Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Dit syn på strippere??
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 03:58

Halløj allesammen...

Kom til at gruble over om verdens syn på strippere stadig er meget enssporet og snæversynet, eller om det som alt andet, er fulgt lidt med tiden?

Hvad syntes du? Er de bare for klamme, ynkelige, desperate? Eller er det kvinder der tjener en hulens masse penge på at danse med mindre og mindre tøj på, mens de har det sjovt? :)

Håber på en god debat ;)

Mistede min mor den 29/3 2008 til kræft..R.I.P Mor :(

Lykkelig ejet af Tass, LilleMis, Tot og Maxima.... :D
Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene :-)

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 06:03

det er helt vildt så mange penge de tjener, og for mig er det altså ok, jeg er sådan set ligeglad med hvordan folk tjener sine penge, jeg var til en 18 føsdag for et par år siden, hans venner havde også hyret en stripper, ja jeg synes det var vildt frækt, og jeg har helt sikkert luret some moves da.... min mand var selvfølgelig helt vild, men det er mænd jo lige så snart der er et yver i nærheden....

Husk at leve livet mens du kan, om lidt kan det være for sent.

0
0
Svar på denne tråd

Strippere
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 06:19

Jeg er også ligeglad hvordan folk tjener deres penge.

Jeg ville aldrig selv gøre det, men jeg synes da det er godt for dem der kan tjene så mange penge, på noget de kan lide at lave. Så længe de er glade ved det, så synes jeg ikke der er noget negativt ved det.

Maria

ELEVPLADS SØGES (Dyrepasser)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 06:35

Kan man danse det der kræves og har man kroppen... Så sys jeg bare det er go for it. Jeg kan ikk se problemet. Man skal huske at skælne. Strippere og ludere er jo ikke det samme. Godt nok tjener de penge på at smide kludene- men det er jo så osse det.

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

0
0
Svar på denne tråd

godmorgen.
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 06:59

Stripper har jeg intet imod, hvorfor skulle man have det ???

folk vælger vel selv hvordan de vil leve deres liv !

Elsker mine heste !!!

;-) Mvh Cille79.

0
0
Svar på denne tråd

min personlige
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 07:11

mening er at de lige så godt kunne stå på gaden med en laktaske. For mig er der ikke den store forskel på dem og prostituerede.

Dog er det jo stadig op til folk selv, hvad de vil spikde deres tilværelse på..

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

tjah.....
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 07:56

Ja, jeg har da bestemt ikke noget imod dem som personer og er sikker på at de er søde, rare mennesker som alle andre. Men personligt fatter jeg ikke at man kan føle sig tilfreds med at "sælge sin krop" på den måde. For det synes jeg man gør. Det kan godt være det ikke er s*x, men man tjener penge på at folk sidder og savler over ens krop.

Der er så også kæmpe forskel på de der stripper til private arrangementer og de der stripper på natklubber med tilhørende bordel. For når det bliver til strip, hvor man også fungerer som prostitueret, ja så har jeg ALT imod det....

Så længe det er strip til private arrangementer, så kan jeg kun sige at det er folks eget valg, hvad end jeg forstår det fede i det eller ej

Hilsen Mette

Med Korsvangs Salina, Luna og Nyholts Weingöttin (Fine)

Dejlig hoppe med potentiale og personlighed sælges:

www.heste-nettet.dk/lodge/29276/ hest/144937/

0
0
Svar på denne tråd

Mit syn
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 08:05

Kan ikke se langt, dog hjælper det hvis jeg smækker en linse i det ene øje.

Når det er gjort, kan jeg se dem og alle andre mennesker udemærket.

Og hvad de laver, så længe det IKKE skader andre mennesker, eller såre, så kan de som alle andre gøre med deres liv og tilværelse lige hvad de lyster.

Illum

Forårs tilbud :-)

Pis, Nu tisser han ikke nok :-((((

0
0
Svar på denne tråd

strippere
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 08:28

Klam og desperat har ikke så meget med job at gøre, det kan man være hvor som helst ;-)

Så længe de gør det frivilligt og morer sig, så kan det ikke genere mig. Jeg har dog svært ved at se formålet med den type show, men det er sikkert bare mig der er kedelig. Jeg forstår fx. heller ikke at man gider være revisor! ;-)

:Pia

HYGGELIGT SOMMERHUS SÆLGES

*

SÆLGES:

2 x 10 kg Royal Canin Siamese (kattemad), lavt kalorieindhold, store bidder til tandrens, 250 kr. stk (Sjælland)

*

KØBES:

gjord m. 3 spænder 120 cm (ikke snoregjord)

0
0
Svar på denne tråd

Revisor det er
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 08:30

Da endnu mere mystisk at folk gider Og mit syn på en revisor er at personen er kedelig og ikke kan relatere til levende elementer. men det er jo bare mit syn :-)

Illum

Forårs tilbud :-)

Pis, Nu tisser han ikke nok :-((((

0
0
Svar på denne tråd

Jeg siger bare
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 08:32

fred være med de tøzer som gider

Jeg er bare grøn over, at jeg ikke har sådan en krop

0
0
Svar på denne tråd

udsynet
Forfatter: 

Vi går nok med de forkerte kontaktlinser, som ikke passer til papirnusseri. ;-)

*

SÆLGES:

2 x 10 kg Royal Canin Siamese (kattemad), lavt kalorieindhold, store bidder til tandrens, 250 kr. stk (Sjælland)

*

KØBES:

0
0
Svar på denne tråd

kan heller ikk
Forfatter: 

hidse mig op over det.

Jo dem der ikke bare har det som job, hvor der følger negative ting med, det syntes jeg er ærgeligt.

Men helt almindelig stripper eller show danser, hvad det nu hedder, det er fint for mig.

Kender sågar et par stykker, som har lavet lidt.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

Vor herre til hest............
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 08:42

jeg er da fløjtende ligeglad med hvad folk har af arbejde. Folk tjener penge som det nu passer dem bedst, om de så er stripper eller revisor kan være ligegyldigt.

Med venlig hilsen

Merete

Shetlænderavl

Føl og plage til salg med gode papirer til fornuftige priser. 1 års sortbroget hingsteføl sælges.

http://www.stutteri-winther.dk

0
0
Svar på denne tråd

det er et job
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:09

som alt andet.

Og så længe de nyder livet og deres job, jamen hvorfor så ikke..

Forresten så er der en od ting ved strippere på diskotekerne, baren bliver ledig

Men der vil vel altid være job folk ser skævt til, bare tag synet på revisorer der kom frem i denne tråd, så vi vil altid være forskellige gudskelov for det da.

men vi revisorer kan nu godt være sjove

mvh

Mie

med Fadligt ox og Dagirr ox samt Rixion kwpn!!!

Bedækning tilbydes af OX-araber, af ren polsk afstamning, se mere på min præs.

0
0
Svar på denne tråd

Hvis de har kroppen og lysten
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:11

så lad dem da endelig, kender selv flere .. ganske almindelige søde piger

Jannie

Kig ind på

Næstildgård sportsrideklub

Avl af Welsh Sec B - F og DSP

Stutteri Friis

0
0
Svar på denne tråd

revisorer
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:13

Det var nu udelukkende jobbet jeg hentydede til, ikke de som udfører det. ;-)

*

SÆLGES:

*

KØBES:

0
0
Svar på denne tråd

Pjemm..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:27

For FA.... da !!!!!!

Der fik du da lige motioneret mine smilerynker !!!!

Og kan kun være enig i det du har skrevet.

2 års hingste sælges:

Oldenborg født 12/5-06.... Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

½ Dartmoor født 3/5-06.... Roksi af Fæbæk/F1-Hoppe Brun forv. stang 128.

0
0
Svar på denne tråd

i know
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:48

Pjemm: ja det var jeg egentlig klar over men nu blev det jo hevet frem som et andet job folk finder "underligt" så ville da lige pointere at vi alle er forskellige, heldigvis *S*

mvh

Mie

0
0
Svar på denne tråd

gofin for mig...
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 09:51

Hvis man som stripper kan leve/have en ok løn ved KUN at strippe så ar jeg det helt fint med det.. Arbejder man på des. stripbar med bordel tilknyttet så har det som jeg ser nogle mennekselige konsekvenser jeg ikke er glad ved. Men er det et VALG de har taget er det helt ok for mig..

Bare de er bevidst om de konsekvenser det har for dem at arbejde på den måde.

Pura Raza Española
www.staldrohan.dk
Brun PRE hoppe sælges.
Forhandler af Regulator og Linamix på fyn.
0
0
Svar på denne tråd

Min fordom
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 10:01

er at strippere ofte har været forsømte som børn. Når de så bliver teenagere, oplever de at få en masse positiv opmærksomhed, ved noget så "enkelt" som at smide tøjet. Og så er der i hvert fald et par karrieremuligheder åbne dér.

Mange gør andre ting for at få den opmærksomhed, men nogle få bliver altså strippere.

Det er helt sikkert mange der vil mene noget andet, men dette er min personlige fordom, og den er dannet af de få strippere jeg har mødt.

/minski

Er der virkelig INGEN der nogensinde min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?

0
0
Svar på denne tråd

123454566
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 10:46

de skal jo også have til dagen af vejen

vi komme igen

hehe

hilsen

FELICIA OG SISI

0
0
Svar på denne tråd

Kunne der ikke arrangeres !
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 11:03

Kunne der ikke arrangeres et strippertisseshow med revisorer...

Så kunne vi måske få nogle reviderede opfattelser af både strippere OG revisorer.

2 års hingste sælges:

Oldenborg født 12/5-06.... Gorm Hauge af Dybendal/Buster kærgård.Sort(brun) med aftegn. Forv.stang 170.

½ Dartmoor født 3/5-06.... Roksi af Fæbæk/F1-Hoppe Brun forv. stang 128.

0
0
Svar på denne tråd

oxalia..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 12:30

stripTISSEshow???? Det her kommer da længere og længere ud!

Fjordhest er bedst!

Mor til Naia født d 4-1-06

0
0
Svar på denne tråd

jeg kan ikke se noget
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 14:49

dårligt i at være stripper.

det er et hårdt arbejde som så meget andet.

ligegyldigt hvilket job vi snakker om er der altid en fordom, jeg har feks en mega fordom i mod de irreterende telefon sælgere der altid ringer når jeg ikke har tid

Hilsen

Christina

American Quarter Horses 4 life

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 14:56

hmm er det værre at sælge sin krop som stripper- så det sammenlignes med en luder end det er at være model og gøre det samme på billeder og i film/kataloger mv?? Så vidt jeg ved lever modeller som sådan lige så mege taf at sælge deres krop som en stripper gør. Man kan ikk engang sige forskellen ligger i at en stripper har live publikum på og modellen ikk har- for det ahr begge parter jo til deres opvisninger. Og der er snart ligeså meget bart kød der- ja det er der jo endda osse nogle gange.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 15:23

Hold da wow... Det var mange der havde svaret

Og må sige jeg er positivt overrasket over hvor mange der syntes det er okey... Og når jeg mener stripper, så tænker jeg på dem der er til privat arrangementer eller klub UDEN tilhørende bordel ;)

Og det er faktisk som stute siger...Almindelige modeller lever af det samme i princippet, se bare på undertøjsmodeller eller badetøjsmodellerne....

Grunden til min grublen kommer senere...vil da gerne høre fleres meninger....

Keep'em coming people....

0
0
Svar på denne tråd

strippere..
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 15:34

har jeg intet imod, ej heller hverken prostituerede, frisører, murere, malere, børsmæglere, advokater, stewardesser, sygeplejersker, pædagoger, eller bistandsklienter...

til gengæld kan jeg ikke døje sagsbehandlere.. (ihvertfald ikke den ene af mine) -den anden er flink nok.

hvem sagde snævertsynet?

..jeg vil gerne have nogle af de dersens linser som viser lyserødt eventyrunivers, er der nogle som har et par i overskud?

mvh. Gitte (& Tyran).

0
0
Svar på denne tråd

Fordomme
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 16:50

Strippere/Showdansere har jeg intet imod, - så længe de har lysten og synes det er sjovt!

- Har man kroppen og bevægelserne, så må det da bare været et vildt fedt "kick" at man faktisk kan tjene penge på at folk synes man er flot/fræk.

Altså, hvor mange kvinder i dagens Danmark synes ikke det er lidt fedt der er en som synes man er lækker? ;-)

- Her er der bare mange OG man får penge for det. Hvor er minusserne? ;-D

Kan huske der engang var en her på HN som var stripper, - mener hun fortalte noget om det engang. Havde jeg dyb respekt for, - og hun var da også et helt normalt menneske som os andre! :-)

At folk så vælger at være protistitueret (staves?), puh det er jo så en hel anden ting.

Men ganske alm. stripper, - på bar eller til fester, så længe de er glade, så ser jeg absolut intet problem i det!

Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd

det er jo et job
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 17:29

Jeg er ret sikker på at der stadig er mange fordomme og negative meninger om dem ude i det ganske land.

Men måske ikke her på hestenettet.

Personligt synes jeg det er modigt, at turde stille sig sådan til skue overfor mennesker...

Moralsk set er jeg ligeglad.

Om de er lykkelige eller ej, har heller ingen indflydelse på hvad jeg synes om deres job.

Ingen skal bilde mig ind at de får et "kick" ud af det aften efter aften. Nogengange må det sgu da hænge dem langt ud af halsen, ligesom ethvert andet job gør indimellem.

Der findes sikkert også mange ulykkelige desperate ekspedienter, bogholdere, rengøringsassistenter, pædagoger osv. Det ændrer jo ikke rigtig på jobbets indhold som sådan.

Og angående betalingen - ja så er den selvfølgelig god, til gengæld må det være et hårdt psykisk pres at skulle ud og være "på" - og endda helt alene, og der er jo heller ikke hverken faste arbejdstider eller garanti for en vis indtjening.

Jeg er på ingen måde misundelig, eller forarget, eller noget som helst.

Det er godt vi er forskellige :-)

0
0
Svar på denne tråd

minski
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 19:21

den fordom har jeg faktisk også moralsk og etisk har jeg intet imod det. Har man kroppen, modet og psyken til det er fint for mig.

Nu spurgte jeg lige den bedre halvdel, hvordan han ville have det, hvis jeg arbejdede som stripper og det ville han faktisk have det lidt svært med. At jeg sådan skulle tage tøjet af foran andre og gøre dem "ophidsede" for det er jo bl.a det en stripper også gør.

Jeanette ♥Mufasa♥: jeg er nysgerrig :) hvad er årsagen til din grublen? :)

Kh Emilie

0
0
Svar på denne tråd

Oxalia
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 19:22

Der var jeg lige ved at få mit vand galt i halsen af grin. Tror desværre ikke jeg kan overtale nogen fra mit kontor til at strippe, der er ellers nogle ganske lækre fyre

mvh

Mie

0
0
Svar på denne tråd

Lad dem da
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 21:59

strippe i fred. De skal også have brød på bordet.

Hvis der var nogen der gad at se mig smide tøjet, så skal de da være velkomne. Bare de lægger pengene først, for de ville nok blive frygtelig skuffet, da jeg er tynd som en pind, og ikke ejer en nogen rytmisk sans overhovedet .

Det er nok derfor jeg ikke er blevet stripper .

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.

Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.

Nu med to ponybørn.

0
0
Svar på denne tråd

jeg synes....
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 22:08

... at hvis de har det godt med det de laver, så er det fint med mig. Det kan jeg ikke hidse mig op over.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

Nu forhandler af Marstall hestefoder på Midtfyn

-gratis levering i Faaborg-midtfyn, Nyborg og Svendborg kommune

0
0
Svar på denne tråd

Revisor-assistent
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 22:14

GODT jeg er Revisor-ASSISTENT! Så kan jeg næppe være "kedelig og ikke kan relatere til levende elementer".

Man har vel det job man (forhåbentlig) er god til. Hvor og hvordan man så arbejder kan da være ligegyldig......

Jeg har dyb respekt for strippere. At de vil udstille sig selv ganske nagen for at tilfredsstille mænd og kvinder, der ikke kan få nok hjemme. Hatten af for dem....

Mvh. Pia

Heste-Bedste til det skønneste hoppeføl;

Østerleds Dajla

Læs mere her:

www.123hjemmeside.dk/oesterled

0
0
Svar på denne tråd

mit synspunkt
Forfatter: 
Dato:  22-04-2008 22:50

... er at jeg selv altid gerne har villet være det. Jeg er meget åben, host, og har intet problem med at være næsten nøgen og danse og der er da ikke noget som at forføre en mand, så han sidder med åben mund og polypper. Det er sqi da livets bedste humor.

Lone

Jeg keder mig, derfor er jeg her :)

Healing tilbydes

0
0
Svar på denne tråd

Hvordan folk
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 01:02

vælger at tjene deres penge, kan ikke være mig mere ligegyldigt.

Er det ved at strippe, sidde ved kassen i Netto, være bankdirektør eller "glædespige" på en massageklinik er jeg fuldstændig ligeglad med. Så længe folk kan lide deres arbejde og det er inden for lovens rammer, så kan de for min skyld arbejde med hvad som helst.

Jeg kan lide/ikke lide folk for hvem de er som person og ikke for hvilket arbejde de har.

Pernille

En af tosserne

Jeg søger en hjælper til hippoaden...

0
0
Svar på denne tråd

pernille copy
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 02:21

godt formuleret, du fik sat ord på det jeg har haft svært ved at få formuleret.

jeg glemte i mit tidligere inlæg at skrive at det er ok med mig at være stripper, men hvad mange ikek altid har gjort op med sig selv er der kommer en regning senere, her tænker jeg ikek på skatten ( man betaler ofte skat som danser når man har lavet regnskab, derfor kan man risikere en stor skatte gæld) men der kan være en "regning" senere.

når man får børn og lærern spør hvad man har arbejdet som før man fik børn, svigerfamilien, og feks at tænke sig at ens børn finder ud af det og vil vide noget om det, eller skræk senariet, børnene blir drillet pga hvad forældrene har arbejdet som. jeg kan love jer for det absolut ikek er alle der er så åbensindet i lille dk, som i denne tråd.

nå kom lidt off line her, men jeg har som sagt intet i mod strippere, revisorer, bibliotikarer eller andre jobs ud over førnævnte sælgere der altid ringer når jeg ikke har tid, men nogen jobs har bare nogen gange en konsekvens som rækker længre end man lige kan se i øjeblikket man er i situationen.

Hilsen

Christina

American Quarter Horses 4 life

0
0
Svar på denne tråd

Fordommen
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 07:15

starter allerede i det første indlæg, det lille ord "kvinder" !! Der er godt nok også mange manlige strippere..

Man tjener sine penge med det man kan og vil, en hver har sin lyst og de fleste gør det nok ikke hvis de ikke synes om det. behovet er der jo så åbenlyst.

0
0
Svar på denne tråd

Mon...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 08:01

Gad vide om dem med fordomme har kendt, mødt, snakket, omgåes med en stripper i det daglige

Det undrer mig at man kan have fordomme over noget så simpelt sim at smide tøjet

Tag på stranden i sommermånederne og se det samme

Jeg ville sgo gerne tjene nogen ekstra penge hvis jeg mente at jeg havde det der skulle til - måske skulle jeg starte til et eller andet rytmisk som det første

Gad vide om man kan gå på stripperkursus ???

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være

Bitches
have more fun
En af tosserne

Gelenegle laves.

0
0
Svar på denne tråd

Limelight
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 15:54

skal vi så ikk starte sammen- så kan jeg lave noget jeg kan holde til og samtidigt tjene penge og komme ud af systemet og klare mig selv igen

Stor Henra Cayenne- totalvægt 1500 kg udlejes. skriv for info.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

spændende emne........
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 16:42

mit syn på selve stripperen: den kloge narrer den mindre kloge. og hvem går hjem efter sådan en aften og klapper den fede tegnebog?

erhvervet/industrien i sig selv, det er en helt anden snak.....som jeg ser mindre lyst på. men dog ikke som jeg ser på de mænd som er kunderne i denne butik. dem er jeg ikke begejstret for.

www.animal-rescue.dk

søger frivillige hjælpere!

alle med hjertet på rette sted!

hjælp os med at hjælpe dyrene

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 17:07

Hvor er det fedt at så mange har svaret :)

Grunden til min grublen er simpel... Jeg skal selv starte som stripper, det er ihvertfald planen, om et lille stykke tid, når mit tatoveringsprojekt er færdigt...

Jeg har altid været sindssygt god til at danse, er ikke genert over min krop, overhovedet og så har jeg det helt fint med at hive 1500 kr i lommen for 10 minutters show :D

Min kæreste har det helt fint med det, for som han siger, så stoler han på mig, ved der ikke er noget seksuelt i det fra min side af og det er ham jeg kommer hjem til

Jeg har fået tilbuddet mange gange igennem de sidste år, men aldrig haft modet... Nu syntes jeg at jeg er tryg nok ved det og højst sandsynligt vil have en del sjov med det også

Når folk spørger hvad jeg arbejder med, er svaret udviklingshæmmede...for det job beholder jeg ved siden af..Dem man så kommer tættere på i fremtiden, kan man så vælge at fortælle om ens ekstra job...Selvom jeg ikke har tænkt mig at lave det i mere end ca 5 år...så er tiden til børn nemlig på trapperne...og både mig og kæresten skulle have betalt de fleste ting af og fået købt det vi har en passion for og det vi drømmer om :)

Det er planen...jeg var såmænd bare nysgerrig om hvordan synspunkterne på dette job var herinde...Og jeg har kendt en del strippere igennem årene...nogle mere kloge end andre, men så'n er det jo indenfor alle erhverv :)

Kom gerne med flere synspunkter og holdninger...

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 17:26

Se Jeanette- det havde jeg allerede gættet mig til da du oprettede tråden med det første indlæg

Held og lykke med det- jeg forventer ikke at du vil opdatere på det senere hen

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 17:44

Stute: Du er ikke nem at narre

Jo opdatere på det...selvfølgelig har jeg da tænkt mig det.. Kommer jo nok en del sjove OG mærkværdige hændelser at fortælle om

Skal i ikke snydes for....

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 17:55

jeg venter spændt- kunne jeg selv danse havde jeg gjort det samme i stedet for at sidde i systemet som jeg gør.

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 18:06

Du må da bare på et dansehold eller lære at strippe...det kan lade sig gøre :)

0
0
Svar på denne tråd

Hej, er det
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 18:29

ikke nu at vi plejer at ønske tillykke, og sidde og råbe på billeder, når hun er færdig med sin uddannelse . Vi vil gerne se et billede, når du har lige har bestået din eksamen .

Mvh. Lotte.

Stald Topaze - Avl af brogede heste/ponyer.

Hestetrailer udlejes, Ribe- lasteevne 1150 kg.

Nu med to ponybørn.

0
0
Svar på denne tråd

Strippere
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 18:52

Har ikke noget imod strippere, bare jeg kan være fri

Ellers er de almindelige mennesker ligesom alle andre, og de har taget deres valg.

Savner min elskede pony, aflivet d.4/1-07.

Her er et minde om min elskede pony

media.putfile.com/sputniksminde

HEST 164 I STG. MED UDSTRÅLING SÆLGES ...

www.guloggratis.dk/dyr/heste/heste/ vallak/annonce/24558 ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 19:13

Stald Topaze: Heheheeee...Tror ikke de billeder ville blive godkendt herinde....

Kunne da ellers være en rimelig anderledes billedtråd...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 20:04

Stripper eller ej.

Jeg synes du har gang i rigtig mange ting pt og tænker;

- ihh hvor har hun travlt efter sin mors død.

- får hun sørget.

- får hun mærket sig selv helt inde hvor livet og døden rumsterer.

- bare det ikke pludseligt går galt og filmen knækker.

- husker hun nu at trække vejert hel ned i maven og mærke efter hvor hun selv er og hvordan hun selv har det.

Håber du passer godt på dig selv.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til telefonsælgere, sadelproblemer og foderautomater.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 20:19

Ponymor: Tak for din omsorg og bekymring...det er faktisk rigtig pænt af dig...Men dette er noget jeg, som skrevet, har gået og tænkt på i mange år, og netop pga min mors død, har det fået mig til at indse man skal føre tingene ud i livet... Pludselig kan det være væk nemlig...

Og det har jeg tænkt mig at gøre..... :)

0
0
Svar på denne tråd

det er
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 22:53

deres egen sag...mere har jeg vidst ikk at tilføje

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Hmmm ...
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 23:08

Jeg har intet imod strippere, intet overhovedet ... det er flotte piger ...

Det eneste jeg kan have imod den form for 'virksomhed' er det kvindesyn det repræsenterer.

Jeg mener, at hvis vi nogensinde skal have ligestilling i DK, ja i verden, you name it, er kvinder nødt til at lade være med at sælge sig selv ... For så længe kvinder sælger sig selv til højestbydende, sålænge er 'vi' en handelsvare, og det er ikke okay.

Kvinder er ligeså meget værd som mænd, vi er bare nødt til at tro på det ... det gir' nok et 'kick' at blive begæret, men det er jo ikke det man kan bygge et liv og en eksistens på. Det er ganske enkelt fornedrende og uholdbart i længden.

- Altså set med mine øjne.

Når trækket blir' sejt - Trækker de seje ...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-04-2008 23:53

Anjasm: I see your point... Men hvad så med de mandlige strippere og prostituerede?? :)

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 06:48

hmm nu er det jo ikk kun et kvindefag vi snakker om her- der er endda nok en del flere % delmæssigt mandlige strippere end mandlige ludere TROR jeg. Det er bare altid kun kvinderne vi hører om, og specielt i negative sager.

Ha ha nu ved jeg hvem jeg skal bestille fremover til polterarbender

Jo man kunne måske lære det men jeg ahr ikk en rytmisk sene i kroppen! Og jeg tror ikk manden ville være emd på den heller. Han vil ikk selv sige det sådan, men fordi hans x havde en udenoms blir han lidt jaloux. Dog tror jeg helt klart at jeg fik det pillet en del af ham igen i en stor diskution, i en kæmpe brandert da det gik over gevind til en julefrokost hvor det viste sig at hun et par år forinden netop havde gjort det

Og tror heller ikk det står godt med kæmpe mave- er jo ved at prøve og blive gravis- så det er vist ikk det rette tidspunkt

Breeding stocks for life

0
0
Svar på denne tråd

Må sku lige være med
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 07:06

Har lagt mærke til at mange af jer, skriver at i ikke har noget imod det når bare de har kroppen til det. Jamen hvem vælger hvad for en krop det skal være ?? Mænd er jo forskellige og tænder også forskelligt.

Jeg har intet imod strippere, men når de bagefter tilbyder sig selv til @!#$, med en mand som evt skal giftes, så står jeg af. Jeg har haft nogle veinder som strippede i en periode og sommetider tilbød de sig selv, og de pralede tit med hvor mange penge de tjente.

Strip er en ting, at sælge sig selv til @!#$ er en anden ting, efter min mening.

0
0
Svar på denne tråd

Jeanette ♥Mufasa♥
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 08:18

Når nu du spørger så direkte, så skal du også have et helt ærligt svar.

Jeg mener det er fuldstændig okay.

Altså, det er et job ligesom så meget andet. Kan ikke se det gale i det.

Du skader jo ingen mennesker ved at strippe... og din mand er med på den, så der har du noget opbakning, som er vigtigt når man starter ny "karriere"...

Kan da godt forstå hvis nogen vil bleve jaloux, for det er da nogle flotte piger som står der på scenen, og mænd også for den sags skyld..........

Jeg ved da at der lige er blevet lavet sån et stripperhold, altså at man kan gå til strip, og det skulle altså også være god træning, i forhold til vægttab.....

Så alt i alt...

Go for it!

Jeg kan ikke se hvem det skulle skade.

Og så kan jeg dælme heller ikke se noget problem i det.

Hyg dig med det, og bliver det for meget, så stop.

Mere kan jeg ikke sige.

Håber det kommer til at fungere...

Merete

"You´ll never walk alone"

youtube.com/watch?v=XsNLk4yVDEM

Til Minde om Martin Jensen:

Dit lys skinner i mørket,

Og mørket forsvinder.

1984-2008

Dont beware off the dog-

Beware off the owner...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 12:04

Stute: Du ringer bare ;) Og nej, en stor gravid mave er nok ikke det nemmeste at få med rundt om pælen... Pøj Pøj med det forresten....

Magramse: Tusind tak... Jeg er også af den mening at så længe man ikke skader nogen, selv syntes det er sjovt, giver uhyggeligt mange penge på ingen tid, og kæresten har endda sagt han gerne vil køre mig, så jeg har en bodyguard til hvis nu.. Manden er immervæk 1.91 høj og vejer 120 + kilo pga træning, så han er en god bodyguard ihvertfald

0
0
Svar på denne tråd

Friskt...
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 12:49

Gjort Jeanette, og som tidligere aktiv i branchen vil jeg give dig et rigtig godt råd:

Skriv ALDRIG under på en kontrakt med et bureau!, jeg har endnu ikke hørt om nogen der har haft gode erfaringer med det! Bureauerne vil MEGET gerne ha man skriver under på at man KUn arbejder for dem, der er MASSER af jobs, og man kan være med hos alle bureauerne uden problemer tro aldrig på guld og grønne skove fra et enkelt sted dwer lover så og så mange jobs pr måned bla bla... kør dit eget show og få dine billeder, profiler, hjemmeside osv på nettet alt hvad du kan så kan enhver tjene penge!

Af gode bureauer kan nævnes:

Danskshowservice.dk

Stripgirl.dk (ikke bureau men site for strippere).

Stripdanmark.dk

www.stripperdronningen.dk/

Tag evt. til sexmesse og snak med nogle af arrangørerne som står for strippen, se en masse shows og få inspiration til dine egne shows, tøj, outfit, musik osv, kræver meget mere planlægning end man tror, det er langt fra BARE at smide tøjet.

Jobbet er hårdt, travlt i perioder, folk er tit fulde, uopdragne, utaknemmelige og pisse ligeglade.

Men lige så mange dårlige oplevelser man kommer ud for, lige så mange gode er der...

Når du kommer på job, så er der 2 gyldne regler som ALTID skal overholdes!

1. Du tager ALDRIG ud alene til mindre selskaber, uanset om de beder om det eller ej. sig hellere nej til jobbet, det kan nemt gå meget galt.

hav en veninde eller endnu bedre en ven, chauffør eller lign med.

2. AFREGN med det samme INDEN du laver show, ALTID!

Bed om at afregne med det sammen, selvom det kan virke akkavet giv pengene til din ven imens du er inde og bed ham evt. stå i døren og holde øje med at folk opfører sig pænt hvis de virker meget fulde.

Husk: Bliv aldrig til en fest! en stripper er en illusion der dukker op, imponerer og forsvinder igen, så har folk noget at snakke om, bliver du, er du en helt normal person som alle andre og folk vil stensikkert få et dårligt indtryk af dig.

Det var bare lidt gode råd fra en "gammel" stripper..

for din egen skyld, stop mens legen er god!

kender nogle som har børn, mand, hund, er 40 år og stadig smider tøjet og prøver at ligne en på 20, det holder sgu ik...

mvh Lykke.

GRANGAARDEN PÅ AMAGER

Hesteopstaldning.

WWW.STALDGRANGAARDEN.DK

0
0
Svar på denne tråd

strippere
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 13:46

Ih, hvor er det dejligt at hører så mange holdninger omkring dette emne. synes det er super fedt. For mig er en stripper en der tager tøjet af hvor seksuel omgang med andre ikke indgår. Det andet er prostitution synes jeg. Har en lingeriebutik med bla. kostumer og her kommer der ind imellem strippere. De har det så godt omkring deres krop at det er helt utroligt... utrolig beundringsværdigt. for disse mennesker kender dem selv kropsmæssigt. Synes det er et job ligesom så meget andet. Det er for mig kunst. Det at kunne danse sensuelt, indlevelsen foran så mange mennesker og kunne tage tøjet af på den rigtige måde. Selvfølgelig sidder der en masse mænd og bliver møg opstemte, men de kommer der for at kigge fordi de ved de kan. Det er bedre ens at de gør det på gaden og vi føler os trådt over tæerne af og til. Hvad med mandlige strippere? Synes vi måske ikke det er fedt? Jeg går til poledance nu, og må indrømme over for alle jer hesteænder herinde at jeg næppe gør det for at få mere opmærksomhed. Grunden til at jeg gør det er for at lære mig selv at kende på et helt andet niveau som inkludere god motion (som jeg skal hilse og sige at man får nok af). Det at danse rundt om en stang i en glidende bevægelse til indlevelsen af musik og vide at man kan udtrykke sig igennem kroppen på så mange punkter er helt ubeskriveligt. Strippere er for mig altså et helt normalt job hvor folk laver det af lyst. et arbejde som en form for dans og skuespil som er rettet mod folk der bevidst kommer der fordi de har muligheden og ikke har muligheden ellers. Tror faktisk at disse strippere hjælper en hel del som måske ellers kunne have været overgreb.

Vi kan ikke ændre hesten

men vi kan tilpasse os dens instinkt.

0
0
Svar på denne tråd

Savage Garden
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 14:38

Jeg synes det er helt fint, for mig er det et job som så mange andre.

Synes folk er modige og lidt seje at de tør kaste sig ud i det, men hvis man har kroppen til det, så ser jeg ikke noget problem i det overhovedet-.

Og ja, det giver jo en god sjat penge:)

Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes
- besøg Labs' hjemmeside
Darren & Labs, I love you!
I don't believe in God - I believe in Darren Hayes
Bliv min ven på MySpace
Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
0
0
Svar på denne tråd

Strippere
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 15:19

Jeg bryder mig ikke om strip, for mig er det, det modsatte af lækkert og 6'et.

Jeg har set lidt strip med både mænd og kvinder, valgte dog at smutte før showet var slut, jeg kan ikke se kunsten i det, syntes bare det er ubehageligt vulgært.

Jeg har intet imod at folk vælger at tjene deres penge ved at smide tøjet, såfremt det er helt deres eget valg. Det er ikke personerne der stipper jeg har noget imod, jeg bryder mig bare ikke om erhvervet.

Men jeg må blankt indrømme at jeg ville blive utrolig ked at det, hvis min datter eller søn valgte det som levevej.

Hvis de, mod forventning, valgte dette, ville jeg acceptere deres valg, men det ville afgjort ikke være smilet der prægede mit ansigt, for jeg syntes altså det er fornedrende.

Kunne i grunden godt tænke mig at høre, hvor mange der ville klappe i deres små hænder, hvis deres eget afkom valgte strip som levevej ??

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

Jo tak hvis det er mænd
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 16:02

Jeg kan ikke se det forkerte i strip. hverken om det er mænd eller kvinder. og går en flot mand på scenen er jeg en af dem der forlader baren

jeg tror Mændene har det p samme måde med mandlige stripere, som vi kvinder har for kvindelige.

Men lidt mere mandstrip ville absolut ikke gøre mig noget.

Herbalife forhandler

Alt fra indre til ydre velvære.

Skriv for at høre mere.

Laver gratis hudpleje demonstrationer

i vestsjælland

Ved køb er der 30 dages fuld returret

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-04-2008 21:35

Tusind tak for jeres svar :)

Lykke: Så fedt du lige gad at lave det indlæg... Altid rart med lidt insider viden og råd...Tjekker lige de hjemmesider ud du linkede til...Jeg er helt ivrig efter at komme igang nu..Og heldigvis har jeg min kæreste der gerne vil køre med mig ud, hvis der skulle være noget.... Tror ikke nogen prøver på noget når de ser ham ihvertfald

Hvis min søn eller datter en dag kom og sagde de ville strippe, ville jeg støtte dem og vejlede dem... Man skal følge sine drømme og jeg skal ikke bestemme hvad de vil arbejde med :)

0
0
Svar på denne tråd

Ja men
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 00:13

jeg vil bestemt også støtte mine børn uanset hvad de vælger,

men vejlede dem (hvis de valgte strip), det ville jeg dog ikke være i stand til

Det jeg spurgte om var jo, hvor mange ville klappe i deres små hænder, hvis afkommets valg faldt på strip.

Jeg tror det er et fåtal af forældre der ville sige, søde fantastisk god karriere du der har valgt

Som tidligere skrevet ser jeg på ingen måde ned på strippere, jeg syntes bare det er et uværdig erhverv, og som følge deraf, ikke den fremtid jeg ønsker for mine børn.

Et er at være positiv når andre vælger at blive strippere, noget helt andet er (for mig) hvis det kommer så "tæt" på at det er ens børn, for de fleste forældre ønsker kun det absolut bedste for deres børn, og strip høre ikke ind under bedste erhverv i min verden

Hilsen Helen.

Flot galla kjole sælges

billeder på præsentation.

HUSK IGÅR

DRØM OM IMORGEN

LEV IDAG.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 08:02

Nej så'n ser vi jo forskelligt på det :)

Jeg er rimelig meget for at se skal lave det de syntes er sjovt og gerne vil lave... Og er det strip...Så go ahead... Deres valg og deres liv så at sige :)

0
0
Svar på denne tråd

tja...
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 08:09

en af mine nære veninder har jobbet ved siden af skolen.

Hun laver ikke andet end showdance, har det fint og er der fordi hun kan lide det hun laver - i så fald har jeg intet imod det.

Jep i starten var det en mærkelig tanke men nu er det bare hendes job ligesom jeg lægger træningsprogrammmer

Og hun er en pæn naturlig pige og med hendes timeløn forstår jeg da godt hun udnytter at hun kan

At jeg aldrig selv ville gøre det er en helt anden sag

Men der hvor der hører de negative ting med hvadenten det er for at kunne købe flere Gucci tasker så man hører til i venindekredsen, misbrug etc der holder det op med at være okay for mig.

Xoco82 & Davina

Stud.theol

www.cafesporten.dk - thaimad, super stemning og sport i Kbh!

Snart med Davina i cykelafstand - og med superparten Louise!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-04-2008 08:15

Godmorgen du ;)

Er da bragende enig...Man skal ikke blive stripper for at kunne dække et misbrug eller kunne købe ting for at passe ind.. Så er det et forkert grundlag... Efter min mening :)

Pøj Pøj med flytningen af hoppedyret idag, det skal nok blive dejligt at få hende så tæt på :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider