Jeg dækker lige et andet indlæg ind her, da jeg ikke kan komme ind på min gamle tråd "Angrebet af egen hund!" Mange spurgte hvordan det var gået..
Vi havde mange diskotioner om den hund, der var mange der ville hjælpe og både skrev og ringede til mig. Og vi fandt så en dygtig hundetræner, Gisela, fra tyskland.. Hurtigt fandt vi ud af at vi havde gjort nogle ting helt forkert i god tro, noget som vi aldrig havde gættet os til.. Og hundes adfærd blev markant bedre.. Desværre var kæresten ikke helt så opsat på det hårde arbejde som mig.. Det bringer mig derfor videre til det indlæg jeg nu har skrevet..
Egentligt sys jeg det er utroligt strenge at skrive om nu, så det bliver kort.. Jeg rykkede ned til min kæreste i hus, og fik job og det hele kørte forholdvis på skinner. Men efter alt det med hunden så jeg ham med lidt andre øjne.. Der var flere ting der ikke stemte.. han festede meget i weekenden, og kom så sent hjem en søndag og var total brændt af.. Jeg ku tydeligt se at han ikke kan havde drukket.. Men han ville ikke bekende.. Jeg var rasende, for her gik jeg og passede hus, hund, arbejde, ryddede evig og altod op, lavede mad, smurte sågar hans madpakke! Og så ku han ikke holde sig fra stoffer! I flere dage gik jeg og pynsede på hvordan jeg sku få lagt alle kort på bordet.. Og gjorde så noget, jeg ikke troede jeg nogensinde ville ku finde på.. Knækkede hans msn kode.. Og føj! Blev for det første fuldt ud bekræftiget i at han tog stoffer.. Derefter fandt jeg breve fra piger jeg intet kendte til.. Pyha, kan næsten ikke skrive det.. Men der stod blandt andet til en pige noget med at han havde arbejdet hele julan for at skaffe penge til hende for at hun ikke skulle flytte.. At det skulle være dem to og sådan noget.. Jeg gik totalt i panik, og hoppede rundt og hylede og skreg, han var der heldigvis ikke på det tidspunkt, for så var jeg simpelthen fløjet lige i hovedet på ham.. pludselig begynder en masse piger at skrive, hej søde, og alt sådan noget.. Kom så i kontakt med en pige han havde sendt sit nummer til weekenden inden, hun havde spurgte hvordan det gik, og han havde bar svaret at det gik godt.. Intet om at han boede med sammen med sin kæreste igennem to år! Hun havde så spurgt om de skulle mødes, og det ville han gerne! @!#$ svin! Og her stod jeg med mit nye arbejde, ikke særlig mange veninder nede i lille sønderjylland, da jeg ellers kommer fra vestjylland.. Og så finder man ellers ud af den person man har elsket så højt og vendt sit liv op og ned for.. Render og har et totalt dobbeltliv! Fy for helved! Spiste ikke i 4 dage efter, pakkede selvfølgelig mine ting med det samme.. Men han stak af med alle nøgler og bilen, og så ku jeg ellers sidde der og græde mig halvt ihjel.. Hvor skulle jeg tage hen, hvad skulle jeg gøre med mit arbejde, mit liv, hele min tilværelse??
Heldigvis har jeg de sødeste mennesker på mit job, de har nu stillet en lejlighed til rådighed til mig, og har villet hjælpe mig med alt.. Så længe jeg bar blev hos dem, for de manglede mig sådan.. Og det er blevet min beslutning, jeg må fortsætte mit liv selv nede i sønderjylland, skal ikke have ødelagt mere pga et så stort svin der bar har brugt min egen godhed imod mig..
Men er godt nok meget alene, skulle nogle søde piger der kommer fra Rødekro/aabenraa læse det her, er I mere end velkomne til at skrive til mig.. Det ville være så rart med en der ku tage mig under vingerne, og tage i byen med og alt sådan noget 
For alle mine veninder er efterhånden snart spredt over hele jylland, og ligenu er alt bar sort, sort og sort..