Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forkølelse - GÅ VÆK :(
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 11:33

Nogle gode og hurtige tips til hvordan man hurtigest muligt for en god gang forkølelse til at lunte væk igen ;)

Jeg har gået og frosset ude hos hesten igår (åbenbart - siger min krop mig nemlig) så jeg er blevet hamernde forkølet her til morgen og frøs igår aftens.

Jeg har let hovedpine, mit hoved er rimelig stort, jeg snotter lidt men værst a alt har jeg slim i hele halsen og hovedet :( Det rigtig trist.

Ellers er jeg frisk nok ;)

Jeg har indtil videre taget noget urte noget som jeg drikker (sådan nogle dråber) i håb om det vil hjælpe. Drikker kamilie the, har taget mine c-vitaminer her til morgen i stedet samt to hovedpine piller..

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

JA!!!..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 11:44

Nye natur piller "Kan Jang" fra Apoteket - de koster ca 120 kr, men de tog min forkølelse på 2 dage, og kærestens som ellers aldrig er syg på 1 dag!

De er for førkølelse, lidt ondt i halsen, lidt feber og så giver de energi mens man er syg!

Kokkedal's udviget klubstævne 10 og 11 maj 2008

Spring og dressur

Åbent for distrikt 1 og 2

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

gsgsgsgs
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 11:48

Lyder fedt, Den må jeg helt klart prøve. Får min mor til at købe nogle efter arbejde :) Tak.

Jeg Er Ikke SelvCenteret Eller Egoist - Jeg Er Bar Perfektionist !

Sandra - nu endelig med drømmehesten - Cashew <3' - Samt den skøre kanin Tøffe..

0
0
Svar på denne tråd

Sygdom..
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 11:48

Jeg er virkelig også blevet forkølet og hoster og hoster. og der er ikke mere ind 3 uger siden jeg lå med lungebetændelse. Jeg tror desværre jeg er meget hårdt remt af sygdom i år...

Kærlig Hilsen Camilla

Ejer af araber hoppe

- til døden os skiller

0
0
Svar på denne tråd

Det tager den tid
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 11:49

Det tager.

Du kan intet gøre, for at det forsvinder, du kan drikke og guffe alt mulig, men det der kun symtom behandling. Om en lille uge er det væk.

Illum

Forårs tilbud :-)

Pis, Nu tisser han ikke nok :-((((

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 12:11

Det var så lidt!

Jeg er selv ret skeptisk hvad angår "naturdims" men er så glad fordi jeg prøvede dem!

Jeg er typen der ALTID har en smule ondt i halsen eller lidt forkølet, og de piller hat sparet mig for meget fravær

Kokkedal's udviget klubstævne 10 og 11 maj 2008

Spring og dressur

Åbent for distrikt 1 og 2

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg klarede
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 13:02

min forkølelse med appelsiner, hexakoin og næsespray.

Jeg får altid bihulebetændelse efter forkølelse, så jeg er begyndt at bruge næsespray med det samme.

Jeg var stadig syg i en uges tid, men jeg kunne passe mit arbejde rimeligt, og jeg fik ikke bihulebetændelse!

Bedste råd, gem dig under dynen hvis muligt og slap godt af. Pust næse når den trænger, lad være med at snuse ind af.

Også bare husk at drikke og evt tage noget strepsils eller lign, hvis behovet er der.

Mvh. Tine

Equi-work.com

Jobportalen for hestefolket

0
0
Svar på denne tråd

også mig....!!
Forfatter: 
Dato:  17-04-2008 14:28

Ja for et par uger siden havde jeg 2 uger med snot - endelig drev det over men bang ramt igen!!!

Nu har jeg gået siden søndag med snot, ondt i hovedet, svimmel og ondt i halsen.... og det vil bare ikke forsvinde!!!!!!

Min mor har rådet mig til at tage urtepensil (i kapsel form) det kan købes ved matas og det skulle vidst være ret effektiv - så igår tøffede jeg ned og købte en pakke så nu går jeg og håber på et lille mirakel - vi skal på løvel banen i morgen og se folkeres (bedste dag på året) og lørdag skal jeg holde fødselsdag så SKAL bare være rask nu!!!

Ninkamus

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"

www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider