Puha.. Kender i den følelse, hvor man bare føler man bliver kvalt i ting man gerne vil og virkelig godt kunne bruge en ekstra dag i ugen? 
Jeg står i den situation, at jeg går i 3.g, som jeg snart er færdig med.. Jeg har et langdistanceforhold, hvor min kæreste bor i Aalborg og jeg selv bor i Horsens. Jeg har min egen dejlige hest, som selvfølgelig også skal ordnes hver dag.. Der udover har jeg et rengøringsjob en times tid om ugen og et arbejde med varierende arbejdstider..
Men men men.. Det hele er ved at koge over for mig, og jeg kan bare slet ikke se en løsning på det..
Og det mest besværlige er det der med at arbejde.. Jeg er lige blevet tilbudt at få undervisning på det sted, hvor hesten står - hvilket vil hjælpe rigtig meget på min økonomiske situation.. Det vil betyde, at jeg næsten ingen udgifter vil have på min hest, og jeg kan få stabilitet i min hverdag..
Men i og med, at jeg har en kæreste som bor så langt væk, skal der jo nærmest også tilrettelægges tid til at kunne se ham..
Jeg rider undervisning tirsdag og onsdag, og han er også optaget onsdag..
Den eneste løsning jeg pt. kan se på problemet er, at jeg opsiger mit job med varierende arbejdstider, og så ser om jeg kan finde et job tirsdag eller onsdag aften, så jeg har mine weekender og torsdage fri til min kæreste..
Men hvad i alverden kan det være for et job? Det skal være fast en dag, det skal være efter kl 18..
Så jeg søger med lys og lygte efter nogle ideer til, hvad jeg skal finde på af arbejde... Jeg har erfaring med det meste, så bare kom med lidt forskelligt.. Det kan bare ikke være natarbejde, da jeg jo som sagt går i skole...
Argh! Kunne man da ikke bare indsætte en dag mere i ugen? 
Håber virkelig på hjælp, da jeg ikke selv kan finde hoved og hale i det her..
(Beklager, hvis det blev lidt rodet...)