|
|
| Så er de første 10 kg. røget |
| Forfatter:  |
bimsemor |
| Dato:  |
02-04-2008 11:03 |
|
Ja som skrevet er de første 10 kg. røget. Tog mig endelig sammen og fik gjort noget ved sagen. Hvor er det dog dejligt når man kan mærke tøjet slippe sit faste greb i dellerne og begynde at hænge løst og de store basun kinder svinder ind..  Har denne gang brugt målebåndet til hjælp og er nu svundet 48 cm ind ialt. Ja så kan man begynde at glæde sig til sommeren. Er der andre derude der er på "kur".. eller som jeg kostomlægning...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tillykke med det Det er da rigtig flot. Hvor længe har det taget dig?? Og har du selv lagt din kost om eller har du fået hjælp?
Hilsen Suzi "Tvivl er begyndelsen til visdom"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omlægning |
bimsemor |
02-04-2008 11:24 |
|
Tak Det har taget mig 4 uger at komme hertil, men der er lang vej endnu. Ja jeg har selv lagt min kost om. Jeg ved jo udmærket hvad og hvormeget jeg må spise, derfor er det netop så irriterende at jeg ikke tænker mig bedre om. For 3 år siden tabte jeg 20 kg, men de havde jo sneget sig på igen. Jeg har haft en diskusprolaps i lænden og har ikke kunnet motionere og så havde jeg bare ladet stå til. Jeg håber snart ryggen igen vil være med til at begynde at spinne, for så vil jeg igang. Jeg har en masse rigtig gode opskrifter fra Vægtvogterne, men følger ikke deres koncept.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Darren Hayes |
GeLabs2203 |
02-04-2008 11:34 |
|
Det er bare super sejt gjort!! Keep up the good work, Bimsemor. Held og lykke i det videre forløb:)
Hilsen tidl. *$uper Tino* og Darren Hayes - besøg Labs' hjemmeside Darren & Labs, I love you! I don't believe in God - I believe in Darren Hayes Bliv min ven på MySpace Min elskede far, du er i mit hjerte til evig tid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ej hvor er |
|
|
det bare flot. Du kan med rette være stolt af dig selv over det flotte resultat 
Pernille En af tosserne Copy søger sød og stabil rytter. Se præsentation. Og nej han er ikke til udlån...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
10 kg på 4 uger Hold da op. Det gad jeg godt  Du må være standhaftig Men hold da op hvor er det flot!
Hilsen Suzi "Tvivl er begyndelsen til visdom"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| taktak |
bimsemor |
02-04-2008 11:54 |
|
Tak tak for de søde ord, men er der ikke andre herinde . Jeg mindes at huske der var en flok på kur, men kan da ikke huske hvem det var.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum..... |
|
|
Hejsa....Sejt gået. Jeg mangler lidt motivation til at gå i gang, men efter at have læst dit indlæg, så er jeg klar. Så kan vi da støtte hinanden. Du kan evt skrive en personlig besked til mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ja jeg er... jeg startede ved værgt vogterne sidste ondsag.. jeg havde brug for noget hjælp og vejledning med mit vægttab... det koster sef. noget og gå ved dem men de penge er sef. fivet godt ud så man kan komme rigtig igang med et vægtab....
En gang st. hippolyt, altid st. hippolyt.... Nu uden min dejlig norske skovkat Tornado... Kørt ned den 13 maj 2007.... Elsker dig verdens dejligste kat....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tillykke - super godt gået. 
Hilsen fra Pony-mor. Livet er for kort til telefonsælgere, sadelproblemer og foderautomater.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
|
|
Også mange gange tillykke herfra. Det er SKIDEFLOT gået. ! Dejligt at høre om én, der sætter sig et mål og gør hvad der skal til for at opnå det, og endda SÅ hurtigt.. Og SUPER at du lægger det ind her, da man jo netop herinde meget ofte hører om folk, der gerne vil det samme, men ligesom mangler et "los i rø***" for rigtig at komme i sving, feks med motion eller kostomlægning... Jeg tror at et indlæg som det du laver her kan hjælpe andre med at finde motivationen der mangler.  Held og lykke med det videre forløb, hvis du skal "af med mere".. Mvh..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
SÅDAN... godt gået. Må man spørge om du følger en kur, vægtvogterne eller andet? Eller er det "bare" kostomlægning og motion?
Michelle HUSK hjelmen, den er pænere end kraniebrud Sød vallak på 9 år, 165 cm. udlånes til VOKSEN rytter. Skriv PB for nærmere info - kun seriøse henvendelser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Slankekur. |
|
|
SUPER flot!! Og så 10 kg. på 4 uger Det gør det bare endnu flottere! Jeg er på slankekur. Har tabt mig 7 kg. indtil videre. Det eneste jeg har lavet om, er at lade være med at spise slik og alle de søde sager, og så en smule mere motion. Dog har den ikke holdt i en lille uge nu. Men jeg fortsætter bare fra imorgen af 
SOFIE DYBERG Med Zobell og Lisa. Der findes INGEN som jer. True love without a end. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er også... |
|
|
på kur eller kostomlægning.. har endelig taget mig grundigt sammen til at få tabt de kg, der er røget på ved hver graviditet. jeg har tabt det halve af det jeg planlagde.. så der er lidt vej endnu.. dog har det taget mig 9 mdr at tabe de kg. jeg har gjort, idet jeg taber mig lidt af gangen, så skulle de gerne holde ved.. Men super flot med de 10 kg.. på kun 4 uger... det ville jeg også gerne - men tror dog ikke det kan lade sig gøre.. jeg må tage det stille og roligt.. så når jeg også mit MÅL. Mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægttab |
bimsemor |
02-04-2008 14:56 |
|
Tak skal i have. Dejligt med noget ros. og flot til Jer andre også. Jeg er ikke på en speciel kur, men bruger da klart det jeg har fra jeg var med i vægtvogterne. Det er lækkert mad. Så ved jeg jo godt at det drejer sig om at ikke at spise mere end kroppen har brug for. Og hvem ved ikke helt ærligt, hvad man må spise og ikke spise, hvis man skal tabe sig. Det svære er for mit vedkommende at blive motiveret nok til at komme igang. Indimellem tager jeg et brev NUPO istedet for et måltid. Jeg laver det bare så jeg kan lide det: 1 brev nupo jordbær., 2½ dl. vand og en par håndfulde frosne bær. Det blender jeg i et par minutter. Så er det en herlig smootie Held og lykke med vores fortsatte vægttab 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| puha kanon flot |
|
|
Det er virkelig flot... Ville også selv gerne smide nogle kg... Men ved ikke hvordan.. Jeg står op kl 5:30 hver morgen for at fodre heste og køre de 40 km til arbejde... er hjemme fra arbejde kl 16:30 og så ud i stalden (eller videre på næste arbejde til kl 22) Så maden er hurtig og mortion er der ikke tid til... Spiser dog altid grøntsager... Morgenmad er som regel fedtfattige yoghurt i bilen på vej til arbejde  Og så frokosten som er rugbrød..
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| iben... |
|
|
du skifter da bare bilen ud med en cykel. 80 km dagligt på en jernhest skulle gerne give baller af stål 
Fjordhest er bedst! Mor til Naia født d 4-1-06 Alt til gelenegle sælges! Se præs. NY PRIS! 1600!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ideer.. |
bimsemor |
02-04-2008 15:47 |
|
Jeg gør gerne det, at i weekenden eller på fridage, køber jeg en del kød og laver fedtfattige retter , der er nemme at tage ud og varme i ovnen. Bl. a. denne hjemmegjorte opskrift: fedtfattigt oksefars svitses på en pande penslet med olie. Hvidløg, chilli , salt og peber tilsættes. Så tager jeg alverdens grønt og skærer i små bitte tern. Løg, pastinak, persillerod, porer, forårsløg, gulerod, selleri,ærter mm Dette svitses på panden i ganske lidt olie. Så koger jeg lidt pasta. Det hele blandes og sættes i ovnen på god varme. Øverst lægger jeg et lag af de små blommetomater i skiver. Det smager herligt. Er det til min mand, kan han få lidt pastasovs på. eller Bla. Kartoffelmusaka til 2 pers. 6 kartofler , 1 spskf. olie, ½ dl. boullion, 200 g magert oksefars, 1 løg, 1 dåse hakkede tomater., 1 spsk. pure, 1 fed hvidløg, 1 boulliontren, 1 tesk. basillikum. Sæt ovnen på 225. Skræl kartofler og skær dem i skiver og læg dem i et smurt fad. Hæld boullion over. Sæt i ovnen i 30 min. Hak løg og brun det på en slip let pande med kødet. Tilsæt resten. Bland forsigtigt kødet med kartoflerne. Varm yderligere i 15 min... Lækkert
Det er hurtigt og nemt de dage man har brug for det og smager rigtig godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
|
|
med det fine vægttab  Jeg vejer jo også på den forkerte side af idealvægten og er for 1 uge siden begyndt at løbe 3 km hver morgen, samt spise mindre og sundere  Det giver da også resultater 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvor er det bare supert. |
inger christensen |
03-04-2008 06:30 |
|
ja jeg var jo heldigvis igen kommet godt igang, men her hvor jeg har lavet om på nat og dag og sover på de underligste tidspunkter, grundet shila som bare ikke har tænkt sig at fole til tiden, ja så er alle planer om sund mad og fornuftig livsførelse, glemt godt og rundigt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kate |
|
|
Det er da det jeg skal  Tror dog det vil tage mig flere dage, med den kondi jeg har... Har faktisk besluttet at jeg vil til at stå op kl 5, og så ud og løbe... De dage hvor jeg arbejder 15 timer, holder jeg nok fri fra mortion...
"Dyr er ikke et legetøj, men et ansvar. DIT ansvar!"
SILLE FOREVER !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1,3 kg på en uge |
Krisser78 ♣Ouke♣ |
03-04-2008 11:07 |
|
Lille sejr, men et skridt på den rigtige vej !!!  Jeg er begyndt på vægtkonsulenternes kostprogran igen. Efter 1. uge er jeg blevet 1,3 kg mindre. Ikke at det hverken kan mærkes eller ses, men det følels GODT ! Mangler 7 kg endnu før ideal vægten er nået. Flot vægttab, Bimsemor !!! Det er indlæg som dit der får motivationen frem i os andre  Forsat god vind til jer alle.
Masser af hilsner fra Kristina  Tilbyder laserbehandlinger til mennesker og heste. * Lige nu søges test-heste* Se mere på min præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stort tillykke... |
|
|
Jeg ved hvordan du har det. Det er den fedeste fornemmesle. Selv har jeg smidt 16 kg, og jeg er lykkelig for det. Det var ikke engang en hård kamp. Bare stille og roligt. Nu skal der bare vedligeholdes, så det går nok. Men der skal lyde et stort tillykke herfra, men det flotte resultat.
** Trine ** Ejer af: Nydam's Mr. Milan. Ejet af: Frosti - hustyrannen. Milan søger rytter pr. 1/11 2008 eller 1/12 2008. Se her: www.nydamsmrmilan.webbyen.dk/ Søger du hingstebilleder? Kig på min præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sejt!!! |
Ninkamus |
03-04-2008 12:14 |
|
Syntes det er sejt 10 kg på 4 uger!!  Jeg selv har flere gange forgæves forsøgt at spise lidt bedre - men puha hvor er det svært. Så nu prøver jeg en anden vej - jeg er ikke overvægtig, men har bare lidt for meget her og der. Så nu er jeg begyndt at træne i fitness center - et sted som hedder LOOP - de har et smader godt koncept og det kan jeg lige følge med til - det er ikke så hårdt hvilket gør at jeg faktisk kommer afsted 2 gange i ugen  Samtidig spiller jeg fodbold -træner 1 gang i ugen og spiller genre kamp en gang hver anden uge. Hvad maden angår så prøver jeg jo at spise nogenlunde - vi forsøger at lave ordentlig aftensmad mv. men colaen er svær at skærer ned på... så nu må jeg se hvis jeg bare kan få strammet lidt op her og der så vil det være fedt!
Ninkamus "Love is like the wind you can't see it but you can feel it" www.Ninkamus.dk - Min hjemmeside om kaniner - tag et kig det skader ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det er bare.... |
|
|
Det er superflot gået  Og det fik lige igår inspireret mig til endelig at tage mig sammen igen, og få motioneret. Sad med træningstøjet på, men kunne ikke lige tage mig sammen alligevel. Da jeg så læste denne tråd, tænkte jeg; NEJ det skal være løgn.. og så gik jeg.. Selvfølgelig er det jo så en fed fornemmelse, når man er færdig, og ret mørbanket. Jeg skal træne igen idag, og har også fået husket at spise fornuftigt. Håber på den måde, at jeg inden længe kan passe de bukser jeg fik købt for små, og hvor jeg fik smidt bon-en væk.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bare det var mig |
kristinaboje |
03-04-2008 12:57 |
|
der kunne smide bare 6 kilo-men der sker ikke så meget,selv om jeg ikke spiser det vilde slik og sodavand..... Det kan da være vi skal lave en grupp-med dem som vil være med til at tabe sig...... hilsen kristina fra fyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bum bum |
|
|
Superflot del-mål! Jeg har selv tabt mig 13,5 kg. siden jeg kom tilbage til Luxembourg. Jeg vil bare gerne tabe mig de sidste 1,5 kg. - -15 kg. klinger flot i mine ører 
Karen "Gestüt Pallerhaff" "Don´t cry because it´s over - smile because it happened!" .: Årets dressurrytter for hest, JHN 2007 :.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægttab |
bimsemor |
01-05-2008 12:58 |
|
Hva så... Hvordan går det med alle Jer andre, der var igang med kur/kostomlægning eller ville igang.. er I med endnu..  16,5 kilo er nu væk og det føles skønt. Er begyndt at finde mit "sklanke" tøj frem og det bedste er , at jeg er begyndt at kunne bruge noget af det.. Lad høre, hvordan det går derude.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vægttab... |
|
|
Rigtig flot med dit vægttab  Nu var jeg ikke lige med før, men jeg har på 14 dage tabt 4 kg. Jeg skiftede arbejde sidste sommer og det betød at jeg ikke længere kunne cykle på arbejde og at jeg først var hjemme kl. 23 hver dag og liiige skulle have lidt at spise når jeg kom hjem Og fik jeg nævnt en sodavandsmaskine med gratis sodavand på arbejdet...suk. Det og en skadet hest har betydet + 13 kg Nu er hesten i gang med genoptræning og jeg spiser højst et stykke frugt efter min aftensmad og ellers tænker jeg mig nogenlunde om resten af dagen...og det har givet bonus med de 4 kg på kun 2 uger. Jeg regner med at det bliver lidt hårdere det næste stykke tid, men nu er vi jo heldigvis på vej mod sommeren og så er alt ligesom bare lidt nemmere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægttab |
bimsemor |
01-05-2008 15:39 |
|
Jamen 4 kilo på 14 dage er da flot, bliver jo hurtigt til 8 på en måned ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
Trymur |
01-05-2008 15:45 |
|
tillykke med det, det er virkelig godt gået  her har jeg tabt mig 13 kg ind til videre ved at lægge min kost om.
MVH Line ......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jamen dog. |
|
|
Ihh hvor er det flot gået af jer alle  Til sommer begynder jeg som staldpige, hvor der skal muges og rides hver dag. Så jeg satser også på, at der ryger nogle kilo, på den konto. Jeg dur ikke til egentlige slankekurer, jeg kan simpelthen ikke overholde dem! Og så ender jeg med at få så dårlig samvittighed, at det ikke ikke kan betale sig. Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg får en rygrad af beton, så jeg virkelig kan få mig taget sammen til at smide nogle kilo! Men den dag er der nok laaang tid til, desværre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bare det var mig |
|
|
jeg fik bil sidste sommer... og har taget 10 kg på siden... jeg var ellers pæn sidste sommer... jeg har førhen været oppepå 97 kg, så har været en del større end jeg er nu, men vill bare så gerne ned på min målvægt omkring de 70 kg... Jeg var på vægten idag og der sagde den 79,7 kg ÅH hvor træls... Jeg dyrker meget motion (åbenbart ikke nok)... men jeg underviser en hel del og så er det nemmeste at købe noget pitabrød halløj på vejen... og så æææælsker jeg kager og slik... jeg har dog fået indført, at når jeg har lyst til sodavand drikker jeg dansk vand og når jeg skal have fx te, så er det med kunstigt sødemiddel... I denne uge har der været flere faldgruber, bla. havde min kæreste købt en brunsviger til os begge den ene eftermiddag... og jeg fik en æske merci i stalden af en af de andre, fordi jeg havde hjulpet hende... det sætter sig alt sammen... og imorgen skal jeg til hygge komsammen, hvor jeg VED der vil være både slik og kager... samt brunch på søndag med pandekager og crossainter og juice... UH det gør livet svært... Hvad gør i andre, spiser i meget sundt i hverdagen og så tillader jer selv at smovse til sådanne arrangementer eller begrænser i jer selv i alle sammenhænge? Alternativet er at jeg udover mit træningscenter begynder at cykle til hesten. jeg har 18 km hver vej... det må da kunne mærkes.. kan kun gøre det de to dage hvor jeg ikke skal ud at undervise, men det må da give noget..
Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægttab |
bimsemor |
02-05-2008 08:24 |
|
jannej: vi har været en del ude at spise siden jeg lagde min kost om. Det vil jeg ikke gå glip af, men smovse gør jeg ikke. Jeg nyder det lækre mad, men tænker alligevel over hvad og hvor meget jeg spiser. Jeg tænker ikke, at nu skal jeg gi den gas , for jeg synder alligevel og så kan det være ligemeget. Spiser lidt og undlader det meget fede..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Efter jeg er begyndt at ride igen |
|
|
har jeg også tabt mig. Bare ikke så meget vægtmæssigt, men mere i målene. Især om taljen, hvor der de sidste to uger er røget 6 cm. Trælst Ja, det er det, når meget heller ville smide nogle cm om rumpen *gg* Der er dog røget 4 cm... Men det ser dumt ud at være pæn om taljen, og så have en kæmpe ladeport som rumpette, hihi  Dog er det rart at sidde i de bukser jeg købte i onsdags, som er to numre mindre end de pejer at være, og så strammer de ikke det mindste.
Camilse De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage. De svære beslutninger er altid de vigtige at tage. De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage. Lukas, jeg savner dig Camilse.dk ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Usundt |
|
|
jannej: Hos mig er der sket det fantastiske at jeg ikke har lyst til hverken slik eller kage efter jeg er stoppet med at spise om aftenen På arbejder har jeg dog en pose sukkerfri lakridser som indtil videre ikke er spist op her efter 14 dage. Jeg har også været ude og spise et par gange de sidste uger og jeg har tænkt mig lidt om, jeg elsker kylling og salat så det har ikke været så svært "bare" at tage det. Og jeg må indrømme at hvis jeg var til fødselsdag eller lign. ville jeg ikke sige nej tak til lagkagen osv. Men vores familie er heller ikke så stor, så det er langt fra hver måned det sker... Hvis jeg skulle til en masse arangementer i træk ville jeg måske smovse til det ene og så holde tilbage med de andre...det er bare så surt og rigtig skidt for motivationen hvis man har taget på igen. Men bare det er du kan holde dig fra sodavand skulle give 4 kg på et år 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nu drak jeg ikke så meget |
|
|
sodavand før... jeg er desværre insulin resistent og det gør at min krop skriger på sukker, fordi den tror den er i underskud... jeg får medicin for det, men det tager altså kun toppen af trangen... Så det er en daglig kamp ikke at spise alt det usunde... jeg bør også holde mig fra kulhydrater, da det jo også er stivelse (selvom det er lidt mere komplekst)... og elsker pasta med parmasan... Men som skriver har jeg vejet 17 kg mere end nu, så er jo ikke stor-stor... ville bare gerne lige af med de sidste 10 kg, så jeg var perfekt som i sommers... 
Sagde Janne der bare har en helt fantastisk stjernehest... Medlem af klubben for brune heste med hvide pletter  Tak for en god debat i høflig tone 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmm... |
|
|
Jeg mangler også 10 kg før jeg har min idealvægt, men er det ikke altid dem der er de sværeste at tabe? Jeg skal i hvertfald ikke vise mig i bikini i år Hvis jeg er flittigt kan det måske nås til august, men så skal der også motioneres en hel del. Jeg har i de sidste år af en eller anden grund ikke kunne tåle pasta, hvidt brød mv. Jeg spiser det nogle gange, men straffen kommer efter ½ - 1 time. Smerter i maven, koldsved osv. Det er nok min krops måde at fortælle mig at jeg skal spise sundt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Gry: Pasta er da ikke usundt 
Mvh Katharina Si vis pacem, para bellum quidquid latine dictum sit altum viditur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bimsemor.. |
Xoco82 ♣Davina♣ |
02-05-2008 19:46 |
|
tillykke med dit hidtige resultat  Nu er jeg bare nysgerrig - hvorfor vælger du NUPO frem for alm proteinpulver fx 85%? Jeg sammenlignede for sjov deklarationerne fra NUPO med mit alm proteinpulver, og min havde faktisk både færre kcal og højere protein indhold hvilket undrede mig lidt 
Xoco82 & Davina Stud.theol Nu med Davina i cykelafstand og superparten Louise!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke. |
|
|
Jeps også her. Er nede på 67,4 og der har jeg ikke været nede de sidste 7-8år ca. Og ellers har jeg ligge på omkring 80-84kg. Pyha. Katharina V. Jo pasta er ikke godt. Det er kun mel lige som vidt brød. Og det er ikke godt. Hvis man skal/vil bruge pasta skal det være fuldkornspasta og ikke den hvide pasta. Så Gry har ret. Tag og læs Lene Hanssons bog, samt bogen der hedder: Kerne Sund familie. 
Mange vrinsk fra Spotlight, Evidence, Kikki og Lene www.stutteri-kronlykke.webbyen.dk Ågerupgårds Kikki sælges. Dejlig fjordhest. 9år. 146cm. stg. Opstaldning søges. 2-3 bokse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vægttab |
bimsemor |
03-05-2008 08:37 |
|
Xoco82 ♣Davina♣ : Ja det er fordi det kander jeg. Og så elsker jeg at blande det med frosne jordbær, så det bliver næsten en milkshake 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Lene: Jamen det er jeg da udmærket klar over at det består af. Og kan faktisk bedst lide fuldkornspasta, men det er nu en helt anden sag Jeg mener bare at termen usund er forkert - pasta i sig selv er ikke usundt, uanset hvad Lene Hansson ellers siger - efter min mening  I øvrigt tillykke til alle med de flotte vægttab.
Mvh Katharina Si vis pacem, para bellum quidquid latine dictum sit altum viditur
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
Hvor er I bare gode alle sammen  Mit mål er at smide 5 kg., ved dog ikke, hvor meget jeg mangler endnu, da jeg ikke lige har været på vægten i 3 uger. Er begyndt til spinning 3 gange om ugen og cykler til og fra skole hver dag, og spiser slet ikke søde sager, hvidt brød osv., som jeg spiste dagligt før Så kan da også mærke, det går den rigtige vej 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bimsemor og Xoco82 ♣Davina♣ |
|
|
Hvordan smager henholdsvis nupo og proteinpulveret??
KnuZz *Milla&Cnais* Skipper min ponystjerne!! NU med ny fjordhest!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nupo smager |
|
|
af bræk, hvis du spørger mig... jeg har også prøvet både herbalife og noget protein shake fra træningscentret... men syne sbare det smager skidt alt sammen... Det der med at blande frosen frugt i nupo jordbær, gør det at protein smager overdøves at bær smag? for så skulle jeg måske prøve det..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davina |
|
|
er protein pulver ikke udviklet for at man skal tage på i muskel masse, fremfor at man skal erstatte måltider med det? sammensætningen er vel anderledes end i fx nupo????
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vægttab |
bimsemor |
07-05-2008 06:41 |
|
Hvis du kommer frossen frugt i Nupo smager det som en milkshake. Det skal blendes rigtig godt 3-4 min. Man smager overhovedet ikke den ellers grimme grynede NUPO smag Jeg kan godt lide det. Der er ca. 100 kal. i en gang NUPO og jeg bruge det til middag, hvis jeg vil spare op til vi skal noget om aftenen.  Var lige inde og kigge på Herbalife... Det er jo væsentlig dyrere end NUPO
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|