|
|
| når kæresten ser fodbold |
|
|
hejsa. Luksus problemer - jeg ved det! Mig og min kæreste har hver vores lejlighed. PLanen var at vi sku være hos ham idag. Vi var hos mig igår, hvor han så fodbold. Idag skal vi så hjem til ham - og han har sagt at skal jeg se desperat haousewife hos ham så SKAL han se fodbold imorgen mens jeg er der. ( vi havde planlagt jeg ik sku være hos ham torsdag)... Problemet er bare at jeg kan ik se fidusen i fodbold. Jo live, men i fodbold - det siger mig INTET! Der er absolut intet at lave i hans lejlighed. Der er kun periodevis interenet - fordi det ik er kommet op at kører. Så her kommer spørgsmålet. Nogle der har et foreslag til hvad jeg kan fordrive tiden med i to timer ( er det ik det kampen ca. varer!?) Det mål helt ik koste for meget Ellers er alternativet at vi skal være hver for sig fra idag til på lørdag Det er jo lang tid! Hvad gør i andre når jeres kæreste ser fodbold!?
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud. Part søges til omkring sept. I området ved høje taastrup. Evt. skovtur med muliighed for dressur undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| luksus problemer... |
| Forfatter:  |
Ninkamus |
| Dato:  |
23-04-2008 12:03 |
|
Ja det må jeg ærlig talt kalde luksus problemer - du skal nok regne med at få en på puklen for den... Hvorfor så ikke bare vente med at ses til lørdag - hvis i alligevel ikke er sammen...??? Måske i vil have godt af at lige være fra hinanden i et par dage... Når kæresten ser fodbold ser jeg med 
__________________ Ninkamus - Lotte "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
23-04-2008 12:03 |
|
Hvad gør I andre når jeres kærester spiller WOW 
Knus fra Mette *Nu med Travhesten Mao Seat*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst! *R.I.P Min elskede Samson, han var den flyvende Fjordhest!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg plejer at |
|
|
sidde på HN, læse en bog eller tage en lur - når han ser mig ligge der bliver jeg sommetider mere interessant end fodbolden 
Mange hilsner fra Sine Med de to haffelaffer - Havanna er til salg 'Jag vil känna att jag lever Allt den tid jag har ska jag leva som jag vill' ~Gabriellas sång
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvstændighed? |
|
|
Lever mit liv, jeg har ikke konstant brug for bekræftigelse. Ser det som min egen forkælelses tid, når manden spiller wow eller glor fjernsyn.
Passier sadler sælges. Kombineret mod spring sorte. Smal til medium bom 17". Kontakt mig via pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hulubullu |
Louise *SpeeDyret* |
23-04-2008 12:20 |
|
Nu har jeg ingen officiel kæreste pt., men de gange jeg har haft en fodboldtosset én af slagsen, tja så har jeg da set bold med ham. Men nu er jeg jo også selv ramt hårdt at en vildfaren fodbold og ser alt det jeg kan både live og i tv, så det gør jo det hele liiiidt nemmere. 
Mvh Louise. *Queen Of F*cking Everything* ACTION SPEED aka SPEEDY aka DYRET US TRAVER f. Nevele Speed mf. Frosty Hanover
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Ja altså jeg ser med hvis det er nogle af favorit holdene hmm ja ellers er han så sød at når jeg er på besøg så er det MIG og HAM tid og vi finder på noget fælles så må han nyde bold når han er ude selv og spille nogle gange om ugen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Selvstændighed |
Margit (Fendi) |
23-04-2008 12:25 |
|
Jeg har det ligesom Kassen - jeg kan sagtens være mig selv. Ingen af min tidligere kærester har interesseret sig for sport og det skal den næste heller ikke. Gider ikke have en kæreste, som sidder og hænger ud i en latterlig sportshal eller foran tv'et hver lørdag.
Hilsen Margit Man kan hvad man skal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
23-04-2008 12:27 |
|
Kassens - Nu vil jeg faktisk også mene at jeg lever et selvstændigt liv faktisk mere et single liv end et "jeg har haft kæreste gennem de sidste 4 år liv". Men kunne være i andre havde en kæreste som nærmere var room-mate, som bruger fra kl. 15:30 til kl. 22.30 HVER dag på at spille computer.
Knus fra Mette *Nu med Travhesten Mao Seat*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst! *R.I.P Min elskede Samson, han var den flyvende Fjordhest!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Det må da være dejligt, hvis du ikke har større problemer end det... ...men du kunne eventuelt tage en bog med og læse i. Nu er jeg så heldigvis ikke indehaver af en kæreste, der ser fodbold, men han spiller til gengæld World Of Warcraft...suk... ...men det spiller han ikke, når vi er sammen, så det er ikke noget problem.
Charlotte For my dreams I hold my life For wishes I behold my night The truth at the end of time Losing faith makes a crime
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wow... |
Annemettems |
23-04-2008 12:35 |
|
..det må lækkert at have sådanne luxus problemer. Nød da have lidt tid for dig selv. Gå en tur i det dejlige vejr og find eventuelt en god is på vejen... Læs en bog.. For alt i verden, lad være med at lave et eller andet vildt provokerende som at støvsuge i stuen imens, det giver vist ikke særlig mange plus point fra kæresten... Mvh. Anne Mette
Livet er en fest, når man sidder på en Fjordhest!! Tjek min hjemmeside WWW.123hjemmeside.dk/AnneMS Tænk ikke for andre, deres hjerner skrumper, og din eksploderer
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Puh ha, vil godt nok hellere have min kæreste ser fodbold ind imellem end at spille WOW eller andet computer halløj hele tiden! Men ser han fodbold og det er om aftenen hvor jeg er hjemme, ja så går jeg ind til det andet fjernsyn og ser noget andet eller er på computeren 
Hilsen Suzi "Tvivl er begyndelsen til visdom"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| undskylder mange gange |
|
|
alt det der negative...  Se det som lidt sjovt i det.. være er det jo ikke. ( og jo jeg har da andre problemer - som jeg så ik lige gider skrive om i dette tilfælde... ) Det ender jo nok med at jeg bare bliver hjemme, hvilket jeg SAGTENS kan. Men det er da rare at sove med kæresten! Har desværre læst mine bøger ( når ik ned på boblo inden weekenden... ). Igår var vi da hos mig, hvor han så fodbold. Der var jeg på heste-nettet, læste blade osv. Kan godt lave noget selv...det er bare lidt svært at lave noget i kærestens lejlighed når der ikke er så meget at lave der... Men undskylder da for mit indlæg - vidste ik at heste-nettet kun var for kæmpe/store problemer 
<3 med katten Bella <3 Blå stævne jakke sælges. Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud. Part søges til omkring sept. I området ved høje taastrup. Evt. skovtur med muliighed for dressur undervisning.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MetteSamson |
|
|
Nej!! Ikke om jeg gad at manden brugte 7 timer hver evig eneste dag på at spille computer. Ikke at man skal lave alt sammen og ingenting må hver for sig, men der er jo ikke megen tid tilbage til "jer" hvis han udover de 7 timer foran PC'en også arbejder 8 timer og sover bare 6-7 timer.... Nanna: Som flere andre skriver, så læs en bog, gå en tur eller lad være med at tage derover imorgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Cathrine-Taylor *Carisma* |
23-04-2008 12:57 |
|
nu er jeg så heldig at min kæreste hader fodbold men ellers ser jeg da bare med hvis han ser noget jeg ikke gider og se.. Så kan vi sidde og hygge lidt og snakke lidt sammen..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når kæresten ser fodbold |
Tine Vejlstrup |
23-04-2008 13:18 |
|
Jeg ser med når kæresten ser fodbold... Han ser også ridning og alle mine tøseserier med mig... Vi nyder at være sammen, uanset hvad der er i tv...
MVH Tine Vejlstrup Nu med skønne Freya i armene, født 17/3-08 Masser af drengetøj sælges. Str 50-76, især meget i str. 62-68, + 3 flyverdragter i str 62 + 86 + 92. Se præs for info
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min kæreste |
|
|
Min kæreste bryder sig heldigvis ikke om fodbold!! Wow spillede han før jeg mødte ham, men stoppede før vi lærte hinanden at kende fordi han mente han blev for afhængig af det. Men ser han en film jeg ikke gider mens vi er sammen sidder jeg oftest ved computeren herinde på HN! Og så kan vi jo sagtens snakke sammen selvom han ser noget jeg ikke følger med i! Derimod er han rigtig god til at desperate housewives og tøsefilm med mig dejligt!
Nath, Sisse og Fønix
Der findes lige så mange holdninger som mennesker 
Mangler du en at ride tur med og bor du i nærheden af postnummer 8541 - så skriv:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fodbold |
|
|
Min kæreste er heldigivis også ligeglad med at se alt for meget fodbold. Til gengæld kan han godt li at spille computer og se alle mulige andre mærkelige sportsgrene, som skiskydning, og alle de andre åndssvage sportsgrene de viser på eurosport.. (Tror bare det er en undskyldning for at han kan få sin en "morfar" ... ) Men ellers så laver jeg også bare noget andet imens! Løber gerne en tur, sidder lidt på nettet eller også så smutter jeg alligevel i stalden! Nogen gange, så kan jeg da også godt finde på at sidde sammen med ham eller bare ligge mig i hans arme og putte, Ih det er så hyggeligt at blive nusset lidt...  Men, vores kære mænd har jo også brug for lidt frirum, og det for de jo ved enten at spille computer eller se sport. Vi andre får det frirum når vi render rundt sammen med de 4-benet venner i flere timer... 
En rigtig rytter, rider Welsh-Cob...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tvangsindlagt |
|
|
ja jeg søger osse en part fra sept. af. Tiden nu er ikke til det. Nu er det jo så kæresten der mener at når han "SKAL" se unge mødre som vare ..ca. 2* 10 min.. jamen så er det da indlysende at jeg er tvangs indlagt til at se fodbold i to timer  derfor jeg søgte efter lidt spændende at lave imens  Men ender nok med at jeg tager over til min farmor - se det er han sq osse sur over. At jeg bare bliver hjemme eller tager et andet sted hen, hvis der er noget han vil se, Come on - jeg har jo ik lagt ham i håndjern når jeg nu gerne vil se desperat haousewife og unge mødre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er unge mødre |
Illum |
23-04-2008 14:34 |
|
Sgu da også mere hjerne dødt end fodbold.... Så tidsmæssig føles det vel som lige langt...
Illum Forårs tilbud  Nu tisser han 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Køb en harddisk |
|
|
Recorder. Det gjorde vi, så kan jeg mit Paradise når jeg vil. Problem løst...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øh, well... |
|
|
Jeg... ville ikke tage på besøg? Hvis min kæreste insisterede på at lave noget, som jeg bare ikke kunne se fidusen i, så blev jeg da hjemme ved mig selv, til det var færdigt. Du kan da tage forbi bagefter eller hvad? Ellers kan du jo gå en tur i mens. Kan I ikke bare blive enige om, at det med at interessere sig for hinandens hobbies udelukkende for at glæde den anden - ikke rigtigt fungerer? Hvis han i bund og grund ikke GIDER se dine tv-serier, så bed ham da for søren om at lave noget, han synes er spændende i stedet. I hvert fald hvis du ikke vil gengælde hans gestus.  -+- Zip.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kærester og fodbold |
|
|
Jeg har næsten det modsatte problem, når der kommer Desperate Housewives og fodbold på samme tid, skændes vi mest mere om hvem skal se hvad. - For så mener jeg at han skal se fodbold, og han mener jeg skal se Desperate. Og ellers, så går jeg da bare ind til hans mor i stuen og ser det, så han kan se sit fodbold. - Gider jeg ikke kigge på kampen, så spiller jeg da bare computer imens eller sådan noget. Værre er det vel ikke  Hvis din kæreste ikke kan lave noget selv mens du ser "Unge Mødre" og Desperate, så se det derhjemme, så har han da intet at brokke sig over. Jeg gad altså ikke gøre et stort nummer ud af fjernsynstid  Og så er jeg misundelig på dig, jeg får nok ikke set min kæreste før næste weekend, og det er generelt kun i weekenderne vi ses!  - Så brug da tiden sammen i stedet for? Selv ser jeg absolut intet i fodbold, så kan nu godt forstå dig. Fatter slet ikke pointen i at de gider glo på en flok mænd som gider rende rundt efter en bold  - Men, sådan er der jo så meget 
Mvh. Julie Rollo - Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt... | Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
jeg synes at unge mødre er top underholdne  sådan er vi så forskellige.. nu er det jo ikke fordi jeg gør et stort problem som så mange prøver at gøre det til. Vi laver mange fælles ting sammen. Nu er det bare fordi at der er champions leaqu..arrgh kan ik tave til det hehe. Spørgsmålet var bare om HVAD man kunne lave istedet for at kikke på fodbold og på internettet ( hvilket der ikke er så meget af )... Og ja, kunne da gå en tur...men synes altså ik amagerbrogade har SÅ meget at byde på - hihi... Men har jo fundet ud af det - skal bare lige ha overtalt kæresten til ik at være så sur over det  og for en god ordens skyld er kæresten mere end velkommen til at lave alt mulug andet de 2 * 10 min DUM var Bare det ik inkludere mig - hihi-- ( det samme gælder desperat housewife - som jeg så os synes er en fantastisk serie....dejligt at slå alt vøk og glemmer det hele og være i en anden verden for en stund)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Giv ham |
Illum |
23-04-2008 18:05 |
|
Et BJ, så laver I da noget sammen .....
Illum Forårs tilbud  Nu tisser han 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Loud guffaw |
|
|
Se, det var da et konstruktivt forslag, Illum 
Mange hilsner fra Sine Med de to haffelaffer - Havanna er til salg 'Jag vil känna att jag lever Allt den tid jag har ska jag leva som jag vill' ~Gabriellas sång
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gjælsøa |
fru-schwerin |
23-04-2008 18:30 |
|
Når JEG skal se bold i tv , så gider Johan heldigvis at kigge med, og han har heller intet imod at blive slæbt på stadions rundt omkring i det ganske land... Det eneste der afholder mig fra at tage til fodbold er hvis Johan eller jeg skal ride stævne....ellers er det sikkert som amen i kirken...den står på bold... Skulle der af helt uransaglige årsager ikke være hverken bold eller stævne..så har vi begge den evne at kunne lave andre ting..både hver for sig...eller sammen..  vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| luksusproblemer |
EmilieBA |
23-04-2008 18:43 |
|
er det ikke lige meget om det er et luksusproblem eller et kæmpeproblem - det er jo noget der går dig lidt på ?  Herhjemme er det sådan, at når der er fodbold, er fjernsynet kærestens og fordi han er kæmpe fodboldnørd - og selv spiller så skal alt helst ses. Fair nok for mig, jeg synes det interessant nok, især kommentatorerne kan være ret så morsomme og Fodbold uden Filter om søndagen er faktisk også ret spændende, så min viden bliver bare udvidet og jeg kan bedre tale med om kampene. Når alt dette er skrevet, så var kæresten tvangsindlagt til at se SATC hele december og han ser hellere end gerne DH  Som andre har skrevet; gå en tur, læs et blad, lav kryds og tværs, kig dig selv i spejlet eller ja, noget andet. Kh Emilie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fodbold :p |
|
|
Tro mig jeg ved lii netop hvordan du har det . Bor sammen med 3 bold idioter til hverdag, det iik spor sjovt når man ikk selv kan se meningen i at rande rundt efter én latterlig bold . argh' Når. men jeg plejer nu bare og gå en på mit værelse og se tv der i stedet. (:hmm men den mulighed har du jo nok iik så jeg ville bare blive væk så måtte han vente til weekenden med at se dig hvis det fodbold altså betyder så meget !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tidsfordriv. |
|
|
Det troede jeg aldrig jeg skulle se Illum skrive. Men ja, du har jo ret. Mette; Jeg kan stadig ikke se hvad problemet er. Min gør det samme, og? Jeg kan stadig underholde mig selv og har ikke behov for hans opmærksomhed konstant. Hvilket han sætter meget stor pris på. For når jeg endelig beder om opmærksomhed, er den der med det samme, netop fordi jeg ikke står som en sur mokke og tror jeg skal bestemme over hans tid. Jeg ville også blive stik tosset, hvis han begyndte at blande sig i, hvor meget tid jeg skulle bruge i stalden, osv.
Passier sadler sælges. Kombineret mod spring sorte. Smal til medium bom 17". Kontakt mig via pb.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
TUXI |
23-04-2008 20:51 |
|
Nogle gange ser jeg fodbold med ham. Det kommer meget an på hvad det er for en kamp. Jeg har ikke noget imod at se de VIGTIGE kampe med ham, bliver faktisk til tider helt opslugt. Mener faktisk at det er sådan at være i et forhold. Nogle gange må jeg se hans fodbold, andre gange bliver han nødt til at se Desperate housewifes. Hvilket han faktisk også gør uden at brokke sig! Hvis det er helt utåleligt for dig at holde de knap 2 timer ud, så må du jo enten komme hjem til ham efter kampen, medbringe en bog eller sætte dig foran computeren og logge på HN:-) Tuxi
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der er da mange ting... |
|
|
at lave - du kunne medbringe dit seletøj og pudse og polere, der er sikkert også noget af det skal repareres .. frem med nål og tråd og reparer alle snallerne.... /Karin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
problemet er jo at han er sur over at jeg så tager hjem til min farmor. FORDI - han sidder jo og ser unge mødre og dh med mig... Fair nok, der er ik noget han heller vil se. Han siger det i hvertfald ikke...før nu! Igår sagde jeg så at jeg bare blev hjemme, for så kunne jeg jo se dh og han kunne se fodbold. Vi behøver jo ik være sammen HVER dag. Og så ville jeg tage hjem til min farmor og så tage hjem til ham når jeg var færdig med hende. ( det sdkal siges at det er meget normalt at jeg er hos min farmor hver 14 dag - og det passer meget godt med tidspunktet her ) Men nej, nu vælger jeg mellem ham og tv. Fordi jeg ik gider se fodbolden ...så fravælger jeg ham pga det .. arrgh han er da besværlig Hehe.. ( Og det her indlæg har absolut intet at gøre med at jeg skal bestemme hvad han skal se i tv eller at jeg skal have opmærkesomhed.) Mutter-Her : Jeg har ingen hest ..og seletøj har jeg så heller ik noget af - hih..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|