Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Politibetjent uddannelsen??
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 17:41

Nogen der er i gang med denne? og ved om den udelukkende kan tages på politiskolen i Kbh?

0
0
Svar på denne tråd

mmmmmm
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:43

Jeg er ikke i gang med uddannelsen, men vil meget gerne og overvejer snart at søge. Den kan kun tages i KBH indtil videre, så man må bide i det sure æble og rykke derover hvis det er :)

/Louise

Hvorfor er man rejst ud, når det man er rejst ud for at lede efter, er der hvor man kom fra?
0
0
Svar på denne tråd

hmmm....
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 19:51

Der var bare nogen der fortalte mig at man til sommer ku tage den flere steder i landet. Jeg har søgt og søgt på nettet, men kan ikke finde det, så om det er sandt ved jeg ikke... Men det ville da være dejligt ikke og skulle have hest i Kbh...

0
0
Svar på denne tråd

Politiskolen
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:27

Politiskolen ligger i Brøndby, og der findes kun denne. Det du sikkert tænker på, er nok de mange politiforskole forløb der findes. Dette er et forløb, hvor du mod betaling bliver undervist i dansk eller matematik med henblik på at bestå optagelsesprøverne.

0
0
Svar på denne tråd

så fandt man lige et link
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 20:45

http://www.blivpolitibetjent.dk

vupti - her står det hele faktisk - uddannelsen foregår på politiskolen

adresse:

Politiskolen
Brøndbyøster Boulevard 30
2605 Brøndby

Karina82

Den, som ikke laver fejl, laver som regel slet ingen ting

min hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift.
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 21:43

Udannelsen tager 3 år, det første år er man vidst i læretid på Vester fængsel, derefter skal man i praktik, på skole osv.

Deette er noget jeg fik avide af en politibetjent, der var ude på min skole igår, og forklarer om uddannelsen osv.

Hilsen Helene

Som elsker at arbejde med grise :-)

Søer(grise) skal have mere plads!

0
0
Svar på denne tråd

Helene Speedy
Forfatter: 
Dato:  03-04-2008 22:13

Tror du blander tingene sammen!

Som politiskoleelev går du på skole i 9 mdr - PG1. Derefter 18 mdr i praktik på en station - PG2 og sidst 9 mdr på skole igen - PG3. Hele uddannelsen står dog for at blive ændret til en bachelor, hvor der skal skrives opgaver, og hvor skole- og praktikforløb er delt op i flere små.

0
0
Svar på denne tråd

knut...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 09:41

kan denne bachelor tages andre steder i landet? og fra hvornår??

0
0
Svar på denne tråd

NH NH...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2008 11:01

Nej, det eneste sted der bliver uddannet betjente, er på politiskolen i Brøndby. Dette er for at sikre, at alle nye betjente får den samme uddannelse. Kan ikke forestille mig det nogensinde bliver ændret!

Jeg ved ikke, hvornår udd. bliver ændret, men det er i støbeskeen, så der går nok ikke mere end et par år.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider