Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

jubii... jeg kunne mærke....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:18

Hej søde og rare HNÈRE

jeg har bare lige en lille glæde som jeg vil dele med jer...

jeg har en drægtig fjordhoppe, som nu er i 9 måned. igår dajeg stod og striglede hende kunne jeg se og mærke følle sparke for første gan.. uuuuh.. det er bae så sødt og spændende.. så ved jeg da at der er liv..

min dyrlæge var her idag for lige at tjekke hende og scanne hende en sidste gang inden foling i starten af juli, om alt var ok. det hele var ok ved scanningen.. fint føl..

jeg har spekuleret på om hun var smækfed, men det synes jeg bare ikke at hun er, for hun er allerede nu kæmpe stor, og har en hængemave der siger spar 2

se...

men dyrlægen sagde at der var altså bare nogle hopper som bliver meget hurtigt hængemavet. hun sagde at hun er rigtig fin og lige tilpas. og fodringen var yderst fin... så det kunne jo simpelthen ikke være bedre...

så nu skal den sidste lille søde ventetid bare gå til følle endelig kommer.. GUUUUD hvor jeg GLÆDER mig

ville bare dele min glæde med jer

knus far nini og flikka med stor rund mave

0
0
Svar på denne tråd

Ej hvor
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 21:27

Spændende... :) må være sjovt at mærke liv på en hest...

Kan godt forstå at du glæder dig, held og lykke når den kommer og stort tillykke herfra

De venligste hilsner Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Spændende ....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 21:36

Held og lykke med dit kommende føl - spændende !!

OG - jeg kan ikke lade være - din sadel ligger alt for langt fremme på hende !!!! Det kan være p.g.a. graviditeten (mavens størrelse).

Det er altid en rørende oplevelse, når man mærker det nye liv i maven. Og hun er åbenbart til kryds og slange !!!

Held og lykke med det kommende lille nye liv !!

Sys

Living is - knowing which bridges to cross - and which to burn !!

Trekker Master dressursadel til salg, brugt 3 måneder, str. medium, 17 tommer, se præsentation - nu med billeder af den, langt om længe

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 18:53

mange tak for jeres søde kommentare.

thing77: ja det er rigtig sjovt når følle rigtig sparer og spiller fodbold derinde.. det er super dejligt. og tak for lykønskningen

sys 1:ja det bliver mege spændende når følle kommer. jeg glæder mig sindsygt.

jeg ved godt sadlen er 2 m for langt fremme. det gik faktisk op for mig da jeg så dette billede. så det var vist den sidste ridetur med sadlen før foling. den rutsjer frem pga. maven ja. så nu bruger jeg en ridegjord, eller rider på bar ryg.. (man har vel sin balance nogenlunde i orden) .. så den kommer ikke på mere før efter folingen

man tak for ordene

0
0
Svar på denne tråd

spændende
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 22:01

ER det dit første føl? Det er sjovt at følge dem især til sidst.

0
0
Svar på denne tråd

hej hej
Forfatter: 
Dato:  11-04-2008 17:25

tanja... nej jeg har haft en hoppe for nogle år siden som også var i fol. men der var jeg bare en uviden dum teenager som ikke tænkte så megt over tingene. der glædede jeg mig vist ikke på samme måde som nu, nu tænker man mere over det, og derfor glæder jeg mig mere denne gang. og denne her gang har jeg fulgt meget mere med gennem graviditeten.. så det bliver super spændende

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider