Ja, nu har jeg besluttet mig for at sælge min ridehest
jeg fatter ikke, jeg selv lige sagde det...
Jeg starter på HHX til sommer, der er en del lektier, og jeg synes ikke ridningen former sig som jeg vil have det. Jeg har ret travlt og det er svært at koncentrere sig 110% om ridningen.
Især når man er afhænig af andre der kan køre en frem og tilbage fra stalden, er det ikke hver dag man får redet.
Jeg har ikke fortalt noget til min træner endnu, der har undervist mig i snart 3år i medgang og modgang.
Det er nok mere der problemet ligger. Jeg er lidt nervøs for at fortælle hende det, tror jeg. Hesten købte jeg af hende for 2år siden, og Bimsen ligner en halv million under hende, men hesten og jeg fungerer ikke rigtig sammen.Jeg føler ikke rigtig jeg kommer nogen steder,
Selvfølgelig er ridning en langsommelig proces, i know, men der er vel grænser?
Jeg er nok mest bange for at hun bliver rigtig skuffet.
men jeg håber også hun kan forstå min situation.
Hele natten i går lå jeg bare og tudede over bare tanken om at skulle lave salgsannoncen.
Men jeg vil så gerne igennem de 3 år på HHX så jeg kan få en god udannelse, og det at få hest igen derefter er ikke noget problem, min mor avler heste, og der er allerede afsat et føl til mig... jeg håber sådan min træner hun er fair, jeg kan næsten ikke få mig selv til at fortælle hende det, og det irriterer mig voldsomt, for tingene bliver jo nok ikke bedre af at jeg trækker tiden ud.... iiiiih !
venner, giv mig lige et klap på skulderen 
Her er han .