Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hundeannoncer, hvor?
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 09:12

Vi har snakket lidt om at anskaffe os hund nr. 2, særligt da vi kan mærke på vores nuværende hund at hun nok i længden ikke egner sig til at være alene hund.

Men, hvor finder man så hundeannoncer henne? :-)

Jeg har kigget lidt på:

Hundegalleri

DBA

Gipote.dk

QXL

Dyrenettet.dk

Hvad er der mere at kigge på?

Har lidt kig på dyreinternatter, men synes de fleste hunde i "vores størrelse" leder efter hjem uden børn :/

Vi leder ikke efter en bestemt race, skal bare være en mindre hund og synes primært der er store hunde eller små chihuahua'er til flere tusinde kroner til salg lige pt. - øv :-P

Mvh. Julie Rollo

- Jeg ved ikke alt, jeg har bare en mening om alt...

| Krogens.com - opdræt af marsvin | RolloPigen.dk - min hjemmeside |

0
0
Svar på denne tråd

har du prøvet
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 09:24

gul og gratis??

har du tabt dine nøgler eller andet på marken eller rideturen, finder min hund det gerne til dig. eller har din hest/pony tabt en sko , finder hunden den gerne.. for mere info skriv en pb.

0
0
Svar på denne tråd

Vi fandt vores
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 09:30

Vi fandt vores dejlige labs på DBA, syns nu der var nok og vælge imellem, men vi er meget kræsne, og skulle egentlig ikke have hund, men ham her kunne vi bare ikke stå for....

Vi gav 1500,- for ham, han er lige blevet 5 år, vi fik ham for godt ½ år siden, og han er bare den perfekte hund for os...

Så lidt tålmodighed, så dukker den rette hund op for jer også...

De bedste hilsner

Tina ;)

Sommerhus sælges --> I tilstandsrapport står flg.: Husets tilstand er over middel

SNART med show jakke, syet af Gitte Ahlfeldt

- skal hun også sy din??? (kontakt da Gitte direkte)

0
0
Svar på denne tråd

så lige denne....
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 09:33

ROLLO:

Jeg så lige denne:

dyrenettet.dk/ Annoncearter.asp?art=2...e=annoncer

Nu ved jeg ikke hvad i søger, men den er børnevenlig....

De bedste hilsner

Tina ;)

Sommerhus sælges --> I tilstandsrapport står flg.: Husets tilstand er over middel

0
0
Svar på denne tråd

Tina ☻Matthia☻
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 09:57

Kan du give et mere præcist link til annoncen? Lige nu ryger jeg bare til dyrenettets hundeannonce forside :-)

(Bare gå ind på annoncen, højreklik og url)

Har ikke prøvet guloggratis, må jeg prøve senere.

Er heller intet der haster :-D Synes bare ikke rigtig der er nogle lige for tiden, - har ikke råd til at give 5.000kr+ for en hund, mit max ligger omkring de 2000kr.

Og så skal det ikke være en labrador, eller den størrelse :-)

Vi vil gerne have en hund, sådan ca. på samme størrelse som vores nuværende, sådan +/- selvfølgelig.

- Og hun er coton de tulear/cocker spaniel.

Så vi går heller ikke efter én race, mere nogle vi vil undgå og så størrelsen og sindet :-)

Mvh. Julie Rollo

0
0
Svar på denne tråd

1212121212
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 10:03

Kan godt se at det ikke er den rette type hund så, den lød ellers god.... (det er en lab agtig hund, sort lidt langhåret), Ved ikke om jeg må vise billedet herinde, så det undlader jeg?)

Her er annoncen fra Dyrenettet:

Era til salg.
Pris: 500 Race: Blanding
vi har en kammerat boende for tiden med hans hund. da han blev nød til at tage i mod den først eog bedste lejlighed han lunne få er han desværre nødsaget til at gå af med era. :(
jeg havde selv behold hende hvis det ikke var fordi jeg har en hund i forvejen.

era er en dejlig tæve på 2 et halvt år. hun er en dejligt nem hund at have. hun kan sit, dæk give pote, og med lidt mere træning kan hun gå pænt i snor. hun er yderst lærenem, og MEGET børnevenlig.

der følger snor, halsbånd, mad, og vand skåle, og mad med til hende. prisen er ike det vigtigste, bare hun kommer til et godt hjem, hvor der er tid til at motionere og træne hende.

http://www.hundegalleri.dk/html/ gal_visbruger.asp?userID=49522

-Ja, jeg kan godt følge dig mht. prisen, jeg ville heller ikke give mange penge for en brugt hund.

De bedste hilsner

Tina ;)

0
0
Svar på denne tråd

Internat
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 11:37

På dyrenes-beskyttelse.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hunde....
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 13:48

Jeg fandt min skønne dreng på gipote.dk. Han var 1 år og 8 mdr. Super velopdragen, glad for børn, vant til katte, hunde, heste, alt.... Ingen minus bortset fra at han fælder meget.

Mvh Maria

Imellem sort og hvid er der en masse farver

En god hest har aldrig en dårlig farve.

Gammelt ordsprog

0
0
Svar på denne tråd

Hunde....
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 19:04

Og denne her dejlige dreng fandt jeg på hundegalleriet for en måned siden, i skrivende stund ligger han og småsnorker ved siden af mig

Dog en lidt anden vægtklasse, end du leder efter.....

Jeg havde ledt i ca. 2 mdr.

Men der er ikke andet at gøre end holde øje med hvad, der kommer til salg. Ellers kan du jo også selv sætte en annonce ind, hvor du beskriver hvad du kan tilbyde din nye hund.

Pøj, pøj med jagten.

mvh

KIRSTEN

0
0
Svar på denne tråd

Dansk kennelklub
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 19:12

Find ud af hvilken race i ønsker, og find så opdrættere som har hvalpe..

Mette & Miss I´Will

Nu indlagt på sclerosecentret i Haslev

0
0
Svar på denne tråd

Hunde...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2008 22:01

Ja labrador str. er lige i overkanten af hvad vi småleder efter ;-)

- Har kigget på de hunde som sidder på internatterne, og pt. er der én vi måske er interesserede i.

Vi er ikke interesseret i en bestemt race, eller jo, men jeg har altså ikke lyst eller råd til på nuværende tidspunkt at skyde 12.000kr i en ægte coton de tulear ;-)

Og så mener vi at vi godt vil ha' en "omplacerings-hund", da vi på den måde måske kan hjælpe en hund med at få et nyt og godt hjem.

Vores trænger nemlig til noget selskab, - hun har forandret sig meget af at være alenehund og kan mærke hun trænger til en "hundeflok".

Så vi må jo bare holde øjne og øre åbne :-) Så melder "hunden" sig jo nok igen!

Men tak for rådene, - sikke en skøn berner sennen forresten, de er nu så dejlig smukke!

Mvh. Julie Rollo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider