Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Spændende pengegave?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:38

Vi skal til konfirmation hos en dreng der kun ønsker sig penge. Vil gerne give pengene på en lidt anderledes måde end det traditionelle telegram, men mangler ideer. Tænkte på et pengetræ eller balloner med penge.

Nogle med nogle gode ideer???

Hilsen Tenna

Gallakjole sælges, se præsentation.

Rideudstyr sælges.

Kig her: www.123hjemmeside.dk/ SarahSpiegelhauer

0
0
Svar på denne tråd

ideer..
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:41

Enten kunne du give ham en vase (eller ligende) fyldt med 1 kroner eller andre småmønter. -Du kan veksle i banken..

Ellers kan du finde en flot ramme, og sætte sedler ind i :-) -Evt. sammen med andre billeder af ham eller venner/familie

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:53

- En plade + ønsket antal mønter + søm....

=Skidebøvlet at få mønterne af pladen, når de først er banket fast.

Knus Anne

Med sin egen mening...

Gå ind på www.foto4you.dk og se fede billeder fra stævner,show mm.

Céline Dion i Parken, Damn, hvor bliver det fedt!!!

0
0
Svar på denne tråd

Anne...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 17:58

Det kunne helt sikkert være en mulighed

Flere forslag?

Hilsen Tenna

Rideudstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

penge....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 18:01

da jeg blev konfirmeret, for 10 år siden, fik jeg en pengegave som var pakket ind som bolcher og var i et bolcheglas... pengene var vækslet i 50'ere og 100 kr (også fylder 10.000 altså meget) og var så enkelt vis rullet sammen og pakket i farvet celofan papir med form som de der knalleret man har til nytår...

I' m me.... and I'm perfect...

Nu med cabriolet og vind i håret... :-)

jeg vil have sommer, sommer, sommer og sommer......

0
0
Svar på denne tråd

pengegave
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 18:52

Hej

En af vores venner ønskede sig kun penge til sin fødselsdag.

Et par af vores venner lavede en lille trækasse med penge.

Rimeligt tykt træ, med to snore som håndtag....

Finten var at der ikke var noget låg i!! Det var skruet fast, kerven ødelagt og spartlet ud... Så han skulle have fat i værktøj for at få den op...

Hilsen

Anne

0
0
Svar på denne tråd

min nevø
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 18:58

fik et kæmpe rør fyldt med 25 øre 50 øre og et par enkelte 1 kroner.. og ja ingen af os udover min bror og hans kæreste som gav ham gaven vidste hvor mange penge der var i den..

Min nevø har så været i banken med alle mønterne.. og der var dem nette sum af 1111 kr. og 75 øre..

Tror kun jeg vil ønske pengegaver af papir fra min bror fremover..

Men det kunne da helt klart være en idé..

Jeg laver også alm stavefejl..

0
0
Svar på denne tråd

Skattejagt...
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:01

Vi lavede et skattekort, der viste hen til "skatten", der var en masse småmønter i en skattekiste. Kortet laves ved at duppe the på et papir, brænde kanterne og tegne derpå...

0
0
Svar på denne tråd

anderledes pengegave
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:03

Var engang til en fødselsdag hvor vi gav en meget speciel pengegave. Et isbjerg med penge.

Vi havde først frosset hver mønt i en isterning. Bagefter havde vi puttet dem i en sand med vand og frosset den.

Dag vi kom til festen satte vi "isbjerget" på en bakke og så stod den ellers der og smeltede hele aftenen.

Tag et kig på vores hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/langstruplund

0
0
Svar på denne tråd

Krasekage
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 19:13

Vi har flere gange lavet det som en kransekage. Mine forældre fik en i bryllupsgave af 25 øre (Ja det var dengang.. ). Sidste gang vi var til noget lavede vi det af 1 kroner.

Man kan få sådan nogen grønne kegler i mange størrelser sådan noget skumgummi/flammingo noget (tror måske det er til blomsterdekorationer) som bruges til midte og så laves ringene af kroner med ståltråd igennem - lidt løst så de "ligger sig ned". Pyntes til sidst med knallerter eller lignende - det bliver faktisk rigtig fint

0
0
Svar på denne tråd

hgfhrferjg
Forfatter: 
Dato:  09-04-2008 20:36

En mini vasketøjsnor med et flag som holder i hver side, små tøjklemmer og pengesedeler foldet som små t shirts, sokker og bukser, kan ikke lige huske hvordan man folder dem. Rigtigt fint

KH Naja

Hvad er sandhed, andet en en leven for en idee?

Søren Kierkegaard

0
0
Svar på denne tråd

mange tak
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 10:55

for jeres rigtig gode forslag . Kan helt sikkert bruge en af jeres ideer .

Hilsen Tenna

Rideudstyr sælges.

0
0
Svar på denne tråd

En murerbalje
Forfatter: 
Dato:  10-04-2008 11:01

cement og så skal pengene bare pakkes solidt i en pose med gaffatape om Det kræver lidt værktøj har jeg hørt

Ellers - penge pakket ind i gaffatape og derefter sat fast på sådan et hæsligt juletræ af plast - det fik kæresten min i 20-års fødselsdagsgave Eller hvad med et cyklehjul hvor 1kroner er sat på egerne?! De er stadig ikke blevet pillet af har jeg hørt

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity.

Billeder af det nye hus - www.bruser.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 23:42

Da min far fyldte 30 år, fik han en olie tønde, med cement og 1 kroner.

Det var noget af en opgave at få dem ud

Siden dengang har jeg altid købt en lille plastik spand, blandet gips og lagt mønterne deri

OG til min lillebror's konfirmation, om et par år, får han en gammel bil, han kan bruge på marken. Der har vi tænkt os at sy nyt "betræk" på sæderne, og ligge 50krone sedler under. Uden at fortælle det.

Så hvis du har tiden, så køb en billig pude/pyntepude et sted, sy nyt betræk og put sedler ind i. Og lad endelig vær med at sige det, det er nemlig det sjoveste

Skrev Tatjana

0
0
Svar på denne tråd

her............
Forfatter: 
Dato:  12-04-2008 23:49

Til min konfirmation fik jeg en skovl, en spand og en si - sådan en som man legede med da man var lille i sandkassen...

Så var det bare at si alle mønterne op af sandet Hyggelige minder der kom frem!

Kokkedal's udviget klubstævne 10 og 11 maj 2008

Spring og dressur

Åbent for distrikt 1 og 2

Se mere på www.kokkedal-rideklub.dk

0
0
Svar på denne tråd

Blomster
Forfatter: 
Dato:  13-04-2008 10:52

Jeg holdte 18 års fødselsdag i går og der fik jeg en lille potteplante hvor der var sat pengesommerfugle på.... pengesedler som ver foldet på langs og så var der bundet et stykke ståltråd omkring midten og sat på en pånd ned i jorden i potteplanten...

Fik også 25000000.... det var penge sedler der var foldet så det ser ud som om der er er mange nuller på.. det var en 500, 2 200 og 1 100 kr sedler...

En rigtig sød gave og så kan man jo folde pengene og sætte dem ind i en sød ramme...

Knuss Jeanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider