Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor har i jeres hjemmeside`??
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:39

Hej

Jeg ville høre hvor i har jeres hjemmesider altså web hoteller??

Jeg overvejer nemlig at skifte.. Jeg har pt ved skandiaweb, men synes det er dyrt jeg giver lidt over 4000 om året. Min side fungere med det program der hedder CMS men ellers har jeg intet forstand på det..

mvh Trine

Glæder mig til at høre fra jer..

Mvh Trine Hansen

Miniaturehingst til avlsbenyttelse godkendt i DMHF og BMHS

http://www.ravnemosen.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg har mit
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 14:47

firma hos web10.dk

Er egentlig ret tilfreds, dog er mail programmet der hører med lidt træls.

Har et par gange måtte sende mails til mine kunder via min private mail, hvilket jeg meget kraftigt har påpeget overfor web10. -De retter det hver gang hurtigt.

Også giver jeg noget omkring 350 om året. -Lige til at overleve

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke lige til at skifte
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 15:30

Hej Trinehh,

Hvis din hjemmeside benytter CMS (Content Management System) så er det desværre ikke lige til at flytte.

CMS betyder at du fra hvilken som helst pc på nettet kan logge ind og redigere din hjemmeside uden brug af HTML editorer eller FTP programmer.

Hvis du vil flytte det alligevel, så skal du være sikker på at den nye udbyder har nøjagtig samme CMS program, version, updates, webservices osv.

Ellers så bruger jeg one.com, super god online chat support og billig pris. Betaler ca. 150,- pr. år.

One.com har også en såkaldt webcreator der er en slags CMS system, men desværre kan man ikke direkte overføre dit nuværende site. Det skal programmeres om igen.

God jagt!

0
0
Svar på denne tråd

www.one.com
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 15:30

Hej

Jeg har brugt www.one.com i mange år som privat person, og jeg er rigtig godt tilfreds, så da vi skulle starte vores firma med udlejning af hestetransporter var valget let.

Jeg kan kun anbefale one.com og synes at domænet er billig i drift.

vh Birgit Vestergaard

Udlejning af smart hestetransporter til alm. kørekort i det midtjyske.

se www.rentahorsecar.dk

0
0
Svar på denne tråd

one.com
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 15:32

jeg bruger også one.com og er rigtig glad for det. Altig god support når man har brug for det, billigt, nemt og ligetil.

Men om de tilbuder CMS aner jeg ingen ting om. De har en online support man kan bruge på deres hjemmeside. De er til rådighed stort set hele døgnet mener jeg, du kan altid prøve at spørge dem.

Let me teach you how to dance

Let me lead you to the flor

Simply place your hand in mine

And then think off nothing more

0
0
Svar på denne tråd

one.com
Forfatter: 
Dato:  21-04-2008 15:34

www.one.com det er også her jeg har min hjemmeside - det var kæresten som havde sin her, og da jeg startede havde jeg ikke forstand på det så valgte bare det samme som ham så var jeg sikker på at kunne få noget hjælp!

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider