Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

"min" hest er bange for ponyer...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 18:16

Ja, jeg arbejder jo paa denne dejlige gaard fyldt med store, staerke, modige fuldblodsheste

For nogle dage siden fik vi saa to, bedaarende shetlandsponyer! de er SAA söde..

..Det syntes de andre heste bare ikke!

De to shettere delte först en boks ved siden af "min" hest, og det syntes hun bestemt ikke om!

Hun gik fuldstaendig amok da de kom, og stod ovre i hjörnet og rystede!

De to kaere ponyer ville maegtigt gerne snakke med hende, og strakte mulerne op for at kunne se hende, saa prövede hun immervaek at springe ud af sin boks!

Langt de fleste af vores heste har stadig ikke fundet modet til at hilse paa dem!

Idag stak den mindste saa af fra sin fold, (under hegnet! :D )mens vi (20 mennesker) var igang med at bringe hestene ind fra folden, shetteren styrtede rundt mellem benene paa os, og saa var der altsaa dömt hestekaos!

Paniske heste flygtede til alle sider, og min dejlige herminatorka besluttede sig for at flygte til den näste landsby

63 store fuldblodsheste, bragt i panik pga. to smaa shettere!

Hvad gör man?

Jeg har gjordt ALT for at min dejlige hypper skulle vende sig til dem!

Vores heste har aldrig för set smaa ponyer, men de to shettere vil SAAAA gerne lege med dem paa marken! :(

Stakkels shettere!

Nogen der har nogen erfarring mht. dette problem???

Med Venlig hilsen Liv Nielsen.

Fuldblods heste sälges! Se Profil!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider