Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hjælp til allergi
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 22:18

Er der nogen herinde som kender en eller anden RIGTIG dygtig allergilæge, kostvejleder med viden om kost og allergi el. Eller bare har gode råd?

jeg lider SÅ frygteligt af allergi - og det bliver bare værre og værre for hvert år. Nu er det hele startet igen - startede egentlig i påsken.

Jeg har hammrende hovedpine, ubeskrivelig træt (og sur, hidsig og smådeprimeret som følge af trætheden og manglen på energi), forkølet med store sår i næsen, ondt i alle led i hele kroppen, tung tung i kroppen, hævede øjne, klør over hele kroppen og min astma titter ofere og oftere frem.

Jeg får singulair, inhalator og antihistaminer hver dag - men må efterhånden spise en ret høj dosis for at få effekt og så både morgen og aften. Er testet og reagerer ikke ¨på noget som helst. Men det sætter som regel ind sammen med græspollen i slutningen af maj - men er MEGET tidligere på den i år

Please - hvis der er nogen, som ved noget. Jeg skal simplethentil at gøre et eller andet nu

Hilsen

Søs

To sadler KØBES

Stübben Bennys Harmony bom 33,5 og 17,5" - eller endnu bedre 17".

En Henry de Rivel "Paris", bom 3,5 og sæde 17"

Ring til mig på 41 90 56 70 eller skrive en besked.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider