...  Lise Rohden: Har ikke din mail  Minx : Hvem er jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vil... |
|
|
du ikke gerne være anonym........ jeg synes selv jeg har et rigtig godt bud...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
Annonym5 |
01-05-2008 16:44 |
|
Skriv prikkerne i mit fornavn og/eller HN navn ingen navne nævnt og ingen glemt  Så kan vi se om du har ret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hhhmmmm |
|
|
Dit rigtige navn ... ......... HN navn ........... Rigtig? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minx.. |
Annonym5 |
01-05-2008 17:02 |
|
Må desværre skuffe dig det er ikke korrekt med mindre er der for lidt/mange prikker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minx.. |
Annonym5 |
01-05-2008 17:06 |
|
Hvor mange hest(e) har jeg ? 1-3? 3-5? 7-9?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okaj... |
|
|
Er ikke skuffet kædede bare denne tråd sammen med en anden... Godt arbejde Sherlock!  Nå men god vind fremover med chef og kærlighed 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Minx.. |
Annonym5 |
01-05-2008 17:12 |
|
Hmmm antal heste er korrekt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåååååå |
|
|
Så dit fornavn består ikke af samme antal som mit??  Kan det virkelig være rigtigt at mine Sherlockmavefornemmelser ikke er sande.... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minx.. |
Annonym5 |
01-05-2008 17:16 |
|
Desværre ikke helt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen så |
|
|
ER mit Sherlock talent forsvundet! IIHHH altså! Nå skide med det, det var sjovt at gætte... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Minx.. |
Annonym5 |
01-05-2008 17:25 |
|
Ja det er lidt synd for dig *Giver et kram* Men tak for kampen og godt forsøgt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
01-05-2008 18:41 |
|
Gæt hvem der ikke skal sove hjemme i nat 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen... |
|
|
Det lyder da dejligt, ikke fordi du har brugt nætterne i denne uge til at sove, så en god nats søvn er nok tiltrængt, gnæk, gnæk..... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Annonym5 |
02-05-2008 00:55 |
|
Denne tråd og mit navn bliver slettet inden 24 timer da jeg kun må have 1 brugerprofil på HN hvilket er fair nok og det acceptere jeg 100% og som er meddelt til HN. Så opdateringer kommer i mit rigtige navn på et tidspunkt hvis interessen er der  Så tak for denne gang og mange 1000 tak for tillykkerne og alt det andet  Mvh Annonym5 in LOVE aka ..........
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yahoooo |
|
|
selvfølgelig skal vi ha opdateringer...super underholdende tråd...
nu med 2 af de gule 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh..... |
|
|
Åh, bare jeg ikke overser opdateringstråden... Det har været en udemærket sjov tråd. Go' vind til jer to.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bammmmmmm |
|
|
Ser meget frem til at der kommer en opdatering.. Skal da høre hvordan det er gået...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HEEEEEY |
|
|
næh nix - de kan ikke bare slette denne tråd :-S anonym jeg håber dæleme at der kommer en opdatering - ellers giver det ballade  hm... måske jeg selv burde lav en bekendelsestråd??? 
Karina82 STUD BASK
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Denne tråd bliver ikke slettet |
|
|
I kan være helt rolige: Denne tråd bliver ikke slettet. Det er ikke tråden der overtræder adfærdsreglerne  Mvh Salvia Rs moderator
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Skal vi have en opdatering? 
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det er den |
|
|
Ja selvfølgelig er interessen der! De er da så hygelige sådan nogle tråde, og glæder mig til at høre opdateringen! Rigtig mangen gange tillykke, og rigtig mange gange held og lykke!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Hvor meget vil I vide 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
08-05-2008 16:55 |
|
Så meget der nu vil fortælles 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alt.... |
|
|
Jamen ... Vi vil da vide ... ALT ... *G* ...
MVH ManEater, Queen of the Fucking Universe, Any Questions? 2V'er på ca 60 kvm udlejes i Jordrup, hund er tilladt, ridecenter og flere private opstaldere i området.. (Skriv pb for info)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen så |
|
|
må jeg hellere opdatere i eget navn  Vi har det bare SÅ godt sammen  Jeg må nok indrømme at jeg ikke har sovet ret meget hjemme den seneste uges tid  Folk er nu begyndt at ringe og sige godt gået og tillykke.  Det er lige fra kolleager/venner... Nogle sagde endda at det var på TIDE!!!  Så det har ikke overrasket nogen endnu æv Men det der er fedt, er så at vi arbejder proffessionelt og privat er privat. Det er lidt ligesom at forholdet allerede virker til at vi har været sammen længere tid, dog nyder vi hinanden i fuldedrag.  Vi passer tiden ind så godt som vi kan. Når hans almene venner kommer (dvs dem jeg ikke arbejder med eller har mødt) så virker det bare som om jeg altid har været der... Det er sgu lidt fedt  Og da vi arbejder hverfor sig og nogle gange forskudt så vi kommer ikke til at sidde oven på hinanden  Jeg er bare SÅ glad og tilfreds efter dette. Det var lige den brik jeg manglede 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh... |
|
|
Hvor skønt, var ved at blive bekymret, det er jo et stk tid siden du har givet lyd fra dig. Super dejligt at han lige var brikken der manglede. Jeg ønsker alt godt for jeres fremtid. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
08-05-2008 22:07 |
|
Super fedt. Tillykke  Havde nok på fornemmelsen det var dig, det stemmede ret godt overens med sidste indlæg, bortset fra at du var faldet af hesten og chefen "bare" havde fri 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Ja jeg beklager jo dybt at jeg lige måtte stikke en "hvid" løgn men det var jo for ikke at afsløre mig selv alt for meget  Der er/var jo ikke så mange der rendte rundt med en brækket arm og en chef der også have "fri".... Så det beklager jeg dybt med et smil på læben  Det var af hensyn til min omgangskreds der også befinder sig herinde jeg gik undercover, men de er nu informereret. og derved kan jeg gå til bekendelse i eget navn... Jeg er jer evig taknemmelig for jeres støtte og hepning.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Lene Dodensig |
09-05-2008 01:06 |
|
Jamen skal vi ikke have et billede af din fangst?
Snart student også Tysklands ophold Det bliver godt.. Azarro Z sælges!! Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
09-05-2008 07:58 |
|
He he, regnede jeg nu også med. Men bortset fra det må jeg erklære mig enig med Len Dodensig: Skal vi ikke lige se den omtalte chef?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det bare skønt |
|
|
at høre a det går super godt  Men et billed af Jer må vi da have ik!? 
Endelig til hest igen efter 5 mdr. skadespause Så har jeg også taget de første spring....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Skal der nok komme men jeg vil meget gerne lige have min gips af først og lidt sol vil hellere ikke gøre skade 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
09-05-2008 21:30 |
|
Lidt gips og bleg hud er vel ingen hindring 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ugens opdate |
|
|
Hej alle sammen-.. Så er der gået en uge mere og det bliver bedre og bedre  I går tog vi til stranden sammen med min hund. Vi hyggede os bare HELT vildt... Vi knoklede igennem i sidste uge så der så vi hinanden sådan on and off. Som han vil sige det.. Vores kvalitetstid sammen .... ELSKER det ord  Jeg tror godt nok jeg har skudt papegøjen denne gang, det er ligesom om jeg har fået "ro" på mit liv samtidigt med at det går stærkt i hverdagen.. Han var med ude ved hestene forleden, han er ikke vant til at omgåes heste men han fulgte pænt med ned på sommerfolden og nussede med hestene og specielt mit nye meget påtrængende føl. Han synes bare de er skønne og han kan godt forstå jeg har dem. Så siger man tak  Min hund og katte er han også total vilde med, det betyder bare SÅ meget at han forstår jeg elsker dyr og de kommer i første række, han er selv meget dyreglad, det betyder jo meget i et forhold synes jeg. Jeg har det lige som om jeg kører på adrealinen, jeg har det bare SÅ godt. Man skulle næsten tro det var løgn da det næsten har været for "nemt". Efter hvad jeg har været igennem efterhånden så synes jeg også det er min tur til at have det godt uden ens kæreste er utro, lyver, bedrager og tager alle ens ting så man kommer hjem til et tomt hjem. Modspil det får jeg godt nok 100%. Endelig en der kan sætte mig lidt på plads  Det var så ugens opdate 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor skønt |
|
|
Super skønt at høre det bare er dét! Dejligt at han er glad for de små husdyr, de lidt større firbenede skal nok vinde hans hjerte også.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjøøøøø&o
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
HiHiHiiii...Hvor hyggeligt at læse  Hvordan går det nu?? 
Nu med smukke hingsten Dali Ss OX...Jubiiiii.... Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lykkelig ejet af Dali, Tass, LilleMis, og Maxima... Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkdjfskdjfklds |
|
|
UPDATE... vi vil have opdate 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så vil... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
28-05-2008 21:37 |
|
vi gerne have en ny update 
Xoco82 & Davina Stud.theol Boks søges hurtigst muligt gerne Dragør-området ! -Med superparten Louise og stjernehesten Davina!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejligt |
|
|
Hvor er det bare dejligt i har det så godt sammen! 
Kærlig hilsen Maria To ponyer efterlyses, Pinto, 10 år, Kazan ca. 142 stang New Forest, Heart Queen, ca. 14 år, ca. 144 i stang (Der er billeder af dem begge på min præs.)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kom så med |
|
|
EN UPDATE! Vi er jo dybt interesserede..  Efter tre år med samme adresse kan min fyr stadig give mig sommerfugle i maven og gøre mig blød i knæene.. 
Knus fra Vinnie_M, stadig farmakonom stud. . - Nu er eventyret med Salvatino snart slut. (Stutteriet sælger ham pga. for mange heste) Læs om ham her og her . * Hjemmeside er opdateret med video den. 27. april 08! *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ikke for at spolere den |
|
|
gode stemning, men hvad er det lige ved Minx' gæt højere oppe der ikke stemmer? Hun gættede da rigtigt! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdate |
|
|
Okay så kommer der en ny opdate  Ja jeg kan jo så sige jeg IKKE har sovet alene siden, for det må jeg ikke  Vi har det bare SUPER SUPER godt sammen, jeg ved ikke hvor mange "ENDELIG" jeg snart har fået banket ind i mit øre fra folk omkring mig  Vi "bor" næsten sammen allerede. Vi er meget hos mig da der er mere plads og jeg har jo en masse dyr som kræver selvskab og da manden jo ELSKER dyr så er der ingen diskution der (Hans kat er flyttet ind ). Vi arbejder stadigvæk forskudt af hinanden, jeg på dagshold og han kører på nat. Så det fungere bare super godt. Elsker når han kommer hjem om natten og kan mærke han putter sig ind til mig, det er bare GULD  Hold kæft mand det er lææængeee siden jeg har været SÅ forelsket. Synes tit man har sådan et punkt eller flere at sætte at der skal ændres og sådan men nej ikke her. Alt er bare godt lige nu og så har jeg fået en kæreste der kan tænke SELV. Det er godt nok nyt for mig og ekstrem dejligt  Vi suplere bare hinanden så godt man skulle tro det var løgn, jeg må da også indrømme at jeg til tider lige niver mig selv i armen og siger "Kan du være SÅ heldig?" Men ja vi er stadigvæk sammen og det bliver bedre og bedre for hverdag. Både han og jeg er ikke typen der sidder oven på hinanden, vi er meget selvstændige personer. Derved sagt at vi giver hinanden meget råderum, men når vi er sammen så hygger vi da i sofaen om aftenen. Det er rart man ikke skal stå til regnskab for hvor længe man vil være ved hestene, pleje veninderne mm. Nej det er sådan at vi laver vores aftaler og derefter til passer vi vores kvalitetstid sammen. Synes også selv at det giver mere når man endelig er sammen. Han har hans og jeg har mit og så har vi det fælles. Vi holdte jo grill party i lørdags med blanding af hans venner og mine. Det gik bare super godt. ALLE er bare glade på vores vejne... Jeg er bare så glad og lykkelig man skulle tro det var en film  En lille opdate herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
dejligt at læse og tillykke med det hele  Skøn følelse når man er forelsket og det er gengældt 
Min elskede Wolle er gået bort. Smerten er ubeskrivelig ;-( Soya elsket og savnet R.I.P dejlige hest!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg mangler bestemt ikke noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor lyder |
|
|
Hvor lyder det bare fantastisk dejligt. Jeg har fulgt med i tråden siden starten - super udvikling! Godt du "turde" tage springet.  Kæmpe tillykke! 
*Hvis forventningens glæde er den største, hvorfor må man så ikke glæde sig for tidligt?!* © VKH Palomino/arabere: Ibriiz Arabians OX araber unghoppe sælges!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kanon... |
|
|
Nåååhhh, så missekatten er flyttet ind, ja, så er det jo bare et spørgsmål om tid... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøøønt |
|
|
Ihh nu har jeg læst tråden.. Man blir jo heelt glad på dine vejne, intet bedre end at være forelsket 
Kram Pernille Med hesten Indiana Rose, den skønne skønhed som ændre alt i mit liv, min kærlighed til dig min hyp er såå ubeskrivelig <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ny opdatering |
|
|
Ja en ny opdate. Jeg har ikke rigtigt fortalt min familie hvem min nye kæreste var. Andet end jeg viste de var glade for ham. I dag sad mig og min mor i en forsamling af mange mennesker hvor jeg prikkede lidt til hendes nysgerighed, for det er hun bestemt, gav hende små hints og det har jeg gjort i over 14 dage men Sherlock mamma har ikke kunne gætte det. Lige pludselig råber hun: DET ER KRISTIAN!!!!!!! Øhhh ja udbrød jeg stille! Hold da op hun gik helt amok. Jeg har da ved gud ALDRIG set min mor SÅ glad... Hold da op jeg knækkede helt sammen af grin samtidigt lidt chokerende over hendes reaktion. Hun hoppede og dansede næsten og jeg sad bare chokkeret og gloede på hendes opførelse.. Og menneskerne omkring os så TEMLIG mærkeligt på os.  Jeg kørte med hende hjem hvor efter hun griber telefonen og ringer min stedfar op og råber nærmest: Jeg øøhhh Vi har fået VERDENS bedste svigersøn!!!!!! Hun fortæller at det er min chef og min stedfar bliver lige så glad (næsten som min mor). De har mødt ham i forbindelse med vores bil ulykke d 18/4. Så jeg har et par MEGET MEGET glade forældre, jeg har da aldrig set noget ligende i hele mit liv. (Griner stadigvæk over min mor). Hun fortæller at hun siden ulykken har håbet på jeg en dag ville finde en person lige som ham. Så det tegner jo rigtig godt det her!!!  Love story nr 1 og jeg er hovedepersonen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg sidder |
|
|
her med tårer i øjnene, ja ja jeg er en romantisk pivskid  men hold k¤ft hvor er det bare glad og dejligt læsning. super forældre du også har der, sikke en reaktion din mor kom med  Tillykke med at i har fundet hinanden og held og lykke fremover 
Sagde Jane Pedersen Lev som om du skulle dø i morgen, lær som om du skulle leve for evigt. Gandhi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdate |
|
|
Ville bare lige skrive at det stadigvæk går kanon godt  Han er jo mere eller mindre flyttet ind hos mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nååååååå |
|
|
Hva så ? Nye opdateringer ?  Har læst hele trådenb før og nu igen. Ihhj hvor det godt for jer. ;b Tillykke med det. og dejligt dine forældre blev så glade . 
Nu uden mijn lille dreng. <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| har ikke forstand på det |
Astrid ♥asterix♥ |
29-06-2008 18:44 |
|
ej seriøst............den er svær at rode sig ud af, men hvis du ikke vil have noget kørene mellem ham, kan du så ikke bare sigde til ham at du ikke vil have noget kørene mellem ham og kun kan lide ham som chef eller ven? ps. hvis du lyder meget dumt, så er det fordi jeg ikke har forstand på det 
husk hjelmen! det er pænere end kraniebrud elsker dig Asterix! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala (: |
|
|
Astrid, tror du skal læse hele tråden 
Astrid & Bakgaardens Frederik nu også med Nico-Light 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| staldarthur... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
29-06-2008 20:17 |
|
FEDT! 
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>Det er ikke Gud, der skubber os ned fra pinden, men han griber os inden vi rammer jorden<<< Nu med Tøsen et sted hvor hesten får lov at være hest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor er det |
|
|
skønt at høre at det stadig går godt  Nu må vi altså snart have det billed 
Springrytter der efter alvorligt uheld, nu rider dressur, på sin skønne springhest Calle Tjek min hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/maren Amr. Bulldog hvalpe sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er dejligt |
|
|
Jeg har det bare så super godt...  Jeg selv og en masse andre har ikke fortrudt at jeg gjorde det alligevel... Altså tog chancen..  Men det var godt nok et dillemma der sagde spar 2. Men jeg tog chancen og vandt bamsen  Billede skal nok komme. Jeg har 1 men der er han mere eller mindre lidt stiv så synes ikke det er helt passende  Jeg vil sige tak for opbakningen HN... I var med til at skubbe mig i den rigtige retning... 1000 TAK alle sammen.. Mvh Pia som er in lllllllloooooooooooooooooveeeeeeee 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Århh...... |
|
|
Har lige læst hele tråden. Sikke en sød historie  Stort tillykke 
A good horse is never a bad colour. mine dejlige "ponyer" Katinka og Thor. <3 *Akademisk*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering... |
|
|
Så flytter kæresten ind !!!  Det er HELT vildt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ingen grund til at spilde tiden, hehe. |
Camilla (Felur) |
15-07-2008 11:02 |
|
Feeedt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nej hvor fedt... |
|
|
tillykke  Kommer der ikk snart et billed af den lækre chef 
Sagde Jane Pedersen Lev som om du skulle dø i morgen, lær som om du skulle leve for evigt. Gandhi.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke tillykke |
|
|
stort tillykke! Ønsker jer al mulig held og lykke.. (selvom det ikke lyser som om i for brug for det:p) knis stine
Søger jer hvis i ved nogle oplysninger om: reshida 502 ox araber, Dashall 321ox arraber eller deres afkom danger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor... |
Xoco82 ♣Davina♣ |
15-07-2008 12:21 |
|
vildt! TILLYKKE 
Xoco82 & Davina Stud.theol >>>For possibly when all have told their tale, the account will hardly be in proportion to his merits<<< (Athanasius, Life of Antony)
Part søges til velgående hoppe i Dragør!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STORT TILLYKKE!!! |
|
|
** Trine ** Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan. Ejet af: Frosti - hustyrannen. SÆLGES: YDERST velholdt Wintec 500 dressur. Fremstår som ny. Pris til forhandling. Kom med et FORNUFTIGT bud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trine ♥Mr Milan♥ |
|
|
Hvem ved 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
Vassen |
17-07-2008 10:39 |
|
Hvor bled de der billeder af chefen af??  Vi vil se ham! 
Med venlig hilsen Malou & Sava Man har et standpunkt til man tager et nyt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
hi hi ej hvo fedt- ja må vi så se billeder af vidunderet??
Henra Cayenne totalvægt 1500 kg udlejes Fremstilling af hjemmelavede sæber til hele kroppen- kig præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
ROLIG tøser .... Han er MIN!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvor skøøøøøøøøøønt at læse disse updates  Hvordan er indflytningen gået og det hele??? 
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| update |
|
|
apropos update... Det er to måneder siden, vi sidst har hørt nyt. Hvordan går i og har det?
Venligst Jen9
"Tomorrow is another day without any mistakes" Anne fra Grønnebakken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
ja må vi få noget nyt- bortset fra det med hunden som jo ikk var godt nyt. Apropos- hvordan har vovsen det???
Udlejning af hestetrailer- Samt formidling af LR aloe vera produkter Tjek præs. Paints er bedst i Quarter forklædning Breeding stocks for life Elsket eller hadet intet midt imellem
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Opdatering |
|
|
Som sagt så flyttede han "rigtigt" ind i slutningen i juli. Det går rigtig godt. Og har gået godt... Selvfølgelig er alt ikke rosenrødt og der har da været nogle problemer i forbindelse med at "begå" sig i et forhold og i et "single" liv. Dette er nu rettet op på så nu går det godt. Han støtter mig meget når han skal og omvendt, så det er rart.. Han elsker ALLE dyrene og det har jeg det sjovt med, specielt hestene da han ikke er "heste kendt", men han vil gerne lærer og spøger meget og træder til når jeg skal bruge hjælp. Han elsker mit føl fra i år. De 2 går jo og har hemligheder for mig som nogle har læst  (Men det ved jeg jo ikke noget om ) Synes tiden er gået MEGET stærkt.. Vi har allerede været sammen i 5 mdr og mere eller mindre sovet sammen siden 1 maj dvs "boet" sammen. Selv om vi arbejder "sammen" og bor "sammen" så fungere vi som alle mulige andre. Hver vores ansvar. Vi sidder ikke lårene af hinanden, der er plads til vi hver i sær kan "lave" hvad vi vil. Vi suppplere godt synes jeg, hvis jeg er ved hestene ja så er hjemmet ordnet, hunden luftet og maden sættes over når jeg er på vej hjem... Og omvendt hvis han har en "lang" dag. Så der er ikke noget med at det "kun" er den ene der laver slæbet i dagligdagen. Torsdag ses vi ikke ret meget. Så vi har en dag om ugen hvor vi faktisk kun ser hinanden 1 time. Det tror jeg begge vi nyder uden det er negativt.. Vi snakker meget sammen og sådan får vi den travle dagligdag til at gå "smerte" frit hvis man kan sige det. Jeg har stadigvæk ikke fortrudt at i smed mig ud i det  Så alt i alt så går det kanon godt 
Se min hjemmeside på www.stald-arthur.dk
Hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Hinnerup efter aftale
Andelslejelighed sælges i 8260 Viby J... Kontakt for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eheeeeeeeeeeej |
|
|
Hvor er det dejligt og læse !  endnu engang tillykke med det . Man blri så glad af at læse så nogen "historier"  Held og lykke fremover til jer begge to . Og vi håber fortsat på nye opdateringer. 
Min mening ! Lev med den , eller lad være ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihi... |
|
|
Har lige læst hele tråden - hvor sker der nogle sjove ting i verden af og til!! -og hvor er det sjovt at læse om når de beskrives her! Alt godt til jer fremover! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
|
|
Hvordan står det til og får vi snart det billede 
Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Altså altså. |
|
|
Godt gået  Og super med en "kærligheds happy ending" tråd her inde...;o) (man bliver jo helt misundelig ;o) Og dejligt med en kun positiv tråd !!!! Såfremt at du ikke liige er så vild med at vise "giraffen" frem herinde, så tag da og klæd ham ud til fastalavn og tag et foto der...så er alle glade...;o) Held og lykke med det hele ;o) Mvh.
OX Fuldblodsaraberheste m. Unik Top Multichampion afstamning! Bedækninger tilbydes! Mvh. The Arabian Stud dk. anno 2009
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ny opdate er at vi stadigvæk er sammen og har 1 års dag d 1 Maj 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt med |
|
|
en opdatering.... Skønt for jer 
Zamangah
En ven er den, som ved alt om dig og som synes om dig alligevel (Elbert Hubbar)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Der blev så ikke nogen 1 års dag.  Har i dag smidt ham ud med fulde gardiner...  Og så starter jeg på nyt job på mandag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sikke da |
|
|
en kovending der kom her, ikke lige den udmelding jeg havde regnet med. Men håber du trods alt klarer den. Knus Naja
uhhh det kan være svært at vælge en hingst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Ej.... |
|
|
Nu blev jeg ellers helt opstemt da jeg så tråden og den gode nyhed den 18-04-09.. Øv da også.. Er der slet ikke en mikro chance for at det hele ender lykkeligt alligevel...?
Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej det er der desværre ikke ...  Jeg har sagt stop nu og orker ikke mere... Det der skete i dag tror jeg ikke jeg vil ligge på offenligt site  Så har endt det i dag og opsagt min stilling øjeblikkeligt. Ja det er en "ko" vending, det gik sådan op og ned men fik det til at fungere til sidst, derfor opdateringen forleden.. MEN i dag skete der bare noget jeg ALDRIG ville kunne tilgive nogen som helst..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllll |
Stald Dalgaard (List) |
25-04-2009 23:18 |
|
Nu har jeg for første gang læst hele tråden og hold op det var fedt at læse om din glæde, og hvordan du forsøgte at skjule din forelskelse (Hvilket ikke lykkedes dig ) Så var da vildt ærgelig på dine vejne da jeg så nåede til den sidste opdatering! Men nu har du delt så meget med os og jeg føler at jeg har fået en lille bid af dig, hvis du forstår. Du har delt dine inderste følelser med os. Så det der med at han har gjort noget du ikke kan tilgive nogen, det efterlader lidt en med en lidt mærkelig fornemmelse. Og ikke mindst så sidder jeg og gætter på hvad det mon er..... Har han slået et af dyrene?, kaldt dig grimme ord?, stjåelt af fælleskassen?, eller hvad er det? Vi mangler den sidste brik i det puslespil du har lagt sammen med os!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123465 |
|
|
Nu er det sådan at jeg ikke hænger folk ud på offenligt skue.. Men hvis man er en god Sherlock som nogle er, så kan svaret findes i min opdatering.. Altså prikken over i´et..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lllllllll |
Stald Dalgaard (List) |
25-04-2009 23:38 |
|
Jamen så har jeg lige leget lidt Sherlock Holmes.... Og den smiley med blåt øje, er det mon hintet??? I så fald, ja så skal han da bare hænges ud.... altså hvis han har lagt hånd på dig!!!! Det er utilgiveligt!!!!!! Håber virkelig jeg tager fejl!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv da.. |
|
|
Hvor er jeg ked af det på dine vegne.. jeg håber du kommer over den smerte det trods alt må være, når man trods alle odds har kæmpet en kamp for at få det til at fungere..
Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg er så en af dem der har fulgt med i din tråd på sidelinien hele vejen igennem - og jeg var da noget ked af at læse din sidste opdatering. Du lyder som en pige med ben i næsen, så jeg er slet ikke i tvivl om at du nok skal komme godt igennem dette. Du har bare stadig prinsen på den hvide hest til gode. Mange trøstekrammere herfra.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Uha ja jeg skal nok klare det her uden problemer.. Jeg kan sagten / vil hellere leve alene end at stå model til en masse gøjl.. Jeg er helt afklaret med situationen, men er da trist over det skulle gå sådan for jeg holder da af ham, men ikke nok til at jeg vil miste mig selv og mine ting / dyr. Jeg har økonomien i orden så jeg klare mig fint med lejlighed, bil, hund og 4 heste..  Vi havde ikke fælles økonomi på nogen måde, har klart mig selv hele vejen igennem, så det kan jeg sagtens.. Jeg har et godt netværk som står 181% bag mig. Ingen mænd skal vælte mig igen, det har jeg lært og derfor sagde jeg stop nu inden han væltede mig med ned i økonomisk krise og følesladt skuespil...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeg bliver virkelig glad indeni når jeg læser dit sidste indlæg  Gid alle piger formåede at passe så godt på sig selv, som du tydeligvis gør.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|