Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Single og pisse irriteret....
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 18:33

...over at folk synes det er vildt mærkeligt at jeg ikke har en kæreste. Jeg er 23 år, så synes ikke selv at jeg er for gammel til at være single.

Andre der har det lige som mig?

Knus Anne

Med sin egen mening...

Gå ind på www.foto4you.dk og se fede billeder fra stævner,show mm.

Céline Dion i Parken, Damn, hvor bliver det fedt!!!

0
0
Svar på denne tråd

melder mig på banen..
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 18:39

jeg er dog "kun" 21.. og har snart meldt mig helt ud fra div familie komsammen osv.. mest pga.. "nu må du da snart finde dig en mand, og få dig nogle børn.." Eh.. jeg har det fint som jeg har det.. så nej tak du..

Søger Campingvogn billigt til leje 2-3 måneder

Skriv PB..

Så står Daphne på

Neble Hestepension

V/Anja Franken.

0
0
Svar på denne tråd

vil lige sige
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 19:34

Nu er jeg selv 28 år, og jeg er da glad for at være singel.

Rigtig mænd rider hver dag,og går i RIDEBUKSER.

0
0
Svar på denne tråd

Tralalalal
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 19:39

Anne: Du er da stadig bare en "barnerumpe" Nyd din single tilværelse, og ignorer folks dumme kommentare. Da jeg var i din alder for jeg i byen hver weekend, og nøøød min frihed.

Nu er jeg 31, og stadig single.. men jeg har det godt med det, og jeg er af den opfattelse at tingene sker i den rækkefølge de skal.. Jeg har da absolut ikke sluppet tanken om mand og børn osv. Idag er det jo meget normalt at man lever sine drømme ud, satser på karriere osv inden man "falder til ro".

Neapolitano Allegra

Mor´s Smuksak!

Køn lille hest til salg!!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 20:09

Ja man får en del kommentarer indimellem... Jeg har absolut ikke travlt, selvom en kæreste da ville være en hyggelig ting at have Jeg vælger ikke at lytte til folk, der synes man både skulle have mand, hus og børn.

Kender I Shannons fortid? Hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for billede og mere info!

0
0
Svar på denne tråd

Sådan er folk...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 21:01

Jeg er 30 har og har endnu ingen børn - det synes folk også de er i deres gode ret til at kommentere! Det er også pænt irriterende at høre på! Find på noget godt at svare, for det er åbenbart noget man må finde sig i at høre på!

Tine

Så er det snart sidste chance..: Casillas kan købes... 7 års vallak, startet i op til 125 cm.

http://www.tinegade.dk

0
0
Svar på denne tråd

hgjkhlkj
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 21:16

også singel her, og har det sådan set fint med det. Er 23.

Ja jeg har så endnu ikke hørt den snak omkring børn og det.

Men jeg har fra valgt børn på stående fod. Ikke at jeg ikke kan lide børn. Men mine drømme skal udleves dem der er, eller prøve på det og så er ikke medregnet børn i mine fremtidsplaner.

Så jeg ender nok uden børn, men single altid ønsker jeg bestemt ikke at være, men mon ikke han en dag dukker op.

Hilsner Dorthe J

At spise en chokoladekiks perfekt er umuligt.

At gøre en hest perfekt er umuligt, men hvorfor

skal den formes perfekt. Hver hest er unik på hver deres måde.

Accept er vejen frem.

0
0
Svar på denne tråd

lykkelig
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 22:41

tjaa...jeg er 23 og "lykkeligt" single - eller

Jeg får også tit den med om jeg har fundet noget spændene...oftets lige efter en weekend...behøver man at score bare fordi man er i byen?

Men pyt jeg har ikke travlt og laver bare lidt sjov med det, og så hygger jeg mig bare i mellem tiden indtil han har tænkt sig at dukke op

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

også singel...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 22:51

og er efterhånden for første gang i mit liv ved at være klar til at have en kærreste og et normalt forhold hvor man er sammen... Har aldrig været til "hver aften foran kuk-kassen" Forhold og er det stadig ikke men begynder at savne at en kærreste..

Min familie er holdt op med at spørge.. For hver gang spørgsmålet kom for et par år siden var mit svar.

Jamen farmor jeg har da fundet min kærlighed.. han hedder Max(imus) og er super lækker.. Den eneste grund til at jeg ikke tager ham med til familie tam tam er fordi han endnu ikke har lært at han ikke må skide på gulvet.. og så fylder han så frygteligt.."

Sjovt nok tror jeg bare de har opgivet nu!!

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Brun PRE hoppe sælges.
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider