Ja her om kun 3 uger flytter mig og Tøsen stald.
Hun har hidtil stået i Roskilde siden sommergræs sluttede -et lækkert sted men jeg har simpelthen måtte sande at det ikke hænger sammen med offentlig transport - 40 km hver vej er bare for langt ved siden af job og uni.
Der har simpelthen været for mange dage hvor jeg ikke har kunne komme derud.og selvom hun naturligvis bliver passet helt og aldeles og især én derude er super sød til lige at nusse/strigle hende,tage dækken af og give aftenguf (ved der er mange heste der har det sådan) så er det bare ikke en måde for mig at have hest på(savner hende for meget), og heller ikke fair over for hende - dels elsker hun opmærksomhed og dels elsker hun at arbejde og blive udfordret i den daglige ridning (hun har kun været redet seriøst 2x pr uge hvis hendes part havde tid,da jeg mest er hyggerytter pga tiden og pga en skulder der ikke er OK efter uheldet sidste år).
Så pr 1.maj har Tøsen fået plads på Amager i den hyggeligste lille stald. det nye sted er mindre luksuriøst men kanon hyggeligt og giver hende optimale forhold også med mange timers vinterfold - og i og med den er meget mindre er der også større selvbestemmelse mht foder/wrap osv.
det bedste af det hele er at der kun er ca 15 km hver vej fra mig på cykel, uh jeg glæder mig bare så meget til at kunne hoppe på cyklen og se min stjerne når jeg vil
, også selvom jeg får lyst at se hende tirsdag kl 10 og jeg skal i skole kl 14 
Hun har også fået en ny ´part i den forbindelse, nemlig en super sød pige på 17 ved navn Louise - Davina er helt vild med hende og accepterede hende som rytter fra første færd så det er jo gode tegn 
Det bliver dog en omvæltning for os at skridte til ridehus, men hvad det kunne jeg i Ponygårdens dage i alt slags vejr så jeg lærer det nok igen
(og hestene var aldrig syge lige meget hvor vådt det var,måske man bare bliver pylret med alderen
)
Det er i øvrigt helt utroligt så mange penge man sparer - gennemsnitlig 1300 kr pr måned i besparelse (inkl ALT til hende også ridehuskort) kan altså godt mærkes som studerende 
Nå tak fordi I læste med i mit lidt ligegyldige indlæg men måtte lige ud med det 
andre der er på vej til et nyt hestested?