Nu er min mor noget overtroisk og det er selvfølgelig smittet af på mig gennem min opvækst. Så jeg må indrømme at der er enkelte hændelser, som jeg faktisk kan få det helt dårligt af.
F.eks. hvis jeg ser en sort kat løbe over vejen - da min mor så en sort kat løbe over vejen døde min mormor. Ved godt at det er tilfældigt. Men nu spytter jeg altid - just in case.
Hvis jeg går forbi en gadelygte og den slukker, så bliver jeg sådan lidt småbange. Læste en historie som barn, hvor man havde et vis antal lygter i sit liv, og når den sidste slukkede så døde man. Så hver gang jeg oplever at en gadelygte slukker - tænker jeg på historien. Jeg tæller dog ikke længere 
Jeg lægger aldrig bestik over kors. Kom engang til at gøre det som barn, og min mor sprang hen til tallerkenen og rettede det. Den oplevelse fik mig til at aldrig gøre det siden.
Jo så har jeg hørt at det bringer ulykke at ændre navn på en hest. Nu har jeg været ret uheldig med to heste så skulle jeg få en ny hest, så ville jeg ikke ændre dens navn, ligegyldig hvor latterligt det måtte være.
Hvad med Jer?