|
|
| Hvilke foder/vandskåle til hund/hvalp? |
| Forfatter:  |
Tine (Bimboe) |
| Dato:  |
08-04-2008 12:13 |
|
Hvilke foderskåle bruger i til Jeres hund/hvalp? Bruger i dem, der bare står på gulvet, eller dem der "hænger" i et stativ? Og hvad er fordele/ulemper ved disse?? Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- -Der hvor volden går ind, går forstanden ud- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på min præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi købet alm. hundeskåle, sådan nogen tunge ler nogen. De holder og er super gode,- og tunge så de ikke skøjter rundt. Dem i stativ kender jeg ikke rigtig til, men de står vel lidt bedre fast.
Michelle HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud Sød vallak på 9 år, 165 cm. udlånes til VOKSEN rytter. Skriv PB for nærmere info - kun seriøse henvendelser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| alm kedelige |
|
|
metalskåle. De kan ikke ødelægges, nemme at rengøre, og de kan ikke bides i.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg bruger... |
|
|
..dem i et stativ. Jeg har en stor schæferhund, så han skal helst spise lidt "højt oppe", for at undgå mavedrejning.
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Foderskåle til hund |
Gitte (Pomfrit) |
08-04-2008 12:20 |
|
Vi bruger nogle metalskåle med en gummiring nedenunder, der gør at de let står fast. Det fungerer fint for vores hvalp. De kan jo samtidig heller ikke bides i stykker, som hvis de var af plastik 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God pointe |
Tine (Bimboe) |
08-04-2008 12:24 |
|
Helle C, vi har nemlig købt en Broholmer hvalp, og den bliver jo liidt større end en Schæfer(ellers dejlig hund!) Så alm lerskåle på gulvet som hvalp, og så op i et stativ, når han bliver stor nok?! Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco* -Rigtige kvinder har horn på sadlen- -Der hvor volden går ind, går forstanden ud- Opstaldning tilbydes nær Nykøbing F, se mere på min præs!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja..... |
|
|
Det var sådan jeg gjorde  Rigtig god fornøjelse med "den lille"
"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry" Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stativ |
|
|
Jeg købte to skåle i metal med stativ da jeg fik Luna. Til at starte med brugte hun det uden stativet, da hun jo var for lille. Men efter et par måneder blev hun stor nok og nu er de hævet over jorden. Og når de trænger så kommer de bare lige i opvaskeren... 
Tina...En af Tosserne! ---------- Sticking feathers up your butt does not make you a chicken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TinaU.... |
Tine (Bimboe) |
08-04-2008 12:39 |
|
Hvor smart, så behøver jeg ikke investere i lerskåle  Fjols, altså Klart nok!! Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skåle... |
|
|
De skåle der er beregnet til stativ, er ikke så tunge. Så hvis de står på jorden, glider de tit når hunden spiser. Stil dem derfor på et tæppe eller andet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, det er også |
Tine (Bimboe) |
08-04-2008 12:54 |
|
rigtigt. Lillemanden kan da få sin egen dækserviet  Tak for svarene  Tine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bruger ikke madskål |
|
|
smider foderet ud i haven istedet for, men bruger stål skåle til vand, som andre skriver så er de nemme at gøre rene,og de går ikke i stykker.. MvhHotbandit!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skåle.. |
Gitte (Tyran) |
08-04-2008 15:44 |
|
mit vovkræ Chico har rustfrie kalveskåle (4L) -som står på gulvet.. før da jeg arbejdede på en gård opbevarede jeg foderet i en tom kalvebox, og så havde vi bare mad og vandskålen hængende på lågen så hunden kunne nå  ..grunden til jeg bruger dem i stedet for at købe "rigtige" hundeskåle, er fordi min vovse også en en stor schæferbamse, og sådan en spiser en del når den kun får mad 1x dagligt. og så fordi de er lavet noget mere holdbart.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|