Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp, helt alene og forladt..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:01

Jeg dækker lige et andet indlæg ind her, da jeg ikke kan komme ind på min gamle tråd "Angrebet af egen hund!" Mange spurgte hvordan det var gået..

Vi havde mange diskotioner om den hund, der var mange der ville hjælpe og både skrev og ringede til mig. Og vi fandt så en dygtig hundetræner, Gisela, fra tyskland.. Hurtigt fandt vi ud af at vi havde gjort nogle ting helt forkert i god tro, noget som vi aldrig havde gættet os til.. Og hundes adfærd blev markant bedre.. Desværre var kæresten ikke helt så opsat på det hårde arbejde som mig.. Det bringer mig derfor videre til det indlæg jeg nu har skrevet..

Egentligt sys jeg det er utroligt strenge at skrive om nu, så det bliver kort.. Jeg rykkede ned til min kæreste i hus, og fik job og det hele kørte forholdvis på skinner. Men efter alt det med hunden så jeg ham med lidt andre øjne.. Der var flere ting der ikke stemte.. han festede meget i weekenden, og kom så sent hjem en søndag og var total brændt af.. Jeg ku tydeligt se at han ikke kan havde drukket.. Men han ville ikke bekende.. Jeg var rasende, for her gik jeg og passede hus, hund, arbejde, ryddede evig og altod op, lavede mad, smurte sågar hans madpakke! Og så ku han ikke holde sig fra stoffer! I flere dage gik jeg og pynsede på hvordan jeg sku få lagt alle kort på bordet.. Og gjorde så noget, jeg ikke troede jeg nogensinde ville ku finde på.. Knækkede hans msn kode.. Og føj! Blev for det første fuldt ud bekræftiget i at han tog stoffer.. Derefter fandt jeg breve fra piger jeg intet kendte til.. Pyha, kan næsten ikke skrive det.. Men der stod blandt andet til en pige noget med at han havde arbejdet hele julan for at skaffe penge til hende for at hun ikke skulle flytte.. At det skulle være dem to og sådan noget.. Jeg gik totalt i panik, og hoppede rundt og hylede og skreg, han var der heldigvis ikke på det tidspunkt, for så var jeg simpelthen fløjet lige i hovedet på ham.. pludselig begynder en masse piger at skrive, hej søde, og alt sådan noget.. Kom så i kontakt med en pige han havde sendt sit nummer til weekenden inden, hun havde spurgte hvordan det gik, og han havde bar svaret at det gik godt.. Intet om at han boede med sammen med sin kæreste igennem to år! Hun havde så spurgt om de skulle mødes, og det ville han gerne! @!#$ svin! Og her stod jeg med mit nye arbejde, ikke særlig mange veninder nede i lille sønderjylland, da jeg ellers kommer fra vestjylland.. Og så finder man ellers ud af den person man har elsket så højt og vendt sit liv op og ned for.. Render og har et totalt dobbeltliv! Fy for helved! Spiste ikke i 4 dage efter, pakkede selvfølgelig mine ting med det samme.. Men han stak af med alle nøgler og bilen, og så ku jeg ellers sidde der og græde mig halvt ihjel.. Hvor skulle jeg tage hen, hvad skulle jeg gøre med mit arbejde, mit liv, hele min tilværelse??

Heldigvis har jeg de sødeste mennesker på mit job, de har nu stillet en lejlighed til rådighed til mig, og har villet hjælpe mig med alt.. Så længe jeg bar blev hos dem, for de manglede mig sådan.. Og det er blevet min beslutning, jeg må fortsætte mit liv selv nede i sønderjylland, skal ikke have ødelagt mere pga et så stort svin der bar har brugt min egen godhed imod mig..

Men er godt nok meget alene, skulle nogle søde piger der kommer fra Rødekro/aabenraa læse det her, er I mere end velkomne til at skrive til mig.. Det ville være så rart med en der ku tage mig under vingerne, og tage i byen med og alt sådan noget :-(

For alle mine veninder er efterhånden snart spredt over hele jylland, og ligenu er alt bar sort, sort og sort..

0
0
Svar på denne tråd

Stakkels Dig
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:07

Jeg bor godt nok i Løgumkloster, men ØV hvor er det surt for dig :-( Sikke en klaphat, og godt at du kom ud af det forhold.. Han må jo være fuldstændig sindssyg, og har nok bare nydt at du var så god imod ham mens han levede "Det vilde liv" når du gjorde rent derhjemme.

Så får du lige et stort trøsteknus, jeg håber du kommer ovenpå igen - nej, det GØR du, selvfølgelig, held og lykke med dit nye job, nye lejlighed osv. :-)

/lene

Nyfrelst Bomløsrytter.

En rigtig hest er rød Kommunisthest over 170.

Her skal der stå noget om klogt om hvor meget jeg holder af min hest.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:10

Mange tak :-) Ja, jeg skal nok komme over på den anden side, det er bar ekstra hårdt fordi man sidder med så mange spørgsmål? Hvor lang tid har det foregået? Hvordan kunne han gøre det? OG hvorfor fanden har man været så naiv!

0
0
Svar på denne tråd

nej nej nej
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:11

hvor er jeg bare ked af at læse det her på dine vegne, især efter alt det du har været igennem med hans bæst af en hund osv.. tror ikke jeg kan finde ord for hvor gemen en opførsel han udviser.. hvad var hans forsvar på de ting du har fundet ud af?? en ting er sikkert, ham er du rigtig meget bedre tjent uden selvom det virker så uoverskueligt lige pt, så lyder det som om du trods alt er landet på benene

Jeg bor desværre på sjælland, ellers skulle du være hjertens velkommen..

knus og tanker

Katja

0
0
Svar på denne tråd

jeg håber
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:13

jeg håber du får det bedre for mange år siden ca 8 år var jeg ude for noget af det samme jeg flyttede til jylland til min kæreste og boede sammen med ham et par år og fandt så ud af ved et tilfælde at han tog stoffer og var mig utro det er ikke sjovt men jeg valgte også at blive boende i jylland selv om jeg ikke kendte nogen

en stor trøste krammer fra mig du gjorde det rigtige ved at forlade ham håber du snart får det bedre hilsen helen

0
0
Svar på denne tråd

Du har da
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:14

godt nok hår på brystet.

Flot gået.

Der er mange piveindlæg over mænd men få tager sig selv alvorligt og gør noget ved det.

Du skal se du får nok et superliv i Sønderjylland. Du har allerede nogen som tager sig lidt af dig.

Ellers kan du altid komme tilbage herover til Vestjylland.

Du har lige fået muligheden for at få et helt nyt liv. Tænk hvis du havde siddet i saksen endnu.

Mvh Tina

Quality doesn't cost - it pays !
0
0
Svar på denne tråd

Pu ha en stud
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:14

Hej

Jeg læste med på sidelinjen ang. Marcel, men det har er da for meget.

Stakkels dig ja man kender desvære ikke folk så godt som man tror altid.

Han er da ja jeg er tom for ord.

Jeg håber at du kommer oven på igen og kan se ham for det han åbenbart er.

Jeg bor desvære ikke nede omkring dig ellers var du velkommen.

Det er da i det mindste dejligt at dit arbejde vil gøre så meget for dig det er med til at styrke selvtilliden efter sådan en bøv.

De bedste tanker og ønsker til dig

Hilsen

Heidi

Mangler du en part?

Jeg har en sød og dygtig hest der

godt kunne bruge noget mere motion.

Kik på min præsentation.

Han er opstaldet ved sinding (7400)

0
0
Svar på denne tråd

Bedste tanker herfra..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:18

Selvom det er uoverskueligt lige nu så er jeg sikker på at du bliver glad for den beslutning.

Jeg bor også på Sjælland, men håber at du får nogle gode veninder og venner hvor du er nu.

Trøstekram og mange tanker,

Linda

Værelse udlejes i bofællesskab - Postnr. 2765.
Mulighed for opstaldning af hest på nabogården. Se præsentation for mere info :-)
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:29

ej hold da op- jeg fulgte jo den anden tråd med hunden. Jeg er da helt chokeret over alt det andet du her skriver man. Hold da op- jeg ved slet ikk hva jeg skal skrive Jeg måber bare. Tænk at han har været sådan en gris helt ærligt.

Du skal være vlkommen til at skrive til mig. Jeg er ikk så ofte på msn, men du kan da få mit mobil nr hvis du er interesseret. Jeg er godt nok fra Vejle. Men nogle gange er det godt at snakke med andre helt udeforstående. Du siger bare til hvis du vil snakke el et eller andet!

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Jeg føler virkelig...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:56

... med dig. Det må være frygteligt alt det du nu går igennem.

Hvis du har brug for en skulder at græde ud ved, en hest at klappe og bruge tid på, eller bare en at snakke med, så bor jeg i Aabenraa, og stiller gerne mig selv om min hest til rådighed. Du kan bare skrive en PB eller en mail, så svare jeg hurtigst muligt.

Jeg læste godt nok din anden tråd, og tænkte nok over hvordan det gik dig... men det gik ikke særlig godt, kan jeg se på det hele.

Jeg håber at du kommer dig, kan se at du har nogle rigtig gode kollegaer, og en god arbejdsplads, og det er trods alt vigtigt. Så har du da et holde punkt.

Men har du brug for mig, så er jeg ikke længere væk, end en mail, PB eller sms (60632771).

Håber det bedste for dig Katrine.

** Trine **

Ejer af: Sportskoen Nydam's Mr. Milan.

Ejet af: Frosti - hustyrannen.

Milan søger rytter fra 2009.
Se her:
www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/

Søger du hingstebilleder? Kig på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 16:48

Tusind mange tak for jeres varme beskeder :-)

Kan fortælle min kære eks har været inde og læse det hele, da han googlede mit navn.. (Ja, totalt sygt, ikke?) Skulle der ligepludselig dukke nogle mærkelige beskeder op herinde med mit navn, er det simpelthen pga ham :-(

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 16:54

jo... hva mon han håbede at finde når han googlede dit navn Ej spøg til side.

Du kan altid skrive en pb og få mit nummer hvis du vil snakke el lig. Som sagt bor jeg jo ikk i nærheden- men stadig

Så kan han jo læse med alt det han ønsker sig. Det får han ikke meget ud af.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

Hej Katrine.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 18:13

Jeg bor godt nok i Ribe.

Men jeg har en skulder der er god når man er ked, Og jeg har en masse heste/ponyer, der vil være glade for at have dig omkring sig. De skal både tilkøres, tilrides, rides og bare have en god gammeldaws nusser.

Du kan bare til føje mig til din msn.

Håber at at du snart har det godt igen.

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.

Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.

Nu med to ponybørn.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 20:09

sikke en du der var havnet ved jeg bor nede ved kruså og hvis du lyster så kontakt mig

hilsen jette

opstaldning af heste tilbydes lille ridehal til vinter, fold, i natur skønne omgivelser store bokse på 3x4, tæt på kruså

den heldige ejer af 5 mini muler og den glade ponyrytter mor kan man være mere ...

0
0
Svar på denne tråd

jamen dog..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 20:27

hvor er det godt du er kommet væk fra ham.. du fortjener så meget bedre, end sådan en løgnhals...

held og lykke og kæmpe trøste KRAM fra mig

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

jeg vil have sommer, sommer, sommer og sommer......

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider