Det kan ikke være mulig.
jeg har 3 elektriske kørestoler, så mitt behov skulle være dekket så jeg kan komme mig ud og ikke blive isolert. Jeg har 3 stoler fordi om de skal til reperasjon så kan jeg ikke benytte en standard lånestol, fordi jeg trenger spesialtilpasset kørestol.
Men for 3 uger siden var det stop for alle 3, og de blev meldt til reperasjon. Nu har de en prosedyre på hejlpemiddelsentralen at man skal få hjelp først 7-10 dager efter at man ringer
spør mig ikke hvorfor.
Men den ældste den nægter bare at lades op og vil ikke gå en CM 
Og min nyeste som er helt ens med den gamle den vil ikke slå af en microbryter så den vil heller ikke gå uden at du må være 2 personer til at ryste hårdt i den for at microbryteren skal slå seg af.
Den (nye) blev sendt afgårde til reperasjon forrige torsdag fordi jeg skulle få ofroaderen tilbage på fredagen. 
Det er et fantastisk vær i dag og jeg ser frem til en tur ud i naturen med min ofroadkørestol og påfølgende shopping til weekenden. 
For 2 uger siden blev den sendt til reperasjon da den blev tom for strøm efter korte køreturer, så den skulle få nye baterier
.
Jeg fikk den tilbage sist fredag og skulle ud og handle ind til weekenden da jeg skulle have gæster på søndagen som var min bursdag. Men kørestolen trakk til venstre og når jeg rettet den op kørte den til højre, til sludt gikk jeg ud af den for at finde fejlen. Jo den fant jeg hurtig, setet var montert 15 cm fejl til venstre. Men samtidig forsvant all strømmen af stolen igjen.
jeg kørte hjem og ringte til reperatøren, for at høre hva de hadde gjort med stolen. 
Jo de havde fundet en jordingsfejl på det elektriske systemet som de havde rettet op. Nå svarte jeg, men nu skulle altså batteriene skiftes ud fordi de ikke holder på elektrisiteten. Nej, det havde han ikke gjort fordi batteriene så så pene ud.
Nå, men målte du dem, spurte jeg. Nej, det havde han ikke gjort.
Nejvel, svarte jeg for de holder kun i 300 meter på en opladning og skal holde til 30000 meter.
Og hva har i gjort med setet? Ja det havde de afmontert for at se på motoren. Javel igjen, men merket i ikke så at når i monterte det på igjen så blev det drejet 15 cm for meget til venstre? Nej, det havde han ikke sett. 
Men han kunne ikke gøre noget med det før weekenden fordi han var reist på langweekend.

så på tirsdag blev stolen hentet og jeg fik den tilbage i dag. Ferdig opladet fik jeg besked om med nye batterier og ny lader. De havde satt den ind i garqasjen, så nu kunne jeg køre for at handle ind denne weekenden. 
Og hva tror i jeg fandt når jeg kom derud.
Jo en punktert kørestol med en bolt i hjulet. De har f&%¤#n meg klart at punktere den på verkstedet og levert den punktert.
Har nettop snakket med verkstedet, jo de havde da godt nok sett det, men de havde ingen ny slange til hjulet så de kunne ikke gøre noget før næste uge.

Samtidig så efterlyser jeg min nye kørestol. Jo den var nem at reparere, men siden den var ny så havde de sendt den 600 km væk til Oslo til forhandleren, fordi det var garanti på den og da kunne forhandleren reparere den.
så nu har jeg vært 3 uger uden kørestoler, jeg skal på sygehuset hurtigst mulig og skulle vært der denne uge, pga mistanke om at jeg er smittet af malaria
Melder fra til dem at jeg sansynligvis ikke kan komme før næste uge pga manglende kørestoler
og får besked om at jeg må komme nu, jo fortere jo heller, men det har jeg jo ingen mulighed til uden kørestoler. 
Og næste torsdag til søndag skal jeg rejse til england og må have min kørestol. Men jeg tviler stærkt på at de vil blive klare inden det.
Af og til har man bare lyst til at "karnøfle" sløve reperatører.