|
|
| Skal til bryllup , hælp tøj :) |
| Forfatter:  |
Karina Mayland Larsen »Pascal |
| Dato:  |
08-04-2008 17:55 |
|
Hej Alle skønne mennesker .. Jeg skal til bryllup på lørdag - min kærestes søster og forlovede skal giftes  Vil høre jeres mening om, om man kan have det her tøj på? :    Knus Karina ..
Karina Mayland Larsen & Pascal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kontor |
Kristina König |
08-04-2008 18:05 |
|
Jeg synes mere, at det ligner et kontor-outfit. Det mangler lidt feststemning  Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhehhe |
08-04-2008 18:08 |
|
Kristina König : Ja , skal også have en anden bluse på , kan bare ikke lige finde den hehe ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Jeg er enig med Kristina..
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehehhehe |
08-04-2008 18:11 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Når du nu spør |
Illum |
08-04-2008 18:14 |
|
Vil jeg da svare, du ser møgkedelig og ufestlig ud.
Illum Hvis en mands person en dag siger til dig at det giver et klip i kørekortet, at køre uden skillerum, så lyver han....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er |
|
|
ikke den bedste til at svare ang festtøj, men vil sige du mangler bare lige en sort vest, så kan du servere. Du skal i noget mere festligt.
Nu uden hest/pony. Ørkenrotter sælges, født 1 januar 2008.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tøj til bryllup. |
|
|
Ja, jeg må også tilslutte mig og sige, at det ikke er helt festligt nok. Det minder mere om en servtrice/tjener, hvis det er i bryllupssammenhæng. - Det kan jo også bare være det er mig, der ikke er helt med på moden. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej hvor hyggeligt |
|
|
jeg skal også til bryllup lørdag.. dette her er hvad jeg sniger mig ned i...  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja jeg syens |
Sanne |
08-04-2008 19:45 |
|
også at det virker meget kedeligt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nightwish |
|
|
Min første tanke var også at det er et kedeligt outfit, som en også nævner, så er det kontor agtigt... ...men det ville være nemmere, hvis du satte et billede ind af det sæt du skal have på...kunne jo være at blusen du skal have på er lidt mere fest agtig... 
Charlotte For my dreams I hold my life For wishes I behold my night The truth at the end of time Losing faith makes a crime
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enig.. |
|
|
Må give de andre ret, det er efter min smag alt for kedeligt til et bryllup (nu plejer vi så også at have galla på både i vennekredsen og familien når vi er til bryllup, så måske skal alt for kedelig modereres til en smule kedeligt i andre forhold ) Du skal klart have meget mere farve på og når du nu er ung synes jeg faktisk en kjole er allerpænest enten lang eller kort. Aner ikke hvor du bor, men skulle du have lyst er du velkommen til at låne denne:  Eller denne, billedet er fra det sidste bryllup vi var til:  Begge er taget med mobil og sidste er et billede af et billede så kvaliteten er ret elendig  Men et bryllup er altså chancen for at stadse lidt ud og hvor man skal være rigtig fin og hviis du som brorens kæreste ikke kan det er der jo ingen der kan, så slå dig løs - vi kan jo se du kan bære det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg tror |
|
|
nogen af gæsterne vil tro du er fra serveringspersonalet  Med mindre du gør MEGET ud af accessories. Men egentlig kan du vel komme i lidt af hvert, bare ikke rent hvidt eller rent sort. Der findes så mange festlige silketunikaer for tiden. Sådan en ville fint kunne kombineres med nederdelen f.eks. Er det forsamlingshus eller slot eller kro eller?? Det kan man også bruge til at afstemme "festligheden" efter. Er det frokostreception eller stor suppe-steg-is fest om aftenen? Mvh Tina
Quality doesn't cost - it pays !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg må desværre tilslutte mig de andre.. jeg ville også tro det var en service der kom i det tøj.. du har da kroppen til det så giv den da noget gas og stads dig ud så du ligner en million...  er der nogle der kender steder på nettet hvor man kan finde smukke kjoler til sådanne begivenheder da jeg selv skal med til et til sommer og bestemt har tænkt mig at give den hele armen... meget gerne link... be om.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Beklager |
|
|
men min første tanke var også, at tøjet var mere passende hvis du skulle servere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Resultat |
|
|
...men lad os lige høre, hvad du ender med at tage afsted i, ikke? Er frygtelig nysgerrig...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
hmm jeg havde tænkt noget ala den her når jeg skal afsted til sommer... synes den er lækker... og så nogle smukke stiletter til så tror jeg den ville være der..  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Prenslev |
|
|
Ej hvor er den flot den kjole. Det er hvad jeg vil kalde en rigtig forårs-bryllups-kjole. Til: Karina en top med lidt mere 'pang' farve ville være fint, eller en anden nederdel, i en fin forårs/sommer farve, så vil du også asatdig kunne bruge de hvide sko.... Jeg er bange for at en af dele bliver nød til at byttes ud.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gaaaab |
TinaR |
09-04-2008 07:47 |
|
kan kun tislutte mig resten af flokken - start helt forfra 
TinaR ***Nu FRU Rasmussen*** Mor til Filippa 060603, Mikkeline 260205 og Bertram 250108
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bryllup |
|
|
Jeg vil så gentage alle de andre og mene der skal mere spræl og flere farver i. Og gerne en kjole, du har jo den perfekte krop til det  Jeg ville dog ikke vælge sådan en kjole som ck1girl (BiancaB) har sat ind - synes mere den ligner noget fancy nattøj  Mvh. Heidi
- God is just an imaginary friend for adults - Jeg søger kvalificeret dressurundervisning på lånt hest i Slagelse eller omegn. Se min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| altså... |
|
|
Når man er et lille slankt nips som dig, så er det da næsten syndigt at tage et så kedelige outfitt på. Næh du find en lækker, elegant og småsexet kjole i stedet, træk nogle tårnhøje stilletter på - og så afsted. God fest Eva
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hela.... |
|
|
hi hi ja men jeg skrev også noget ala den her...  den skulle dog lige en tur til en skrædder først og tilpasses og laves nogle flere detaljer osv hvis det skulle være sådan en men noget ala den stil synes jeg er flot.. dog er den lidt for bar og nedringet hvis den bare er som den er nu... det var bare et hurtigt fund på nettet og tror faktisk bare det er en aftenkjole men synes som sagt den er for bar... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine natkjoler |
Illum |
09-04-2008 10:37 |
|
Se sådan ud. Blev mest brugt når jeg rejste, så så jeg nemlig ordenlig ud, når jeg åbnede døren for morgenmaden 
Illum Hvis en mands person en dag siger til dig at det giver et klip i kørekortet, at køre uden skillerum, så lyver han....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nu er der.... |
|
|
Jo stor forskel på hvordan "dresscoden" er til bryllupper. I min vennekreds hedder det altid "Galla" - og det synes jeg sådanset også er hvad der hører sig til, når det nu er et bryllup. Når det er sagt så synes jeg ikke at det du viser er "godt nok" til bryllup - ligemeget dresscode. Misforstå mig ikke - du er jo super flot, meeen - det er ikke bryllupsoutfit. Alt for kedeligt og tjener-agtigt. Min bedste veninde blev gift 7/7/07 - og jeg havde til lejligheden købt mig denne fantastiske kjole fra Chiffon. Denne kjole er ret dyr - men man kan sagtens finde en langt billigere. Kvaliteten behøver jo ikke være enorm - det er ikke mange gange man skal bruge den!  Min skal tages i brug igen til September når en af mine andre super-veninder skal stryge elegant op af kirkegulvet. Held og lykke med det Milla
Min elskede Basse - nu den smukkeste stjerne i natten! ! Frøsanggård - knabheste med fremtid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm............ |
|
|
Du har kroppen, håret, ansigtet. Ja, du er jo køn!  Vælg en kjole ( Eller top og nederdel ) med noget farve og fest.! Du kan jo bære det!
Hannah R. Nu med pletten Lejsa! Bukkespring på den aller første ridetur. Im in love! Oo' Noget der klapper - Rid en knabber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej igen |
|
|
Nu håber jeg da ikke kommentarerne har slået dig helt ud  Men kom endelig med en opdatering når du finder ud af noget..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum... |
|
|
ha ha jamen så har du helt sikker set bragende godt ud når du gjorde det... var der kamp om at servere morgenmad til dig... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Agersted |
09-04-2008 20:02 |
|
Udover at tilslutte mig de andre, har jeg lige et enkelt spørgsmål. Er det kirkebryllup? Det er så vidt jeg husker ikke passende, at have en kjole/nederdel på i kirken, der ikke dækker knæene. Held og lykke med at finde noget, det kan du sagtens. Du kan bære det meste.
Whetever you think you can - or think you can't. You're right! (Henry Ford) Og et pinsvin... Det er her I skal trække lidt på smiebåndet - Eller få læst tråden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| link til kjoler |
Kiki |
10-04-2008 00:57 |
|
Der blev efterlyst et link til en side med flotte kjoler. http://www.party-line.dk/ Det er så godt nok engro, men jeg kender ejerene og har en hel del af deres kjoler. Samt mange i min familie har dem. Men siden er god til at få et overblik og de oplyser forhandlere. Kjolerne er fantastiske og i god kvalitet. Jeg må desværre også tilslutte mig de andre og sige at dit outfit er lidt for kedeligt til et bryllup/fest. Det er noget jeg ville have på, på kontoret. Du skal da rigtig dulles op i en lække kjole. Som de andre siger kan det sagtens gøres rimelig billigt. Samt det jo er den perfekte mulighed til at shoppe flere sko (nej jeg har slet ikke noget for sko).
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kiki.... |
|
|
der er helt sikkert nogle lækre kjoler.. men skal man kontakte dem for at få priserne på dem?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke lige hvor du bor... |
|
|
Men hvis du kommer forbi Strøget i København, skulle du kigge ind hos Mannequin Shop på Hyskenstræde 3, 1207 København K (Sidegade til Strøget lige ved Natuzzi butikken). De har kjoler i alle prisklasser og er meget søde til at hjælpe! Jeg har købt 2 kjoler derinde =)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Galla. |
|
|
Nu så jeg lige på din hjemmeside du lige har været til galla - hvis det e din egen kjole synes jeg klart du skal tage den på, den er jo super flot.  Tillader mig lige at indsætte et billede til andres fornøjelse: 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, se.. |
|
|
det var jo noget helt andet outfit og passer meget bedre end "Serveringspersonale-kostumet"...
Mvh Line Feriehus ved Malaga udlejes, skriv for yderligere info
Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pæn kjole Susanne |
Illum |
10-04-2008 12:12 |
|
Hvad gjorde du så ved håret ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehe |
10-04-2008 12:36 |
|
Hehe , tak for alle svarene Øm , der står man skal komme i afslappet tøj, og tager ikke min gallakjole på. Jeg er meget syg, og har været indlagt i lang tid, og skal ind på hamlet igen i morgen .. Jeg bliver nød til at have de hvide flade sko på, da det alligevel kraver "lidt kræfter" af gå i stilletter . Nederdelen bliver jeg også nød til at have på, da det var en jeg købte til lejligheden for 900 kr dyrt ja :'( Men hmm , havde tænkt mig at købe en tæt måske lyserød stropløs eller tanktop, og så købe sådan en bolero eller hvad den hedder, med små ærmer så skal jeg have en eller anden lang halskæde ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ck1girl (BiancaB) |
Kiki |
10-04-2008 12:44 |
|
Party-line sælger kun engro. Hvilket vil sige du kan kontakte dem for at få oplyst en detail forhandler af deres kjoler. Jeg ved desværre ikke lige hvor kjolerne sælges, udover at det er i hele scandinavien og vist også tyskland. Karina Mayland Larsen »Pascal: Din nederdel er også rigtig smuk. Du skal bare passe på med at sætte den sammen fx skjorter, sort blaizer osv. Da sættet så bliver en smule for kedeligt. Lyder som en god idé med en top i en farve og noget til at have over. Bare husk at finde noget "i lag" sådan du har lidt at tage af og på når du nu er syg. Så du kan regulere hvor varmt du har det. Fx kan en lækkert pasmina sjal være en god idé, da de er smukke, overraskende varme og ikke fylder meget at gemme væk.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Illum. |
|
|
Billedet jeg satte ind er af Karina fra hendes Galla  Min bryllups-gallakjole er længere oppe på et meget sløret billede.. Synes nu ellers din gallakjole ville passe perfekt dertil Karina  Men kan også godt "godkende" hvis du får dig en fin stropløs top i lyserød, men så syns jeg det skal være i noget satinagtigt stof eller lignende for at gøre det lidt mere festligt.. (Ja nu har du jo selv sat os ind i sagen, og du kan nok høre alle os "vil-også-snart-til-bryllup-igen" folk går meget op i det )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhe |
10-04-2008 12:49 |
|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heheheheheh |
10-04-2008 12:53 |
|
Jeg glæder mig også rigtig meget Nu har jeg bare noget med mave-tarm systemet, så har mega ondt i maven, og kan intet spise :'( det er jeg ked af ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhe |
10-04-2008 12:58 |
|
Hmm , jeg har min gallasko med en lille hæl på, men jeg ved bare ikke om de er gode - 2 ting .. Min kæreste er kun lidt højere end mig , kommer det til at se dumt ud, at jeg er højere og ved ikke om de er for små .. Har lige et par billeder af dem her ..   Jeg synes de ser for små ud , det synes i også ik ? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er da ikke en gallasko |
Illum |
10-04-2008 14:56 |
|
Men en sommer sandal.... Nej den er ikke for lille, og at din kæreste er lille, skulle du have tænkr over , hvis det er et probelm, indne I blev kærester. Se Lars Ulrik og Conni Nielsen 20 cm til forskel. Men for guds skyld IKKE hvide sko til sort, og IKKE sorte sko til hvidt. Og slet ikke sort til bryllup og slet heller ikke hvidt. Kan folk ikke mere finde ud af at klæde sig til lejligheder 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wqurhiewthi |
Karina Mayland Larsen ♥Pascal |
10-04-2008 15:08 |
|
Det var de sko jeg brugte til min gallakjole / gallafest , så derfor er det i mine øjne gallasko !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sweteryey |
10-04-2008 15:10 |
|
Min kæreste er 6 cm højere end mig . så vi ville komme på samme højde . den er heller ikke sort - den er grå
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fordi jeg tager |
Illum |
10-04-2008 15:36 |
|
En sæk på til galla bliver det sgu da ikke en galle kjole Det samme med en sko. Tænk hvis jeg kom i røjser (gummestøvler for de unge) til bal på slottet og så sagde "Jamen jeg har dem på til galla, og så er det galla sko" Holder IKKE.
Illum Forårs tilbud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I min verden... |
|
|
... er det no-go at skoen er lysere end kjolen/bukserne - men sådan er det ikke alle steder. Når du har fået en invitation, der tilsiger afslappet påklædning, så har værtsparret helt sikkert en grund til det. Jeg kunne komme i tanker om mange fester (også bryllupper) hvor din nederdel vil være helt fin sammen med en festlig top/bluse i "selskabskvalitet" - og ved disse lejligheder ville visse damers opfattelse af "galla på slottet" være sørgeligt overdressed  Summa summarum - DU ved, hvordan I plejer at klæde jer til livets fester i DIN omgangskreds. Derfor ved DU også, om du skal komme i din galla-kjole eller i din neder del  Når det så er sagt, så vil jeg give flere af ovenstående skribenter ret i, at en hvid skjortebluse er lidt for "tjener-agtig" til en fest. Hvis jeg var dig, ville jeg tage nederdelen med i en butik og kigge på selskabstoppe/-bluser, og spørge en erfaren ekspedient til råds  Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt Har du fjordhest? Er du under 18? Se TIKA Junior Cup
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Godt man så har en omgangs |
Illum |
10-04-2008 16:05 |
|
Kreds, der forstå hvad en ordenlig dresscode er ligmed.
Illum Forårs tilbud bla. Pink stillet fra Playboy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og jeg er |
HeidiZ |
10-04-2008 16:32 |
|
så glad for, at have en omgangskreds som er glad for at se mig i det tøj, jeg nu dukker op i - men nu er ingen af dem heldigvis hverken grever eller baroner, så det går nok  Vi er også blevet inviteret til bryllup hos kærestens bror, som er lige stik modsat af min kæreste.. Han er typen der er til rollespil, har halvlangt hår, går ikke op i sit tøj osv. Hans kommende kone er også over i den "type", men ikke når så meget. Vi er blevet inviteret til udendørs bryllup hos dem (skal giftes ved en stor sø), og der står der vi skal have praktisk tøj på.. Ehmm? Aner simpelthen ikke hvad jeg skal have på Regner med at tage mine gummistøvler + regntøj med, hvis det nu skulle regne helt vildt  Jeg synes man skal klæde sig efter, hvem man skal til bryllup hos, og hvor det bliver holdt. Og er det gallafest har man selvfølgelig gallakjole på  Hvis du føler dig godt tilpas i dit tøj, synes jeg du skal tage det på. Jeg ville peppe det på med et fedt bælte og et lille silke tørklæde God bedring og god fest! 
-HeidiZ  The trust between horse and rider creates a unique partnership ***
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enig med |
|
|
Heidi .. Det kommer anpå værtsparret. Selv ville jeg dog foretrække en gallakjole da det ikke er så tit muligheden er der. tanja
Kloge Frode maj 2001 charmerende Alfred februar 2004 lynet Gorm juli 2006
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nederdelen er super! |
|
|
Jeg synes, det lyder som en glimrende plan med nederdel, en lyserød stram top, en bolero eller et tørklæde... Vil måske nok give ret i, at skoene ikke passer til. Har du ikke nogle, der er mørke? Og Illum, tror da også, jeg er glad for, at have en omgangskreds, der går mere op i mit selskab end om jeg forstår at følge dresscoden til punkt og prikke. Hold op, hvor ville jeg være ked af, at gå så meget op i det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bryllup..... |
Anne02 |
11-04-2008 07:08 |
|
.....jeg kan se på din præsentation at, du ikke er sååå gammel, og derfor synes jeg også at du skal tage det på som klær en på din alder.  Hvis indbydelsen lyder på afslappet tøj, så sender værtparret et signal om at, det ikke er det store skrud man skal komme i. Det der med hvad man "kan" og "ikke kan" det kommer nok af sig selv, når du bliver ældre eller også kommer det ikke. Din generation tager det nok ikke særligt højtideligt, når du når "den alder" og gudskelov for det  I mine unge dage var jeg til masser "af fine selskaber" tæt på Amalienborg - gud bedre det - jeg hadede det. Hver gang en ny lang kjole, høje sko - taske som hele tiden var i vejen. "guld" stole med armlæn, hvor jeg hele tiden slog mine albuer på. Høje glas, som man var bange for at vælte, eller få sat forkert....nej - det var bestemt ikke de sjoveste fester  Mine forældre kunne sagtens se at, det ikke liiige var noget for min søster og jeg, men vi var jo nødt til at deltage, da det var min mors familie.  Nogle mennesker signalere (tror de) at i kraft af deres påklædning, ja, så er der styr på det hele. Jeg kan forsikre dig - de har lige præcis lige så mange "problemer" som alle andre.  Jeg håber du finder det tøj, som du føler dig godt tilpas i og nyder dagen i fulde drag, også selvom din kæreste måske bliver for lille i forhold til dig og HUSK - skulle du engang finde en anden fyr, så tag lige målbånd med - inden du forelsker dig - tag lige mål af ham, så du er sikker på han passer ind, hvis I skal til fest hvor du har høje sko på ja - for den slags skal man sørme have tjek på..... Hilsen Anne - som heldigvis har en omgangskreds som vil se MIG som person og ikke en "falsk" påklædning. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehhehhe |
11-04-2008 17:49 |
|
Nu har jeg endelig fundet det endelige sæt, som jeg skal have på. MANGE vil nok mene det er kedeligt, men jeg kan godt lide at gå i sådan noget tøj Jeg er MEGET glad for det .. Og hvis det bliver koldt i morgen, skal jeg også have sorte neilon (staves?)strømper på  Pics :  
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Meget bedret ;-) |
fjordejer |
11-04-2008 22:52 |
|
Sikke en forskel.......den liserøde bluse er suoer til dig 
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda God dømmekraft kommer fra erfaring, desværre kommer erfaring som regel fra dårlig dømmekraft
Livet er at leve, det er os selv der gør det besværligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flot sæt! |
pernille 7 |
12-04-2008 09:28 |
|
Du ser rigtig godt ud i det sæt, og skoene er også fine! Jeg håber du får en sjov dag!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehehehhehe |
12-04-2008 12:04 |
|
Hehe , TUSIND TAK .. Typisk , jeg regnede med , at det ville tage lang tid for mig at gøre mig klar i dag , men nej nej 1 time og et kvarter til at jeg bliver hentet .. mangler kun at lægge make up , - lidt surt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|