hmm nu har jeg rejst i polen siden jeg blev født da min mor kommer fra polen men bosatte sig i dk da hun mødte min far for 23 år siden...
men priserne er ændret sig meget.. engang var alt bare billigt men det er det langt fra nu... hvis du ikk går op i hvilket mærke der sidder i dit tøj kan du finde meget pønt og fint tøj til 50 kr og op efter... det findes i butiks centre som består af en masse små butikker/boder der bare er inden dørs som har en masse billigt tøj men os sko...
og så er MAD billigt dernede... at gå på mc. D. er det halv pris kontra dk... og det gælder og resturanger... OBS en national ret dernede hedder "flacki" som er en suppe lavet på ko mave...
krystal er os billigt dernede men sef. finder du de rigtige butikker så kan prisen være dyrer end i dk... og det gælder sef alt...
smykker er os billige dernede...
obs. husk og fjerne prismærker på alt hvad du køber dernede for engang da vi skulle hjem blev vi ved tolden sendt ind i deres "hus" og så skulle hele bilen ende vendes... nå de fandt en masse smykker hun havde købt dernede og der var sef. stadig pris mærker på så vi skulle betalte told af dem... vi kom af med 27 d-mark.... det var inden der kom euro til... så det er jo surte penge og skulle af med hvis det bare prismærket der skal af for og undgå det...